Billedgalleri for Hotel Atismar





Anmeldelser
7,6 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 297 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
2. nov. - 3. nov.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Dobbeltværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
7,6 ud af 10
Godt
(18 anmeldelser)
Højdepunkter
Balkon
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Tv
Bidet
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Dybt badekar
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge (2 Adults + 1 Child)

Værelse med 2 enkeltsenge (2 Adults + 1 Child)
Højdepunkter
Balkon
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Tv
Bidet
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Dybt badekar
Indlæs alle billeder af Værelse til 3 personer

Værelse til 3 personer
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Balkon
Aircondition
Tv
Bidet
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Dybt badekar
Minibar
Indlæs alle billeder af Enkeltværelse

Enkeltværelse
7,8 ud af 10
Godt
(6 anmeldelser)
Højdepunkter
Balkon
Aircondition
Tv
Bidet
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Dybt badekar
Minibar
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Av. Dr. Francisco Sa Carneiro, Loulé, 8125-126
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Dom Jose Beach Hotel
Dom Jose Beach Hotel
- Pool
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.0 ud af 10, Fremragende, 1.007 anmeldelser
Prisen er 754 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
8. nov. - 9. nov.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Depositum: EUR 100 pr. enhed, pr. ophold
- Byen pålægger en skat, som opkræves på overnatningsstedet. Skatten er sæsonbestemt og gælder ikke nødvendigvis hele året. Yderligere undtagelser og reduktioner kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
- Der pålægges en byskat: Fra den 1. november til den 31. marts, 1.00 EUR pr. person pr. nat op til 5 nætter. Denne skat gælder ikke for børn under 16 år.
- Der pålægges en byskat: Fra den 1. april til den 31. oktober, 2.00 EUR pr. person pr. nat op til 5 nætter. Denne skat gælder ikke for børn under 16 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 8 EUR for voksne og 4 EUR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 45 EUR pr. køretøj (enkelt)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og debetkort. Kontanter accepteres ikke
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Atismar
Atismar Hotel
Atismar Quarteira
Hotel Atismar
Hotel Atismar Quarteira
Atismar Hotel Quarteira
Hotel Atismar Quarteira, Algarve, Portugal
Hotel Atismar Quarteira
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Atismar
Anmeldelser
7,6
Godt
7,6/10
Rengøring
8,0/10
Service og personale
7,2/10
Faciliteter
7,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
7,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
13. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i maj 2024
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
15. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i februar 2024
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
12. feb. 2024
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2024
8/10 Udmærket
søren
15. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
søren
Overnattede 6 nætter i maj 2023
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
2. dec. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i november 2017
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
30. apr. 2011
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Andy
Rejste med familie, Rejste med partner, Rejste med familie og småbørn
5. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andy
Overnattede 5 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
David
Rejste med partner
27. aug. 2025
Synes godt om: Faciliteter
David
Overnattede 3 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
VINCENT
8. jun. 2025
Synes godt om: Faciliteter
VINCENT
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Helen
6. jun. 2025
Helen
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Dario
15. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dario
Overnattede 4 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
José Vítor
Forretningsrejsende
17. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Suficiente.
José Vítor
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Hanna
Rejste med familie
15. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hanna
Overnattede 7 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Hanna
Rejste med familie
15. feb. 2025
Hanna
Overnattede 6 nætter i februar 2025
8/10 Udmærket
Fabio
10. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Melhor banho da Europa
Fabio
Overnattede 3 nætter i februar 2025
8/10 Udmærket
Vanessa
8. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Vanessa
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Brice
Rejste med partner
7. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Brice
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Hanna
5. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hanna
Overnattede 1 nat i februar 2025
8/10 Udmærket
William
1. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
William
Overnattede 4 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Leeroy
Rejste i en gruppe
20. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Leeroy
Overnattede 3 nætter i januar 2025
8/10 Udmærket
Sergio
Rejste med partner
13. jan. 2025
Synes godt om: Service og personale
Sergio
Overnattede 3 nætter i januar 2025
8/10 Udmærket
Vic
10. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Vic
Overnattede 5 nætter i januar 2025
8/10 Udmærket
Rafael
10. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Rafael
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
Ella
5. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ella
Overnattede 4 nætter i januar 2025
8/10 Udmærket
Stephen
26. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Stephen
Overnattede 8 nætter i december 2024