Hearton Hotel Nishiumeda
Dette hotel med 2 restauranter ligger ikke langt fra Kyocera Dome Osaka Stadion
Billedgalleri for Hearton Hotel Nishiumeda





Anmeldelser
8,4 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 403 kr.
24. nov. - 25. nov.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 7 ud af 7 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse til 3 personer - ikke-ryger

Standardværelse til 3 personer - ikke-ryger
9,0 ud af 10
Fantastisk
(16 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(14 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Double Room Smoking

Double Room Smoking
Indlæs alle billeder af Double Room Non smoking

Double Room Non smoking
Indlæs alle billeder af Twin Room Non smoking

Twin Room Non smoking
Indlæs alle billeder af Twin Room Smoking

Twin Room Smoking
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse - 1 dobbeltseng - ikke-ryger

Standard-dobbeltværelse - 1 dobbeltseng - ikke-ryger
8,8 ud af 10
Fremragende
(59 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Separat soveværelse
Du vil muligvis også kunne lide

Garrya Nijo Castle Kyoto
Centrale Kyoto
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.8 ud af 10, Enestående, 102 anmeldelser
Prisen er 3.288 kr.
19. dec. - 20. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

3-3-55 Umeda, Kita-ku, Osaka, Osaka-fu, 530-0001
Om overnatningsstedet
Hearton Hotel Nishiumeda
Lignende overnatningssteder

Hotel Monterey Osaka
Hotel Monterey Osaka
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
8.6 ud af 10, Fantastisk, 1.007 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 1980 JPY pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for nærliggende parkering: 2300 JPY pr. nat (400 meter væk. Åben fra 7:00 til 22:00)
- Gebyr for tidlig indtjekning: 3000 JPY (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for sen udtjekning: 3000 JPY (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm og vinduesikring
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Dette overnatningssted kan ikke imødekomme anmodninger om vugger (barnesenge) på stedet.
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hearton
Hearton Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda
Hearton Nishiumeda
Hotel Hearton
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel Osaka
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hearton Hotel Nishiumeda
8,4
Alletiders
8,6
Rengøring
8,4
Faciliteter
8,6
Service og personale
8,4
Miljøvenligt
8,4
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
Rejste med partner
19. nov. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Tu, colorado springs
14. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tu
Overnattede 3 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Saki
Rejste med partner
11. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Saki
Overnattede 2 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Hiroshi, Minato Ku
Forretningsrejsende
4. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hiroshi
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
Man Ki
27. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Man Ki
Overnattede 1 nat i oktober 2025
8/10 Udmærket
tomomi
24. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
tomomi
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
KAORI
21. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring
KAORI
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
kotaro
18. okt. 2025
kotaro
Overnattede 1 nat i oktober 2025
8/10 Udmærket
MIDORI
Rejste i en gruppe
17. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MIDORI
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Stephen
Rejste med familie
9. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Stephen
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
MIYUKI
1. okt. 2025
MIYUKI
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
hiroyuki
Rejste med familie
1. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
hiroyuki
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
Kim
Rejste i en gruppe
29. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Kim
Overnattede 3 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
??
Rejste med partner
27. sep. 2025
??
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
??
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
27. sep. 2025
??
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
Kozan
Forretningsrejsende
21. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kozan
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
SHUJI
Rejste med familie
20. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SHUJI
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Taeko
20. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Taeko
Overnattede 2 nætter i september 2025
4/10 Dårligt
Ian, WYNN VALE
Rejste med familie
18. sep. 2025
Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ian
Overnattede 7 nætter i september 2025
4/10 Dårligt
Sangwook
13. sep. 2025
Sangwook
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Svetlana, CUPERTINO
13. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Svetlana
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Kikka
Rejste med partner
9. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kikka
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
LAI WAN
Rejste med partner
8. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
LAI WAN
Overnattede 3 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
toru
Rejste med familie
8. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
toru
Overnattede 1 nat i august 2025
6/10 Okay
MASAOKI
Forretningsrejsende
6. sep. 2025
Synes godt om: Service og personale, faciliteter
MASAOKI
Overnattede 1 nat i september 2025

















