Gold Crest Hotel
Hotel med døgnåbent fitnesscenter og døgnåben reception i Quatre Bornes
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Gold Crest Hotel





Anmeldelser
6,2 ud af 10.
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse

Standardværelse
Højdepunkter
Balkon eller gårdhave
Aircondition
LCD-tv
Dagseng
Hårtørrer
Privat badeværelse
Satellit-tv
Daglig rengøring
Indlæs alle billeder af Superior-værelse

Superior-værelse
Højdepunkter
Balkon eller gårdhave
Aircondition
LCD-tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Satellit-tv
Pengeskab på værelset
Daglig rengøring
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

St Jean Road, Quatre Bornes
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Sikamifer Tourist Resort
Sikamifer Tourist Resort
- Pool
- Morgenmad inkluderet
- Spa
- Parkering inkluderet
6.8 ud af 10, 13 anmeldelser
Prisen er 437 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
19. aug. - 20. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Gallamiddag juleaften (24. december) pr. voksen: EUR 42
- Gallamiddag juleaften (24. december) pr. barn: EUR 21 (fra 2 til 12 år)
- Gallamiddag nytårsaften (31. december) pr. voksen: EUR 56
- Gallamiddag nytårsaften (31. december) pr. barn: EUR 28 (fra 2 til 12 år)
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for kontinental morgenmad: 20 EUR for voksne og 11 EUR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 95 EUR pr. køretøj (varighed: enkelt, maks. antal personer: 2)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Gold Crest Hotel
Gold Crest Hotel Quatre Bornes
Gold Crest Quatre Bornes
Hotel Gold Crest
Gold Crest Hotel Mauritius/Quatre Bornes
Gold Crest Hotel Hotel
Gold Crest Hotel Quatre Bornes
Gold Crest Hotel Hotel Quatre Bornes
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Gold Crest Hotel
Anmeldelser
6,2
6,4/10
Rengøring
6,6/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
5,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
5,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste i en gruppe
20. apr. 2025
Synes godt om: Service og personale
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Vanita
9. apr. 2025
Vanita
Overnattede 21 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Jade
31. mar. 2025
Jade
Overnattede 4 nætter i marts 2025
4/10 Dårligt
Mahmud
13. okt. 2024
Mahmud
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
2/10 Forfærdeligt
Parth
24. sep. 2024
Parth
Overnattede 3 nætter i september 2024
4/10 Dårligt
Moses
19. sep. 2024
Moses
Overnattede 1 nat i juli 2024
6/10 Okay
Leelesh
Rejste med familie
12. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Leelesh
Overnattede 12 nætter i juni 2024
2/10 Forfærdeligt
Vishal
Forretningsrejsende
13. okt. 2022
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pathetic. Don't waste money
Vishal
Overnattede 4 nætter i oktober 2022
4/10 Dårligt
Terry
24. maj 2019
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bearable
Terry
Overnattede 2 nætter i maj 2019
8/10 Udmærket
Marco
31. mar. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
cortesia e gentilezza del personale
Marco
Overnattede 2 nætter i marts 2019
10/10 Fremragende
OSAGIE
17. feb. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Awesome!!
OSAGIE
Overnattede 4 nætter i februar 2019
2/10 Forfærdeligt
HaroonShadman, Dubai, UAE
29. dec. 2018
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
HaroonShadman
Overnattede 6 nætter i december 2018
2/10 Forfærdeligt
Vikash
30. nov. 2018
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vikash
Overnattede 2 nætter i november 2018
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
1. nov. 2018
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 7 nætter i oktober 2018
8/10 Udmærket
Hari Om
26. nov. 2017
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
My stay at Gold Crest
Hari Om
Overnattede 6 nætter i november 2017
10/10 Fremragende
REGINA M D
16. nov. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
REGINA M D
Overnattede 20 nætter i oktober 2017
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
15. nov. 2017
Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
Personnel tres froid jai quitter l'hôtel apres une
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i november 2017
6/10 Okay
Gitanand
7. nov. 2017
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
Gitanand
Overnattede 3 nætter i oktober 2017
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
28. jun. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i juni 2017
6/10 Okay
Steven, Australia
29. mar. 2017
Synes godt om: Service og personale
Gold Crest close to the city and all facilities
Steven
6/10 Okay
Jean-Michel
2. feb. 2017
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hôtel plus que moyen.
Jean-Michel
8/10 Udmærket
Sébastien
11. dec. 2016
Synes ikke om: Værelsets komfort
Bien quand on ne travaille pas dans sa chambre
Sébastien
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
10. maj 2016
Synes ikke om: Rengøring
Veraltet, es gibt bessere Alternativen am Ort
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Hadia, cairo
1. mar. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Hadia
6/10 Okay
Verificeret rejsende
28. jan. 2016
Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort