The Nest Hotel Nusa Dua
Dette hotel tilbyder gratis parkeringsservice og ligger kun få minutters gang fra Tanjung Benoa Strand
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for The Nest Hotel Nusa Dua





Populære faciliteter
Den nuværende pris er 591 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
26. aug. - 27. aug.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Suite Room with Balcony

Suite Room with Balcony
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Balkon
Aircondition
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
Badekåber
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge - balkon

Deluxe-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge - balkon
9,4 ud af 10
Enestående
(18 anmeldelser)
Højdepunkter
Balkon
Aircondition
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Badekåber
Indlæs alle billeder af Executive Suite Room with Balcony

Executive Suite Room with Balcony
Højdepunkter
Balkon
Separat siddeområde
Aircondition
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
Separat badekar og bruser
Brusehoved med spredningseffekt
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Jalan Pratama 99 X, Nusa Dua, Bali, 80363
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Hotel Nikko Bali Benoa Beach
Hotel Nikko Bali Benoa Beach
- Pool
- Spa
- Børnepool
- Parkering inkluderet
8.6 ud af 10, Fantastisk, 881 anmeldelser
Prisen er 742 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
10. aug. - 11. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 250000 IDR for voksne og 180000 IDR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 380000 IDR pr. køretøj (varighed: enkelt, maks. antal personer: 4)
- Gebyr pr. barn for lufthavnstransport: 380000 IDR (enkelt), (fra 2 til 11 år)
- Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for ekstra seng: 600000.0 IDR pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og førstehjælpskasse
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Reservationer er påkrævet for massagebehandlinger. Reservationer kan foretages ved at kontakte overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Nest Hotel Nusa Dua
Nest Nusa Dua
Nest Hotel danapati Nusa Dua
Nest Hotel danapati
Nest danapati Nusa Dua
Nest danapati
The Nest Hotel
The Nest Hotel by danapati
The Nest Hotel Nusa Dua Hotel
The Nest Hotel Nusa Dua Nusa Dua
The Nest Hotel Nusa Dua Hotel Nusa Dua
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af The Nest Hotel Nusa Dua
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,6/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
9,2/10
Faciliteter
9,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
13. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Henrik
Rejste med familie
7. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt og hyggeligt hotel, med super placering
Henrik
Overnattede 6 nætter i juli 2024
8/10 Udmærket
Susan
6. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Susan
Overnattede 8 nætter i august 2019
10/10 Fremragende
Leif C.
3. jun. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vi kommer igen. The Nest er et genbesøg værd.
Leif C.
Overnattede 7 nætter i maj 2018
10/10 Fremragende
Julie
23. jan. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Julie
Overnattede 3 nætter i januar 2018
10/10 Fremragende
Brigitta
23. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Brigitta
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
Ken
27. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring
Ken
Overnattede 4 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Christopher, Redcliffe
Rejste med partner
19. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Christopher
Overnattede 5 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
ZONGYU
13. jun. 2025
ZONGYU
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Hugo
Rejste med familie, Rejste med partner, Rejste i en gruppe
11. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hugo
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Joanna
16. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Joanna
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Tawana
8. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tawana
Overnattede 5 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Kentaro
3. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Kentaro
Overnattede 2 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
nobufusa
1. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
nobufusa
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
nobufusa
Forretningsrejsende
27. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
nobufusa
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Luke
Rejste med familie
18. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Top hotel in Nusa Dua

Luke
Overnattede 11 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Robert
Rejste med partner
17. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Robert
Overnattede 7 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Mohit
6. apr. 2025
Mohit
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
paul
Rejste med partner
22. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
paul
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Sanjo
15. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sanjo
Overnattede 3 nætter i marts 2025
6/10 Okay
Linda
Rejste i en gruppe
1. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Linda
Overnattede 7 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Riza
24. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Riza
Overnattede 4 nætter i februar 2025
8/10 Udmærket
Jonathan, Montreal
21. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jonathan
Overnattede 3 nætter i februar 2025
8/10 Udmærket
Barry
11. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Barry
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Michelle, Saskatoon
9. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Michelle
Overnattede 2 nætter i januar 2025