Overnatningsstedets facade

Anmeldelser af Hotel Asador Albenzaire

3 out of 5
Hotel Asador Albenzaire
Autovía A-92 km 215, Fuensanta, Pinos Puente, Granada

Anmeldelser

7,2

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 9 af i alt 32 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 10 af i alt 32 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 5 af i alt 32 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 5 af i alt 32 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 3 af i alt 32 anmeldelser" "

7,4/10

Rengøring

7,6/10

Service og personale

5,0/10

Faciliteter

7,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

7,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

6/10 Okay

Filip

Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
OK til overnatning
Det var bare et hurtigt overnatningssted ved motorvejen - værelserne ok - morgenmaden aldeles utilstrækkelig

4/10 Dårligt

Selda

Rejste med partner
Bucht bitte ein anderes Hotel. Die Zimmer sind so hellhörig, dass man alle erdenklichen Körperlaute des Nachbarn mithört, als wären die Personen mit im Zimmer. Außerdem hat man auf den Zimmern keine Internetverbindung und der Kopfteil des Bettes haut bei der kleinsten Bewegung gegen die Wand. Es war eine schlaflose Nacht und dann kam das Frühstück. Ein Kaffee, O-Saft und ein Toast... Wir hätten echt ein anderes Hotel suchen sollen.
Overnattede 1 nat i maj 2024

10/10 Fremragende

Debra

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2024

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i januar 2024

10/10 Fremragende

ARNAS

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent !!!
Excellent !!! 10/10 Beautifull place !
Overnattede 1 nat i december 2023

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2023

10/10 Fremragende

CATHERINE

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Dto de Reservas den 27. jun. 2023
Dear CATHERINE, Thank you so much for your nice reviews. We hope did you enjoy your stay with us and hope to welcome you back very soon. Thanks a lot Best regards.

4/10 Dårligt

sanghyun

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
하수도 냄새가 밤새도록 방에 가득함
아침식사준비에 너무 소흘하고, 음식은 짜고 기름에 쩔었으묘, 방은 불쾌한 악취로 잠을 이루기 힘들었고, 문은 노후되어 잘 열리지도 않았음.
Overnattede 3 nætter i maj 2023
Svar fra Dto. de Reservas den 27. jun. 2023
Dear Sanghyun, We pay attention to your suggestions to improve our services. Best regards.

6/10 Okay

Philippe

Synes godt om: Service og personale
Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra Angeles M. den 14. feb. 2023
Merci bien, Philippe, de vos commentaires.On espere que vous avez profité vos séjour avec nous.Nos salutations.

4/10 Dårligt

Javier

Rejste med familie
Synes ikke om: Service og personale
Triste decepción
El local es precioso, con multitud de detalles. Una maravilla. La pena es la cocina. Nos pusieron un bacalao totalmente pasado. Incluso olía a podrido. La tortilla de patatas era prefabricada y recalentada. los chorizos a la brasa eran como carbones negros y resecos. Seguimos sorprendidos de que un local tan bonito tenga una cocina tan pésima. La habitación pequeñita. El baño con una sola toalla de baño. Un bote se gel atornillado a la pared. El aire acondicionado fumcionaba pero no enfriaba.
Overnattede 1 nat i september 2020

6/10 Okay

Jacques

Overnattede 1 nat i februar 2020

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale, faciliteter
Overnattede 1 nat i februar 2020

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Beaucoup trop de bruit un gros insecte dans la baignoire et la nourriture pas bonne du tout
Overnattede 2 nætter i april 2019

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i april 2019

2/10 Forfærdeligt

Giannina

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Decepcionada
Mi experiencia fue horrible en la habitación no había acceso a a internet el acondicionado sonaba horrible que tuvimos que apagarlo y la llave de la ducha se cayó sobre la cara de mi hija.
Overnattede 2 nætter i marts 2019

6/10 Okay

Antonio

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Værelsets komfort
Mejorable
Hotel d carretera bastante nuevo. La habitación limpia pero la cama incómoda. Existiendo habitaciones con mejores vistas nos dieron una con vistas a las calderas. Restaurante correcto un poco caro
Svar fra . den 5. apr. 2018
Estimado Antonio, siento su malestar respecto a la habitación, pero lo suyo fue una reserva de ultima hora, tenemos reservas para Semana Santa desde hace meses, y todo el mundo pide lo mismo (habitación de matrimonio, con vistas,...) pero en su reserva lo único que ponía era que querían cama de matrimonio, y mucho hicimos para conseguir su petición, casi imposible en las fechas que hizo su reserva. No nos quedaban habitaciones con vistas cuando hizo su reserva, pero es que tampoco lo pidió, además, su habitación no es con vistas a las calderas, si no al patio interno. Más siento que no fuese de su agrado. Un saludo.

8/10 Udmærket

Carlos

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Para salir del paso
Aprobado en general, con limitaciones, zona sin ocio proximo
Overnattede 2 nætter i december 2017
Svar fra Noemi M., Recepción de Hotel Asador Albenzaire*** den 19. jan. 2018
Gracias por su comentario, que tendremos en cuenta para nuestra mejora. Un saludo

8/10 Udmærket

swish, london

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very good food and the service was excellent. Quite a bit out the way from everything, it had free parking so was fine.
Overnattede 12 nætter i december 2017
Svar fra Noemi M., Recepción de Hotel Asador Albenzaire*** den 25. dec. 2017
Thank you very much for your assessment. We hope to see you again. A cordial greeting.

