Vælg datoer for at se priser
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Daglig rengøring
Indlæs alle billeder af Standard Twin Room-Non-Smoking

Standard Twin Room-Non-Smoking
Du vil muligvis også kunne lide

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centrale Kyoto
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.6 ud af 10, Enestående, 96 anmeldelser
Prisen er 6.023 kr.
6. aug. - 7. aug.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

2 2 62 Mikuni, Toyonaka, 27, 561-0822
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Hotel Claiton Esaka
Hotel Claiton Esaka
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
7.8 ud af 10, Godt, 461 anmeldelser
Prisen er 279 kr.
27. jul. - 28. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 300 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Skatten gælder ikke for priser pr. nat på under 7.000 JPY. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for selvstændig parkering: JPY 800.00 pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
RECO Hotel Mikuni Toyonaka
RECO Mikuni Toyonaka
RECO Mikuni
RECO Hotel Mikuni Hotel
RECO Hotel Mikuni Toyonaka
RECO Hotel Mikuni Hotel Toyonaka
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Reco Hotel Mikuni
Anmeldelser
7,8
Godt
8,0/10
Rengøring
8,2/10
Service og personale
7,6/10
Faciliteter
7,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
7,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende
16. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
MANABU
22. jun. 2025
MANABU
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
iti
21. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
iti
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Nobuhito
Forretningsrejsende
19. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nobuhito
Overnattede 2 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
TOYOSUMI
Forretningsrejsende
29. maj 2025
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TOYOSUMI
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
??
25. maj 2025
??
Overnattede 3 nætter i maj 2025
4/10 Dårligt
HIROSHI
13. apr. 2025
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
HIROSHI
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Masahiko
Forretningsrejsende
4. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Masahiko
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
レオ
Forretningsrejsende
2. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
レオ
Overnattede 4 nætter i marts 2025
6/10 Okay
Yuu
19. feb. 2025
Yuu
Overnattede 1 nat i februar 2025
6/10 Okay
MASAKI
Forretningsrejsende
5. feb. 2025
お湯がでたら良かった。
MASAKI
Overnattede 22 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
14. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2024
8/10 Udmærket
mitsuko
6. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
mitsuko
Overnattede 2 nætter i december 2024
8/10 Udmærket
HIROSHI
5. jan. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
HIROSHI
Overnattede 3 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
3. jan. 2025
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i december 2024
8/10 Udmærket
??
Rejste med familie
24. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 1 nat i december 2024
6/10 Okay
KAORU
22. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KAORU
Overnattede 1 nat i december 2024
10/10 Fremragende
Yukino
20. dec. 2024
Yukino
Overnattede 1 nat i december 2024
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
15. dec. 2024
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2024
8/10 Udmærket
HIROMI
Forretningsrejsende
10. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
HIROMI
Overnattede 3 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
Ikuo
2. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Ikuo
Overnattede 2 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
KEIJI
1. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
KEIJI
Overnattede 2 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
みちひろ
Forretningsrejsende
22. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring
みちひろ
Overnattede 1 nat i november 2024
6/10 Okay
Verificeret rejsende
17. nov. 2024
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2024
8/10 Udmærket
kyoko
Rejste med familie
5. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
kyoko
Overnattede 2 nætter i november 2024