Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Pütia





Anmeldelser
9,6 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse (Morgensonne)

Dobbeltværelse (Morgensonne)
Højdepunkter
Balkon eller gårdhave
Lydisolering
Varme
Gratis ekstrasenge
Tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Værelse til 4 personer (Abendsonne)

Værelse til 4 personer (Abendsonne)
Højdepunkter
Balkon eller gårdhave
Lydisolering
Varme
Tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Standardværelse - i anneksbygning

Standardværelse - i anneksbygning
Højdepunkter
Balkon eller gårdhave
Lydisolering
Varme
Tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Hårtørrer
Bidet
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Antermoia - Str. Sant'Antone 21, San Martino in Badia, BZ, 39030
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Hotel Chalet La Palsa
Hotel Chalet La Palsa
- Morgenmad inkluderet
- Spa
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
9.6 ud af 10, Enestående, 15 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Byen pålægger en skat: 3.10 EUR pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 15 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for kæledyr: EUR 10 pr. kæledyr pr. dag
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
- Gebyr for baby-/barneseng: 10.0 EUR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og førstehjælpskasse
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Alle gæster, inklusive børn, skal være til stede på indtjekningstidspunktet, hvor alle skal fremvise deres pas
Som følge af nationale reguleringer kan der ikke overføres mere end 5000 EUR i kontanter på dette overnatningssted. Kontakt overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen for flere oplysninger
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Puetia e Dipendenza
Puetia e Dipendenza Hotel
Puetia e Dipendenza Hotel San Martino in Badia
Puetia e Dipendenza San Martino in Badia
Hotel Pütia San Martino in Badia
Hotel Pütia
Pütia San Martino in Badia
Pütia
Hotel Pütia Hotel
Hotel Pütia San Martino in Badia
Hotel Pütia Hotel San Martino in Badia
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Pütia
Anmeldelser
9,6
Enestående
9,2/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
10/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
31. jul. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
10/10 Fremragende
Doug S
22. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Doug S
Overnattede 7 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Carl-Johan
Forretningsrejsende
28. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Carl-Johan
Overnattede 1 nat i februar 2024
10/10 Fremragende
Fernando
Rejste med familie
28. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fernando
Overnattede 1 nat i juli 2023
10/10 Fremragende
rolando
6. mar. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
rolando
Overnattede 1 nat i marts 2023
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
21. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i september 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med partner
20. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i august 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
14. jul. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Personal touch
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i juni 2018
10/10 Fremragende
Thomas
31. mar. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Thomas
10/10 Fremragende
UWE, Essen
5. jan. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Zum ersten mal und nicht das letzte mal
UWE
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
28. sep. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Gabi, Bayern
22. feb. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sehr schönes, familiär geführtes Hotel
Gabi
10/10 Fremragende
riccardo, Fiumicino (Roma)
24. jan. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Una piacevole sorpresa
riccardo
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
11. feb. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter