Tre Xanh Hotel

3.0-stjernet overnatningssted
Hotel med 5 restauranter og gratis morgenmad i Pleiku

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for Tre Xanh Hotel

Receptionssal
Familieværelse | 1 soveværelse, minibar, skrivebord, mørklægningsgardiner
Tv
Facilitet på overnatningsstedet
Tv

Anmeldelser

6,6 ud af 10.

Populære faciliteter

  • Morgenmad inkluderet
  • Roomservice
  • Vaskeri
  • Parkering inkluderet
  • Døgnåben reception
  • Rengøring

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 1 ud af 1 værelse

Superior-dobbeltværelse

Højdepunkter

Lydisolering
Aircondition
Tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Badekåber
Privat badeværelse
  • 26 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 2 store enkeltsenge
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
18 Le Lai, Phuong Tay Son, Pleiku, Gia Lai, 600000

Hvad ligger i nærheden?

  • Pleiku Natmarked - 3 min. gang - 0.3 km
  • Pleiku Stadion - 8 min. gang - 0.7 km
  • Ho Chi Minh-museet - 15 min. gang - 1.3 km
  • Dien Hong Park - 15 min. gang - 1.3 km
  • Camp Holloway - 4 min. kørsel - 4.1 km

Sådan kommer du rundt

  • Pleiku (PXU) - 15 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Phở Hồng - ‬7 min. gang
  • ‪Bò Né 3 Ngon Gia Lai - Nguyễn Thiện Thuật - ‬1 min. gang
  • ‪Cơm Quê 31 Lê Lai - ‬1 min. gang
  • ‪Quán Cơm Ngọc Lâm 127 Phan Đình Phùng - ‬8 min. gang
  • ‪Hoàng Hà Cafe - Cafe - LOZI.VN - ‬7 min. gang

Om overnatningsstedet

Tre Xanh Hotel

Højdepunkter på overnatningsstedet
Overnat hos Tre Xanh Hotel, og nyd godt af gratis morgenmadsbuffet, en terrasse og en kaffebar/café. Benyt stedets sauna eller dampbad, og lad dig forkæle med massage. Få lidt at spise på en af stedets 5 restauranter. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på værelset. Gæster kan også få glæde af andre faciliteter som en have og en legeplads.
Du kan desuden drage fordel af følgende under dit ophold:
  • Gratis selvstændig parkering
  • Lufthavnstransport tur-retur (tillægsgebyr), hurtig udtjekning og hurtig indtjekning
  • En døgnåben reception, pengeautomat/banktjenester og en elevator
Værelsesfaciliteter
Alle 120 værelser har komfortable faciliteter såsom aircondition og badekåber plus faciliteter som gratis Wi-Fi og lydisolerede værelser.
Andre faciliteter på værelserne tæller:
  • Badeværelser med brusere og gratis toiletartikler
  • Tv med kabelkanaler
  • Elkedler, daglig rengøring og skriveborde

Sprog

Engelsk og vietnamesisk

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Lufthavnstransport tur-retur døgnet rundt efter anmodning mod et tillægsgebyr
  • Gratis selvstændig parkering på stedet
  • Mulighed for handicapparkering

Mad og drikke

  • Gratis morgenmadsbuffet
  • 5 restauranter
  • En kaffebar/café

Oplevelser

  • Dampbad
  • Legeplads
  • Sauna
  • Scooter-/knallertudlejning
  • Tv på fællesarealer

Familievenlige faciliteter

  • Legeplads
  • Lydisolerede værelser
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Hæveautomat
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Bryllupsfaciliteter
  • Concierge-tjenester
  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Portier/piccolo
  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice

Forretningstjenester

  • Forretningscenter
  • Mødelokaler

Udendørs

  • Have
  • Terrasse

Spa

  • Massage

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Elevator
  • Handicapparkering

Andet

  • Festsal
  • Selskabssal
  • Særlige rygeområder

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Mørklægningsgardiner

Badeværelse

  • Badekåber
  • Bruser
  • Gratis toiletartikler
  • Hjemmesko
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • Tv med kabelkanaler

Mad og drikke

  • Begrænset roomservice
  • Elkedel
  • Gratis vand på flaske
  • Minibar

Andet

  • Aircondition
  • Lydisolerede værelser
  • Skrivebord
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 00.00
Tidlig indtjekning afhænger af tilgængelighed
Der opkræves et gebyr for tidlig indtjekning
Huritg indtjekning er tilgængelig
Minimumsalder for indtjekning: 16 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00
Hurtig udtjekning er tilgængelig

Særlige indtjekningsinstruktioner

Dette overnatningssted tilbyder transport fra lufthavnen (kan medføre tillægsgebyr). Gæster, som vil arrangere transport, skal kontakte overnatningsstedet 48 timer før ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
Dette overnatningssted tilbyder ikke indtjekning efter lukketid

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Ét barn op til 3 år kan overnatte gratis, hvis barnet benytter de eksisterende sengepladser i forælderens/værgens værelse. Børn er ikke garanteret gratis morgenmad
Ekstrasenge er ikke tilgængelige
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for lufthavnstransport: 140000 VND pr. køretøj (enkelt)
  • Der opkræves et gebyr for tidlig indtjekning (afhænger af tilgængelighed)

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Tre Xanh Hotel Pleiku
Tre Xanh Pleiku
Tre Xanh
Tre Xanh Hotel Pleiku Vietnam - Gia Lai
Tre Xanh Hotel Hotel
Tre Xanh Hotel Pleiku
Tre Xanh Hotel Hotel Pleiku

Ofte stillede spørgsmål

Er Tre Xanh Hotel et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos Tre Xanh Hotel?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på Tre Xanh Hotel?

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 00.00. Der pålægges et gebyr for tidlig indtjekning (afhænger af tilgængelighed). Indtjekning uden for åbningstid er ikke mulig.

Hvornår er udtjekning på Tre Xanh Hotel?

Udtjekning er kl. 12.00.

Tilbyder Tre Xanh Hotel shuttletransport til lufthavnen?

Ja, der er lufthavnstransport, der afgår (efter anmodning). Der pålægges et gebyr på 140000 VND pr. køretøj.

Hvor ligger Tre Xanh Hotel?

Dette hotel ligger i Pleiku, kun 10 minutters gang fra Pleiku Natmarked og Pleiku Stadion. Derudover ligger Store Enhedsplads og Ho Chi Minh-museet ca. 2 km derfra.

Anmeldelser af Tre Xanh Hotel

Anmeldelser

6,6
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 1 af i alt 7 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 1 af i alt 7 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 4 af i alt 7 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 1 af i alt 7 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 7 anmeldelser

7,0/10

Rengøring

6,6/10

Service og personale

2,0/10

Faciliteter

6,4/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

2,0/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

4/10 Dårligt

Luc

Rejste med partner
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Accueil froid, indifférence du personnel, aucun sourire ou enthousiasme à donner un service au client. Forte odeur d'égouts venant constamment de la salle de toilette et de la chambre. Petit déjeuner buffet 2 journées sur 10. Nourriture insipide, pas fraîche et pas bonne. Personnel du service au déjeuner vraiment médiocre, ne sont pas intéressées à leurs tâches et encore moins aux clients, personnel non compétant, non professionnel. Seulement les dames pour le ménage des chambres sont intéressés aux clients mais elles ne peuvent pas règler tout les problèmes parce que l'hôtel manque sérieusement d'entretien. Un hôtel qui ne donne pas une belle image de l'expérience EXPÉDIA
Overnattede 10 nætter i februar 2025

10/10 Fremragende

Morimori, Japan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2018

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Excellent accomodations for the price

I arrived in Pleiku very late. The staff did not speak English or Chinese, but they somehow accomodated me.

6/10 Okay

Simon

Ok stay

It was ok, a bit expensive, close to local market

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale

6/10 Okay

thu, maryland usa

Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Ok but will not return

Hotel is ok but needed improvements in bathroom. Should install a shower curtain rod & curtain to block water out of bathtub to the entire bathroom. Only one electric outlet in entire suite A & it located under a desk- very inconvenient for charging phone or laptop. Should be electric outlet right at bed or night stand next to the bed. Front desk staffs are not friendly. When charging water or sida cans that used in each room( I booked 3 rooms on 3/11-3/13/17), staff did not give receipt of itemized items total to amount charged. I booked 1 room double bed for brother & wife but they provided two twin beds. I requested change but staff said will do the next night which they never change room to double bed. Staffs are not friendly compared to all hotels I stayed in Da Nang,Hoi An, Sai Gon, & Ha Noi.