Billedgalleri for Le Berry





Anmeldelser
8,4 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 839 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
10. okt. - 11. okt.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Executive-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Executive-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Varme
Fladskærms-tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Elkedel
Minibar
Garderobe eller klædeskab
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Superior-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Varme
Gratis vugger/barnesenge
Fladskærms-tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Elkedel
Minibar
Du vil muligvis også kunne lide

Appart'City Confort Saint-Nazaire Océan
Saint-Nazaire
- Køkken
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
- Vaskeri
8.2 ud af 10, Alletiders, 405 anmeldelser
Prisen er 440 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
10. okt. - 11. okt.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

1, place Pierre Semard, Saint-Nazaire, Loire-Atlantique, 44600
Om overnatningsstedet
Le Berry
Lignende overnatningssteder

Holiday Inn Express Saint-Nazaire by IHG
Holiday Inn Express Saint-Nazaire by IHG
- Morgenmad inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Parkering tilgængelig
9.4 ud af 10, Enestående, 171 anmeldelser
Prisen er 558 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
17. okt. - 18. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Der pålægges en byskat: 1.87 EUR pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 18 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 15 EUR pr. person (cirkapriser)
- Tillægsgebyr for kæledyr: EUR 8 pr. kæledyr pr. dag
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, ANCV Cheques-vacances og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Som følge af nationale reguleringer kan der ikke overføres mere end 1000 EUR i kontanter på dette overnatningssted. Kontakt overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen for flere oplysninger
National vurdering
Dette overnatningssted har modtaget sin officielle stjernevurdering fra ATOUT France, det franske agentur for turismeudvikling.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Berry Hotel Saint-Nazaire
Berry Saint-Nazaire
Le Berry Hotel
Le Berry Saint-Nazaire
Le Berry Hotel Saint-Nazaire
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Le Berry
8,4
Alletiders
9,0
Rengøring
7,8
Området
9,2
Service og personale
8,2
Miljøvenligt
8,2
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
16. aug. 2024
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
Peter
29. mar. 2023
Peter
Overnattede 2 nætter i marts 2023
10/10 Fremragende
Virginie
Forretningsrejsende
26. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Très bon établissement
Virginie
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Tiphaine
19. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tiphaine
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
fabrice
Rejste med familie
11. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
fabrice
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Reynaldo
27. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Reynaldo
Overnattede 8 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Tiphaine
20. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Tiphaine
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Mikael
Forretningsrejsende
21. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Mikael
Overnattede 3 nætter i februar 2025
2/10 Forfærdeligt
Olivier
Forretningsrejsende
23. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kalt
Olivier
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
Axel
Forretningsrejsende
17. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Très bon hôtel
Axel
Overnattede 3 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Tiphaine
Forretningsrejsende
16. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tiphaine
Overnattede 2 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
Tiphaine
Forretningsrejsende
4. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tiphaine
Overnattede 2 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
PELTIER
Rejste med familie
11. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
PELTIER
Overnattede 1 nat i august 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
24. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Un bon hôtel
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i juli 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
21. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Très bon hôtel
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i juni 2024
8/10 Udmærket
Flore durosere
12. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Flore durosere
Overnattede 1 nat i maj 2024
10/10 Fremragende
Benoit
2. maj 2024
Benoit
Overnattede 1 nat i april 2024
10/10 Fremragende
Pierre
3. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Pierre
Overnattede 4 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Nathalie
Forretningsrejsende
22. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nathalie
Overnattede 3 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Devendra
2. dec. 2023
Devendra
Overnattede 1 nat i november 2023
10/10 Fremragende
Mark
22. sep. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mark
Overnattede 2 nætter i september 2023
8/10 Udmærket
Mecametal
Forretningsrejsende
17. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Vétuste
Mecametal
Overnattede 2 nætter i august 2023
10/10 Fremragende
Stine Stavrum
Forretningsrejsende
27. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Stine Stavrum
Overnattede 2 nætter i april 2023
8/10 Udmærket
Bertrand
Forretningsrejsende
16. feb. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bertrand
Overnattede 1 nat i februar 2023
8/10 Udmærket
Bianca
10. dec. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bianca
Overnattede 3 nætter i december 2022