Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Phoenix Hotel





Anmeldelser
7,0 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 260 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
27. jul. - 28. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Executive-værelse - 1 dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Executive-værelse - 1 dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Tv
Loftsventilator
Premium-sengetøj
Select Comfort-madras
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Premium-værelse

Premium-værelse
Højdepunkter
Separat spiseområde
Separat siddeområde
Aircondition
Køleskab
Tv
Loftsventilator
Premium-sengetøj
Select Comfort-madras
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse

Deluxe-værelse
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Balkon
Separat siddeområde
Aircondition
Køleskab
Tv
Loftsventilator
Premium-sengetøj
Select Comfort-madras
Du vil muligvis også kunne lide

Hyatt Regency Pune & Residences
Pune
- Pool
- Spa
- Kæledyr tilladt
- Parkering inkluderet
8.4 ud af 10, Alletiders, 227 anmeldelser
Prisen er 801 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
10. aug. - 11. aug.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

S No 81/1, 500 Mtrs ahead of ABC farms, Koregaon Park, Pune, Maharashtra, 411001
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

ibis Pune Viman Nagar Hotel
ibis Pune Viman Nagar Hotel
- Kæledyr tilladt
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
7.2 ud af 10, Godt, 154 anmeldelser
Prisen er 334 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
26. jul. - 27. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lokale morgenmadsretter: 500 INR for voksne og 500 INR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for ekstra seng: 1120 INR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedet godtager ikke reservationer fra lokale gæster. Gæster, som er bosiddende i samme by som overnatningsstedet, nægtes indtjekning
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Bemærk, at PAN-kort ikke accepteres som identifikation på dette overnatningssted.
Kun hotellets gæster har adgang til værelser, og det er ikke tilladt af have gæster udefra.
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Phoenix Hotel Pune
Phoenix Pune
Phoenix Hotel Pune
Phoenix Hotel Hotel
Phoenix Hotel Hotel Pune
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Phoenix Hotel
Anmeldelser
7,0
Godt
7,0/10
Rengøring
6,8/10
Service og personale
4,0/10
Faciliteter
6,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
10. jun. 2023
Overnattede 2 nætter i juni 2023
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
9. okt. 2019
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2019
4/10 Dårligt
Alan, South Africa
20. aug. 2019
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alan
Overnattede 1 nat i august 2019
8/10 Udmærket
Rajesh, Ahmedabad, India
23. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rajesh
Overnattede 3 nætter i januar 2019
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
3. dec. 2018
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pathetic management
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2018
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
12. nov. 2018
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Worst Hotel Guest Policy Ever in the World
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2018
6/10 Okay
Vijaya
3. dec. 2016
Synes ikke om: Rengøring
Below average hotel
Vijaya
4/10 Dårligt
Peter
30. okt. 2016
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Keep Looking
Peter
4/10 Dårligt
Suresh K, Lavasa
10. dec. 2015
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Suresh K
10/10 Fremragende
Karran, Mumbai
14. feb. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Worth the stay
Karran
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
13. okt. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
6/10 Okay
Verificeret rejsende
14. jul. 2014
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Geht so
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Srikanth SESH, INDIA
13. aug. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
great business hotel
Srikanth SESH
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
10. aug. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
good service
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
8. aug. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
comfortable
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
6. aug. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
comfortable
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
4. aug. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
comfortable stay
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
3. aug. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good service
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
1. aug. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
best business class hotel
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Srikanth, Navi Mumbai
31. jul. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Comfortable business class hotel
Srikanth
6/10 Okay
Verificeret rejsende
30. jul. 2013
Verificeret rejsende
4/10 Dårligt
Ed
8. jul. 2013
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
dissatisfied
Ed
6/10 Okay
Richard, India
2. jul. 2013
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
Not bad for the price
Richard
10/10 Fremragende
Raghava
20. okt. 2012
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
great business hotel
Raghava
10/10 Fremragende
Nadeem
1. jun. 2012
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort