Van der Valk Hotel Ridderkerk
Hotel med luksusfaciliteter og med et fitnesscenter og en døgnåben reception
Billedgalleri for Van der Valk Hotel Ridderkerk





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 739 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
30. nov. - 1. dec.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge

Standardværelse med 2 enkeltsenge
9,8 ud af 10
Enestående
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat badekar og bruser
Hårtørrer
Privat badeværelse
Daglig rengøring
Indlæs alle billeder af Deluxe-dobbeltværelse

Deluxe-dobbeltværelse
9,0 ud af 10
Fantastisk
(8 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Tv
Privat badeværelse
Separat badekar og bruser
Hårtørrer
Kaffe-/temaskine
Du vil muligvis også kunne lide

Haven Hotel Rotterdam, Curio Collection by Hilton
Rotterdam Centrum
- Pool
- Spa
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
8.8 ud af 10, Fantastisk, 1.010 anmeldelser
Prisen er 800 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
7. dec. - 8. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Krommeweg 1, Ridderkerk, 2988 CB
Om overnatningsstedet
Van der Valk Hotel Ridderkerk
Lignende overnatningssteder

Leonardo Hotel Papendrecht
Leonardo Hotel Papendrecht
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.0 ud af 10, Fremragende, 231 anmeldelser
Prisen er 658 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
21. dec. - 22. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 18.50 EUR for voksne og 9.25 EUR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for baby-/barneseng: 12.5 EUR pr. nat
- Gebyr for ekstra seng: 30.0 EUR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Særlige afbestillingspolitikker og gebyrer kan gælde ved gruppereservationer (mere end 8 værelser på samme overnatningssted/datoer)
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
National vurdering
Hotelstars Union tildeler en officiel stjernebedømmelse for overnatningssteder i Holland. Dette overnatningssted er blevet bedømt til 4 star Superior og vises på denne side som 4,5 stjerner.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Van der Valk Hotel Ridderkerk
Van der Valk Ridderkerk
Van Valk Hotel
Van der Valk Hotel
Van Der Valk Ridderkerk
Van der Valk Hotel Ridderkerk Hotel
Van der Valk Hotel Ridderkerk Ridderkerk
Van der Valk Hotel Ridderkerk Hotel Ridderkerk
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Van der Valk Hotel Ridderkerk
Anmeldelser
9,0
Fantastisk
9,2/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
8,8/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende
20. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
Finn
Forretningsrejsende
26. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Finn
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Niels
Forretningsrejsende
1. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Niels
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Marlene
27. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort




Marlene
Overnattede 2 nætter i juli 2024
10/10 Fremragende
Kim
Forretningsrejsende
13. sep. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kim
Overnattede 1 nat i september 2023
10/10 Fremragende
Peter Højholt
Rejste med familie
7. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Peter Højholt
Overnattede 1 nat i maj 2023
8/10 Udmærket
Ole
Forretningsrejsende
7. feb. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Business trip
Ole
Overnattede 1 nat i november 2021
8/10 Udmærket
Peter
Forretningsrejsende
18. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel med god restaurant og morgenmad
Peter
Overnattede 1 nat i august 2021
8/10 Udmærket
Susanne
26. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Susanne
Overnattede 6 nætter i juli 2019
8/10 Udmærket
Per
24. nov. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Per
Overnattede 1 nat i oktober 2017
8/10 Udmærket
Brian
16. apr. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Brian
8/10 Udmærket
Simon Dyrup, Aalborg, Denmark
5. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Simon Dyrup
8/10 Udmærket
Jesper
16. apr. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jesper
10/10 Fremragende
Joost
22. aug. 2025
Joost
Overnattede 2 nætter i august 2025
6/10 Okay
Logan, Northland
Forretningsrejsende
5. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Logan
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
21. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
Dorinda
7. jul. 2025
Dorinda
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
Pablo
Forretningsrejsende
3. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pablo
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
1. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Kari
Forretningsrejsende
12. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kari
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Nico
Rejste med familie, Rejste med partner
2. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nico
Overnattede 8 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Petter
Forretningsrejsende
20. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Petter
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Francky
Forretningsrejsende
16. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Francky
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Andrew
Forretningsrejsende
13. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andrew
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Paulo
Forretningsrejsende
30. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Estadia Abr.24




Paulo
Overnattede 1 nat i april 2025

















