SEAKUB HOTEL
Hotel ved stranden - perfekt til sol og sjov
Billedgalleri for SEAKUB HOTEL





Anmeldelser
9,8 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse

Standard-dobbeltværelse
10,0 ud af 10
Enestående
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Individuelt interiør
Aircondition
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Hårtørrer
Gratis mineralvand på flaske
Arbejdsområde til bærbar computer
Indlæs alle billeder af Superior-dobbeltværelse

Superior-dobbeltværelse
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Individuelt interiør
Aircondition
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Hårtørrer
Gratis mineralvand på flaske
Arbejdsområde til bærbar computer
Indlæs alle billeder af Panorama-dobbeltværelse

Panorama-dobbeltværelse
10,0 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Individuelt interiør
Aircondition
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Hårtørrer
Gratis mineralvand på flaske
Arbejdsområde til bærbar computer
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

6 Pl. du Maréchal Foch, Royan, Charente-Maritime, 17200
Om overnatningsstedet
SEAKUB HOTEL
Lignende overnatningssteder

Rêve de Sable
Rêve de Sable
- Kæledyr tilladt
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Morgenmad tilgængelig
8.8 ud af 10, Fantastisk, 240 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Der pålægges en byskat: 1.25 EUR pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 18 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 15 EUR for voksne og 15 EUR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for baby-/barneseng: 15.0 EUR pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og udendørsbelysning
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Som følge af nationale reguleringer kan der ikke overføres mere end 1000 EUR i kontanter på dette overnatningssted. Kontakt overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekr æftelsen for flere oplysninger
National vurdering
Dette overnatningssted har modtaget sin officielle stjernevurdering fra ATOUT France, det franske agentur for turismeudvikling.
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af SEAKUB HOTEL
9,8
Enestående
10
Rengøring
9,4
Faciliteter
10
Service og personale
9,6
Miljøvenligt
10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
26. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
NICOLAS
Rejste i en gruppe
24. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
NICOLAS
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Mathieu
Forretningsrejsende
22. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Top
Mathieu
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Elroy
18. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Elroy
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
12. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Des hôtels comme on en voudrait tout le temps
Verificeret rejsende
Overnattede 5 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Matthieu
Forretningsrejsende
30. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Matthieu
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Muriel
Forretningsrejsende
19. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
hotel raffinée
Muriel
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Romann
Forretningsrejsende
6. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Romann
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Coralie
Forretningsrejsende
5. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Coralie
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Didier
29. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Didier
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Youenn
18. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastique
Youenn
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Nathalie
8. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nathalie
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Thierry
Forretningsrejsende
27. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Thierry
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Sylvie
23. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bien.
Sylvie
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
DESCHAMPS
Forretningsrejsende
10. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
DESCHAMPS
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Géraldine
Forretningsrejsende
9. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Géraldine
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Gérald
Forretningsrejsende
9. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Très bel hôtel
Gérald
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
28. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Jérémy
21. mar. 2025
Jérémy
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Aurelia
Forretningsrejsende
11. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Magnifique
Aurelia
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Fabien
Forretningsrejsende
9. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fabien
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
nicolas
Forretningsrejsende
5. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
nicolas
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Valérie
Rejste med familie
3. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Valérie
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Didier
22. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Didier
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Annabelle
Forretningsrejsende
15. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Annabelle
Overnattede 1 nat i februar 2025








