JOY FALL HOTEL
Hotel med 2 restauranter og gratis lufthavnstransport i Qingdao
Vælg datoer for at se priser
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge

Superior-værelse med 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Smart-tv
Pudemenu
Egyptisk bomuldslinned
Separat soveværelse
Dundyne
Indlæs alle billeder af Superior-enkeltværelse

Superior-enkeltværelse
10,0 ud af 10
Enestående
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Smart-tv
Pudemenu
Egyptisk bomuldslinned
Separat soveværelse
Dundyne
Indlæs alle billeder af Deluxe-enkeltværelse

Deluxe-enkeltværelse
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Smart-tv
Pudemenu
Egyptisk bomuldslinned
Separat soveværelse
Dundyne
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

No. 9, Hang'an 1st Road, Qingdao, Jiaozhou, 266000
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Grand Barony Hotel Qingdao Airport
Grand Barony Hotel Qingdao Airport
- Pool
- Spa
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
8.2 ud af 10, Alletiders, 24 anmeldelser
Prisen er 405 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
23. aug. - 24. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: Mellem 38 og 38 CNY for voksne og mellem 0 og 38 CNY for børn (cirkapriser)
- Gebyr for ekstra seng: 150.0 CNY pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Lydisolerede gæsteværelser kan ikke garanteres
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
National vurdering
Som en service til vores kunder har vi leveret en bedømmelse baseret på vores bedømmelsessystem.
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af JOY FALL HOTEL
Anmeldelser
9,0
Fantastisk
9,4/10
Rengøring
9,2/10
Service og personale
9,0/10
Faciliteter
9,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,2/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
16. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Jing
Forretningsrejsende
9. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jing
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Yongqi
12. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yongqi
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Guoquan
22. apr. 2025
Guoquan
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Tina
16. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tina
Overnattede 5 nætter i april 2025
4/10 Dårligt
Se HWAN
23. feb. 2025
Se HWAN
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Xiaoqing
8. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Xiaoqing
Overnattede 1 nat i december 2024
10/10 Fremragende
Min Hwan
Rejste i en gruppe
5. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Min Hwan
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
Akihiro
Forretningsrejsende
26. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Akihiro
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Huiling
19. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Huiling
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Wenjun
16. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wenjun
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Akihiro
15. nov. 2024
Akihiro
Overnattede 1 nat i oktober 2024
10/10 Fremragende
atsumi
Forretningsrejsende
15. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
atsumi
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Hongfei
31. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Hongfei
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
19. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2024
10/10 Fremragende
Xinlei
Forretningsrejsende
4. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Xinlei
Overnattede 1 nat i september 2024
10/10 Fremragende
Li Ting
Rejste i en gruppe
14. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Li Ting
Overnattede 1 nat i september 2024
10/10 Fremragende
JIAN
4. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
JIAN
Overnattede 1 nat i juli 2024
8/10 Udmærket
Ming Ju
3. sep. 2024
Synes godt om: Service og personale
Ming Ju
Overnattede 1 nat i august 2024
10/10 Fremragende
Jeongbong
Forretningsrejsende
13. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jeongbong
Overnattede 1 nat i august 2024
8/10 Udmærket
HWYKUEN
Rejste i en gruppe
12. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
HWYKUEN
Overnattede 1 nat i august 2024
6/10 Okay
atsumi
Forretningsrejsende
1. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
atsumi
Overnattede 1 nat i juli 2024
8/10 Udmærket
Kyung sun
13. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Kyung sun
Overnattede 1 nat i juli 2024
10/10 Fremragende
Zhendong
Rejste med familie og småbørn
30. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Zhendong
Overnattede 1 nat i juni 2024
10/10 Fremragende
MIN JUN
Rejste med familie
9. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MIN JUN
Overnattede 1 nat i juni 2024