Prassa 3 Boutique Hotel
Hotel med gratis morgenmad og en døgnåben reception i São Vicente
Billedgalleri for Prassa 3 Boutique Hotel





Anmeldelser
8,6 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Suite

Suite
Højdepunkter
Balkon
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Fladskærms-tv
Loftsventilator
Indlæs alle billeder af Master Suite

Master Suite
Højdepunkter
Balkon
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Fladskærms-tv
Loftsventilator
Premium-sengetøj
Indlæs alle billeder af Executive-dobbeltværelse

Executive-dobbeltværelse
Højdepunkter
Balkon
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Fladskærms-tv
Loftsventilator
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Praça Amilcar Cabral (ex. Praça Nova), 3, Mindelo, São Vicente, 1546
Om overnatningsstedet
Prassa 3 Boutique Hotel
Lignende overnatningssteder

Prassa 3 Boutique Hotel
Prassa 3 Boutique Hotel
- Morgenmad inkluderet
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
10.0 ud af 10, Enestående, 4 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Der pålægges en byskat: 2.49 EUR pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 17 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lufthavnstransport: 10.00 EUR pr. køretøj (enkelt)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Prassa 3 Boutique Hotel Mindelo
Prassa 3 Boutique Mindelo
Prassa 3 Boutique Hotel Sao Vicente
Prassa 3 Boutique Hotel Mindelo Cape Verde - Sao Vicente
Prassa 3 Boutique Sao Vicente
Prassa 3 Boutique Hotel Hotel
Prassa 3 Boutique Hotel São Vicente
Prassa 3 Boutique Hotel Hotel São Vicente
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Prassa 3 Boutique Hotel
8,6
Fremragende
9,2
Rengøring
9,0
Området
8,6
Service og personale
9,0
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
4. feb. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
18. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i marts 2020
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
7. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i marts 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
21. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i august 2019
10/10 Fremragende
Blake
3. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Awesome reception
Blake
Overnattede 9 nætter i august 2019
8/10 Udmærket
Dean
14. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dean
Overnattede 2 nætter i august 2018
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
18. apr. 2018
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Design-Hotel in zentraler Lage
Verificeret rejsende
6/10 Okay
Shawn
2. apr. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Press a 3
Shawn
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
1. mar. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i februar 2018
10/10 Fremragende
Ana
19. feb. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
A gem in the heart of Mindelo
Ana
Overnattede 4 nætter i februar 2018
10/10 Fremragende
Filetflo
11. feb. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Le mieux à Mindelo
Filetflo
Overnattede 3 nætter i februar 2018
10/10 Fremragende
Richard
5. feb. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Richard
Overnattede 4 nætter i januar 2018
6/10 Okay
Yp, Solothurn
4. dec. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel mit grossen Zimmern
Yp
Overnattede 2 nætter i november 2017
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
19. nov. 2017
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sao Vincente
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i november 2017
8/10 Udmærket
WAL, BRAZIL
14. sep. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
WAL
Overnattede 3 nætter i september 2017
6/10 Okay
Steinar
9. jul. 2017
Synes godt om: Rengøring
Ok, but not great
Steinar
Overnattede 14 nætter i juni 2017
2/10 Forfærdeligt
Matthew, U.S.
23. maj 2017
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ONE OF THE WORST HOTELS IN THE WORLD
Matthew
8/10 Udmærket
Sven, Flensburg
8. maj 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel in Zentraler Lage
Sven
10/10 Fremragende
Luke , A
22. apr. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfect hotel and location
Luke
8/10 Udmærket
Gabriella
16. apr. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Huge suite
Gabriella
8/10 Udmærket
Sunshine
11. apr. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Boutique hotel close to city center and marina
Sunshine
10/10 Fremragende
Anders
9. feb. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bästa hotellet i Mindelo?
Anders
10/10 Fremragende
roberto di Rimi
5. feb. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
No way totale sleep on sindaco night
roberto di Rimi
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
17. jan. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
A gem of a hotel
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Valérie
15. jan. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort








