Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
Hotel med en døgnåben reception og en restaurant i Omihachiman
Billedgalleri for Green Hotel Yes Ohmi Hachiman





Anmeldelser
8,2 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 639 kr.
12. jan. - 13. jan. 2026
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 9 ud af 9 værelser
Indlæs alle billeder af Enkeltværelse - ikke-ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Enkeltværelse - ikke-ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Dybt badekar
Bidet
Indlæs alle billeder af Enkeltværelse - ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Enkeltværelse - ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Dybt badekar
Bidet
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ikke-ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Dobbeltværelse - ikke-ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Dybt badekar
Bidet
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Dobbeltværelse - ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Dybt badekar
Bidet
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Dybt badekar
Bidet
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Værelse med 2 enkeltsenge - ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Dybt badekar
Bidet
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Dybt badekar
Bidet
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Dybt badekar
Bidet
Indlæs alle billeder af Enkeltværelse - ikke-ryger (SAKURA - cherry blossom)

Enkeltværelse - ikke-ryger (SAKURA - cherry blossom)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Dybt badekar
Bidet
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

21-6 Nakamura-cho, Omihachiman, Shiga-ken, 523-0894
Om overnatningsstedet
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
Lignende overnatningssteder

Room without meals You can freely bring in your / Nagahama Shiga
Room without meals You can freely bring in your / Nagahama Shiga
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Parkering tilgængelig
- Mikrobølgeovn
Prisen er 3.264 kr.
16. jan. - 17. jan. 2026
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 1500 JPY for voksne og 1500 JPY for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
Green Hotel Yes Ohmi
Green Yes Ohmi Hachiman
Green Yes Ohmi
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Omihachiman, Japan - Shiga
Green Yes Ohmi Hachiman
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Hotel
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Omihachiman
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Hotel Omihachiman
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
8,2
Alletiders
8,0
Rengøring
7,6
Området
8,2
Service og personale
7,8
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
21. aug. 2020
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 1 nat i august 2020
8/10 Udmærket
MASAHIRO
Rejste med familie
13. jun. 2020
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MASAHIRO
Overnattede 1 nat i juni 2020
8/10 Udmærket
Michael
6. maj 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Michael
Overnattede 1 nat i april 2020
8/10 Udmærket
mihoko
Rejste med familie
3. apr. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
mihoko
Overnattede 2 nætter i marts 2020
10/10 Fremragende
Atsuko
Forretningsrejsende
4. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
とっても快適!
Atsuko
Overnattede 3 nætter i februar 2020
10/10 Fremragende
narito
Forretningsrejsende
27. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
narito
Overnattede 1 nat i februar 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
6. feb. 2020
Synes godt om: Service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2020
8/10 Udmærket
kohei
Forretningsrejsende
23. jan. 2020
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
kohei
Overnattede 1 nat i januar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
2. dec. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2019
10/10 Fremragende
hiroko
25. nov. 2019
hiroko
Overnattede 1 nat i november 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
6. nov. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i oktober 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
26. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juli 2019
6/10 Okay
Yoshiharu
21. jul. 2019
温泉あり
Yoshiharu
Overnattede 1 nat i juli 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
16. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
快適です。
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i juli 2019
10/10 Fremragende
JUN
12. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
JUN
Overnattede 1 nat i juli 2019
10/10 Fremragende
masaya
5. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
masaya
Overnattede 1 nat i april 2019
10/10 Fremragende
TADASHI
28. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort








