Van der Valk Hotel Ridderkerk
Hotel med luksusfaciliteter og med fitnesscenter og døgnåben reception
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Van der Valk Hotel Ridderkerk





Populære faciliteter
Den nuværende pris er 634 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
17. aug. - 18. aug.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Deluxe-dobbeltværelse

Deluxe-dobbeltværelse
9,2 ud af 10
Fantastisk
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Tv
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Hårtørrer
Minibar
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge

Standardværelse med 2 enkeltsenge
9,6 ud af 10
Enestående
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat badekar og bruser
Hårtørrer
Privat badeværelse
Pengeskab med plads til bærbar computer
Du vil muligvis også kunne lide

DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre
Rotterdam Centrum
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
8.0 ud af 10, Alletiders, 1.003 anmeldelser
Prisen er 639 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
3. aug. - 4. aug.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Krommeweg 1, Ridderkerk, 2988 CB
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Bastion Hotel Barendrecht
Bastion Hotel Barendrecht
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
7.6 ud af 10, Godt, 407 anmeldelser
Prisen er 564 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
27. jul. - 28. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 18.50 EUR for voksne og 9.25 EUR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for baby-/barneseng: 12.5 EUR pr. nat
- Gebyr for ekstra seng: 30.0 EUR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Særlige afbestillingspolitikker og gebyrer kan gælde ved gruppereservationer (mere end 8 værelser på samme overnatningssted/datoer)
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
National vurdering
Hotelstars Union tildeler en officiel stjernebedømmelse for overnatningssteder i Holland. Dette overnatningssted er blevet bedømt til 4 star Superior og vises på denne side som 4,5 stjerner.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Van der Valk Hotel Ridderkerk
Van der Valk Ridderkerk
Van Valk Hotel
Van der Valk Hotel
Van Der Valk Ridderkerk
Van der Valk Hotel Ridderkerk Hotel
Van der Valk Hotel Ridderkerk Ridderkerk
Van der Valk Hotel Ridderkerk Hotel Ridderkerk
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Van der Valk Hotel Ridderkerk
Anmeldelser
9,0
Fantastisk
9,2/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
8,8/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende
26. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Niels
Forretningsrejsende
1. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Niels
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Marlene
27. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort




Marlene
Overnattede 2 nætter i juli 2024
10/10 Fremragende
Kim
Forretningsrejsende
13. sep. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kim
Overnattede 1 nat i september 2023
10/10 Fremragende
Peter Højholt
Rejste med familie
7. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Peter Højholt
Overnattede 1 nat i maj 2023
8/10 Udmærket
Ole
Forretningsrejsende
7. feb. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Business trip
Ole
Overnattede 1 nat i november 2021
8/10 Udmærket
Peter
Forretningsrejsende
18. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel med god restaurant og morgenmad
Peter
Overnattede 1 nat i august 2021
8/10 Udmærket
Susanne
26. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Susanne
Overnattede 6 nætter i juli 2019
8/10 Udmærket
Per
24. nov. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Per
Overnattede 1 nat i oktober 2017
8/10 Udmærket
Brian
16. apr. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Brian
8/10 Udmærket
Simon Dyrup, Aalborg, Denmark
5. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Simon Dyrup
8/10 Udmærket
Jesper
16. apr. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jesper
10/10 Fremragende
Andrew
Forretningsrejsende
13. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andrew
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Gerard
Forretningsrejsende
13. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gerard
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
robert
10. apr. 2025
robert
Overnattede 2 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
Kar Choon
Rejste med familie og småbørn
7. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kar Choon
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Jerome
Forretningsrejsende
16. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel parfait
Jerome
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Jerome
Forretningsrejsende
14. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jerome
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Arnaud
Forretningsrejsende
11. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Arnaud
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Jae hoon
4. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jae hoon
Overnattede 1 nat i december 2024
6/10 Okay
Claudia
Forretningsrejsende
21. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Claudia
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Ibrahim
Forretningsrejsende
21. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Affärshotell
Ibrahim
Overnattede 4 nætter i februar 2025
8/10 Udmærket
jos
Forretningsrejsende
17. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
jos
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Kelly, Port Ewen
30. dec. 2024
Kelly
Overnattede 2 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
Kelly, Port Ewen
Rejste med familie
10. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kelly
Overnattede 1 nat i december 2024
Expedias nyeste trends
Hoteller
Flyrejser
Udlejningsbiler