8/10 Udmærket

Francisco

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i december 2017
Gracias por su valoración. Un saludo cordial

8/10 Udmærket

Majdi

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
جيدة
كانت إقامة جيدة ومناسبة للسعر
Overnattede 2 nætter i oktober 2017
Dear customer, thank you for your stay at our hotel, and for bothering to leave us your opinion how useful it is for us. We hope to see you again. A cordial greeting

8/10 Udmærket

Jari

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tienvarsihotelli
Ihan ok tienvarsi hotelli ravintolalla. Ilmainen wifi, jota en kuitenkaan saanut toimimaan. Lisäksi lähellä yksi kahvila ravintola. Pysäköinti tilaa oli riittävästi. Sänky oli pehmeähkö. Toimiva ilmastointi. En nähnyt lähellä kauppoja.
Overnattede 2 nætter i september 2017
Dear customer, I thank you very much for choosing us for your stay in Granada, as well as for having bothered to leave us your opion. We take note of it to improve. A cordial greeting.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring
Excelente relación calidad/precio. Buen restaurante.
Overnattede 2 nætter i september 2017
Gracias por su estancia en nuestro hotel ,y por molestarse en dejarnos su opinión, que tan útil nos resulta. Esperamos volverle a ver. Un saludo cordial.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
J'aurais aimé qu'on me rembourse les 100 euros d’acompte qui ont été débités mais non honorés suite à une erreur informatique concernant la nuitée réservée du 14 au 15 mars , alors que j'ai du repayer pour la nuit du 14 au 15 avril 2017. L’hôtelier a été au courant de cette erreur informatique et m'a menti puisque sur place il a avoué n'avoir rien reçu de la part d'Expedia alors qu'il a dit à Expédia après son enquête que c'était perdu car non annulé à temps. Franchement vu que cet hôtel est perdu en pleine campagne andalouse il n'est pas beau joueur pour qu'on lui envoi des touristes
Svar fra Recepción Hotel Asador Albenzaire*** den 2. maj 2017
Chers clients, comme je l'ai expliqué à l'époque, que vous avez payé est à Expedia, et qui doivent se réapproprier ce qu'ils ont à réclamer.Nous avons rien pris pour vous. Nous avons facturé des frais d'annulation à Expedia, considérablement moins de 100 €, pour prendre un No Show 2 chambres le 14 Mars, dans le respect de notre politique d'annulation, Expedia, et tout autre hôtel. Si elle était une erreur d'ordinateur, ou autre, l'hôtel est pas à blâmer pour cela, comme compris le 14 Mars, nous avons perdu la vente des deux chambres, ils étaient réservés, pourquoi, Expedia nous a payé les frais d'annulation. Mais je le répète, ce sont des arrangements internes Expedia hôtel et que vous avez effectué le paiement et doivent réclamer, il leur appartient. Je pense que nous nous comportons bien avec vous, ont répondu correctement, les chercher chambre sans réserve, que dans le cas de plein de Pâques est un peu compliqué, comme nous étions pleins, en effet, voyant leur colère, ils ont donné le petit déjeuner pour essayer de les satisfaire, pour l'instant nous accusera d'arnaqueurs. Personne ne les a trompés. Désolé ce qui est arrivé, mais nous ne pouvons pas les aider.

4/10 Dårligt

Kimmo, Lahti

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ei paras mahdollinen, mutta yhdeksi yöksi riittää
Henkilökunta ei puhunut sanaakaan englantia, mutta elekielellä ym. saimme huoneen avaimen käteemme. Ongelma vaan oli, että avain ei käynyt huoneen oveen. Saimme uuden avaimen eri huoneeseen, joka oli ilmeisesti hätävara, sillä se oli ehkä 10-15 asteinen (helmikuu). Ilmalämpöpumppu lämmitti hyvin, mutta piti sellaista ääntä, että sitä ei voinut pitää päällä nukkuessa ja täten yöllä kylmä tuli takaisin. Ei siis ihan ideaali, mutta Granadan kohdalla pitäisi motarin varrella pysähtyä uudestaan niin hinta mielessäpitäen voisin yöpyä uudestaan. Seuraavalla kerralla vaan saapuisin niin aikaisessa, että huone ehtisi lämpeämään tarpeeksi ennen yötä.

8/10 Udmærket

Reg, Uk/france/Spain

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnight Motorway stop
Perfect for an overnight stop on the A92 between Granada and Costa del Sol

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good location, just off A92
This is a basic, but nice and clean hotel. Just off the A92 with free covered parking. The rooms are spacious. A good choice if the prices gone crazy in Granada :-)

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
easy to locate
Stopped at this hotel, to break our journey to Jerez. It was okay for an overnight stay,but we will drive straight home, on the way back. They served a menu del dia for 10 euro with wine, which wasn't bad. Don't bother with breakfast though,waste of money.

10/10 Fremragende

Lars

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort