Den moderne lejlighed er beliggende i Rosas (i catalanske roser), en spansk kommune i provinsen Gerona, Catalonien. Rosas ligger på Costa Brava, på rosenbugens nordkyst, syd for Cape Creus, 240 m fra supermarkedet, 180 m fra sandstranden, 650 m fra busstationen og 20 km fra togstationen. Huset ligger i et godt forbundet distrikt. Roses er et stort turistcenter med moderne hoteller, smukke strande, to havne (fiskeri og sejlads). Roses kyst har en lang sandstrand og lidt længere mod øst over et stort antal bugter som Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera og Jóncols Montjoi. Nogle af sine strande er blevet tildelt det blå flag, symbolet for kvaliteten af deres omgivelser.
Denne moderne toværelses lejlighed er egnet til 6 personer og er beliggende i en 3-etagers boligbygning. Det er hyggeligt, nybygget og har et areal på 64 m2. Værelserne er enkle men komfortable. Den ene er udstyret med en dobbeltseng, den anden med to enkeltsenge. I stuen er der en sovesofa til 2 personer, et sofabord, en lænestol, et tv-skab og et spisebord med 4 stole. Køkkenet er udstyret med en emhætte, køleskab, mikroovn, kaffemaskine, vaskemaskine, porcelæn, bestik, køkkenredskaber og brødrister. Der er også et badeværelse med brusekabine. Lejligheden har følgende faciliteter: elevator, strygejern, aircondition (kold / varmt), aircondition i soveværelset, garage i samme bygning, tv og internetforbindelse (betaling). På anmodning kan du også bestille en barneseng.
VIGTIGT: Efter bestilling skal du sende os følgende oplysninger: Fulde navn, pas eller id-nummer og fødselsdato for alle lejere.
Lejeprisen. Lejeprisen er dem, der er angivet i de særlige betingelser i reservationsbekræftelsen eller kontrakten, hvor omkostningerne til leje, administration og eventuelle yderligere tjenester, som kunden kontraktligt aftalt.
KEY COLLECTION. Når lejeren udleveres nøglen, betales resten i reservekontrakten med fast beløb, kun kontant, og kontrakten for den lejede periode underskrives.
LEJE. Den periode, hvor boligen er lejet, er fastsat i kontraktens vilkår, nøglerne afleveres mellem kl. 16 og 20, hvis ankomst inden for de ovennævnte tider er helt umuligt for kunden, er der en afgift på 50,00 € forfalden og ejeren skal informeres på forhånd om ankomsttidspunktet, således at personalet kan være til stede ved ankomsten. Nøglerne vil ikke blive afleveret efter kl. 22.00. Hvis kunden ankommer senere, skal han afhente nøglen næste dag om morgenen. I alle andre tilfælde er ejeren fri for nogen forpligtelser, lejeren mister betalingen, som han bekræftede ved bestilling.
Afrejse er før klokken 10. Ejeren bør informeres 24 timer i forvejen om den præcise afgangstidspunkt. Lejeren er ansvarlig for nøglerne på kontoret og også for boligen.
DEPOSITUM. Ved aflevering af nøglerne vil lejeren underskrive en tilladelse, der tillader et gebyr, der trækkes fra hans kreditkort for garantien. Ved afslutningen af opholdet accepterer kunden at forlade dem i boligen, møblerne og forsyningerne i samme stand. Ellers vil skaden trækkes fra depositumet.
Administrative omkostninger. Kontraktsomkostningerne er inkluderet i kontrakten under "administrative omkostninger" og beløbet pr. Dag er € 6,00 / dag.
LEVERING. Udgifterne til leverancerne indgår i det samlede beløb undtagen kundens særlige ønsker. I overnatningsstederne er gasflasker. Når disse bliver tomme, skal kunden kontakte ejeren og udskifte flasken i åbningstiden.
F��llesskabsstandarder. Indkvartering, der ligger i et samfund, hvor naboer bor, har deres egne regler og regler. Hvis der er kommunale faciliteter som swimmingpool, tennisbaner mv. Ikke åbent hele året, er åbningstiderne afhængige af væddemål, antal gæster, hygiejne rutine og andre faktorer. Af denne grund er ejeren ikke ansvarlig for sådanne faciliteter og oplysninger.
OPLØSNING AF TRAKTATEN. Ejeren har ret til at opsige kontrakten i følgende tilfælde:
første Overskredet antal lejere i et objekt, for hvilket ejeren kan til enhver tid forespørge om navn og ID for hver person.
For det andet Overførslen eller Subletting hele eller en del af denne kontrakts genstand
tredje Ændring af møbler i boligen;
4. Udførelsen af aktiviteter, der fratager den kommunale kode, reglerne for sameksistens, hygiejne og fælles offentlige regler eller aktiviteter, de øvrige lejere, komplekser eller kommuner.
EXCLUDED ANSVAR. Ejeren vil ikke være ansvarlig i følgende situationer:
f��rste Ethvert tyveri, tab eller skade, som kunderne har under deres ophold i boligen, selv i tilf���lde, hvor de ogs�� har lejet et sikkert i dit værelse
For det andet Forsyningsnedskæringer fra større virksomheder som el, gas eller vand;
tredje Bruddet af det elektromekaniske udstyr eller andet udstyr i boligen vil blive rapporteret til udlejer og han vil kontakte den tekniske afdeling på mindre end 24 timer, men fejlen er ingen grund til erstatning fra udlejer.
4. Arbejder foretaget af kommunen eller andre institutioner bortset fra ejerens forretning kan udføres tæt på eller i samme bygning og kan påvirke lejers faste bopæl.
5. Wi-Fi-tjenesten kommer fra eksterne virksomheder og er ikke tilgængelig i alle lejligheder. Hvis forbindelsen er defekt, refunderer ejeren beløbet for servicelevering før leverandørens godkendelse uden at bebrejde ejeren for den manglende forbindelse.
Hvis kunden lejer indkvartering, og denne bolig ikke er til rådighed, overtager ejeren ansvaret og tilbyder kunden en anden bolig af samme eller højere kategori, og hvis kunden ikke er tilfreds, refunderer ejeren det betalte beløb.