Hotel Akord
Dette hotel med forbindelse til konferencecenteret i Ostrava tilbyder en restaurant
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Akord





Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Standardenkeltværelse

Standardenkeltværelse
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Kabel-tv
Garderobe eller klædeskab
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge

Standardværelse med 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Kabel-tv
Garderobe eller klædeskab
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse

Standard-dobbeltværelse
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Kabel-tv
Garderobe eller klædeskab
Skrivebord
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

námestí SNP 1, Ostrava, 700 30
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Mercure Ostrava Center Hotel
Mercure Ostrava Center Hotel
- Spa
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
9.0 ud af 10, Fremragende, 286 anmeldelser
Prisen er 597 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
11. jul. - 12. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Byen pålægger en skat: 45.00 CZK pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 18 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for selvstændig parkering: CZK 5 pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
National vurdering
Hotelstars Union tildeler en officiel stjernebedømmelse for overnatningssteder i Tjekkiet. Dette overnatningssted er blevet bedømt til 3 stars.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Akord Ostrava
Hotel Akord
Akord Ostrava
Hotel Akord Hotel
Hotel Akord Ostrava
Hotel Akord Hotel Ostrava
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Akord
Anmeldelser
8,8
Fremragende
9,2/10
Rengøring
9,2/10
Service og personale
5,0/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
Rejste med partner
29. dec. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i december 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
22. okt. 2019
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2019
10/10 Fremragende
Stefano
7. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Stefano
Overnattede 1 nat i september 2019
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
25. apr. 2019
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i april 2019
10/10 Fremragende
Stefan
22. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Stefan
Overnattede 1 nat i april 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
23. mar. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i marts 2019
8/10 Udmærket
Irena
15. nov. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Irena
Overnattede 1 nat i november 2018
8/10 Udmærket
Justyna
2. sep. 2018
Justyna
Overnattede 1 nat i august 2018
8/10 Udmærket
Hana
9. apr. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hana
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
8. apr. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Zdenek
9. jan. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Zdenek
Overnattede 1 nat i januar 2018
10/10 Fremragende
Nick, Jacksonville, Florida
14. sep. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent Hotel
Nick
Overnattede 1 nat i august 2017
8/10 Udmærket
Etienne, St Maur
31. jan. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hôtel accueillant
Etienne
8/10 Udmærket
GEORGES
29. okt. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Séjour agréable
GEORGES
10/10 Fremragende
Ludek
21. okt. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Velice dobrý hotel
Ludek
8/10 Udmærket
Mariano, Quartu , Cagliari
19. jun. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ottimo se hai la macchina
Mariano
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
19. sep. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
13. maj 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort