Hostellerie Bacher GmbH
Hotel med gratis morgenmad og døgnåben reception i Neunkirchen
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hostellerie Bacher GmbH





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse til 1 person

Dobbeltværelse til 1 person
8,6 ud af 10
Fremragende
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Balkon
Separat siddeområde
Varme
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse

Dobbeltværelse
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Balkon
Separat siddeområde
Varme
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Indlæs alle billeder af Enkeltværelse

Enkeltværelse
Højdepunkter
Balkon
Separat siddeområde
Varme
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Indlæs alle billeder af Superior-enkeltværelse

Superior-enkeltværelse
Højdepunkter
Balkon
Separat siddeområde
Varme
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Limbacher Str. 2, Neunkirchen, SL, 66539
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Holiday Inn Express Neunkirchen by IHG
Holiday Inn Express Neunkirchen by IHG
- Morgenmad inkluderet
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
8.8 ud af 10, Fantastisk, 431 anmeldelser
Prisen er 565 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
20. jul. - 21. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for kæledyr: EUR 10 pr. kæledyr pr. ophold
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
- Gebyr for baby-/barneseng: 10.0 EUR pr. dag
- Gebyr for ekstra seng: 25.0 EUR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og førstehjælpskasse
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hostellerie Bacher GmbH Hotel Neunkirchen
Hostellerie Bacher GmbH Hotel
Hostellerie Bacher GmbH Neunkirchen
Hostellerie Bacher GmbH Hotel
Hostellerie Bacher GmbH Neunkirchen
Hostellerie Bacher GmbH Hotel Neunkirchen
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hostellerie Bacher GmbH
Anmeldelser
9,0
Fantastisk
9,4/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
9,6/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med partner, Rejste med kæledyr
1. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Gerrit
Forretningsrejsende
24. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gerrit
Overnattede 2 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
vitali
14. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
vitali
Overnattede 2 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Stephanie
14. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sehr angenehm :-)
Stephanie
Overnattede 1 nat i oktober 2024
10/10 Fremragende
Matthias
3. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Matthias
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
Claudia
18. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Claudia
Overnattede 4 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Volker
Rejste med familie
10. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Unser Kurztripp ins Saarland
Volker
Overnattede 2 nætter i august 2024
6/10 Okay
Géraldine
Forretningsrejsende
12. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring
Géraldine
Overnattede 1 nat i maj 2024
6/10 Okay
Anne
19. maj 2024
Anne
Overnattede 1 nat i maj 2024
10/10 Fremragende
Daniel
Forretningsrejsende
25. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Daniel
Overnattede 2 nætter i november 2023
8/10 Udmærket
Rene
Forretningsrejsende
11. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Prima hotel
Rene
Overnattede 1 nat i januar 2024
10/10 Fremragende
Jan
Forretningsrejsende
21. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jan
Overnattede 1 nat i december 2023
8/10 Udmærket
Dieter Willi
26. aug. 2023
Dieter Willi
Overnattede 1 nat i august 2023
8/10 Udmærket
Manfred
Rejste med familie, Rejste med kæledyr
20. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Manfred
Overnattede 2 nætter i august 2023
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
18. jun. 2023
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Schön mit Luft nach oben
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i juni 2023
10/10 Fremragende
Hella
Rejste med familie
17. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hella
Overnattede 1 nat i april 2023
10/10 Fremragende
Jörg
Rejste med partner
6. mar. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jörg
Overnattede 1 nat i marts 2023
10/10 Fremragende
Margit
Rejste i en gruppe
20. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sehr schönes Hotel
Margit
Overnattede 1 nat i august 2022
6/10 Okay
Mustapha
8. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring
Mustapha
Overnattede 1 nat i august 2022
10/10 Fremragende
Johan
30. maj 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Heerlijk
Johan
Overnattede 2 nætter i maj 2022
10/10 Fremragende
Claus
19. maj 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Claus
Overnattede 1 nat i maj 2022
8/10 Udmærket
Jonas
Forretningsrejsende
8. mar. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Zu teuer
Jonas
Overnattede 4 nætter i februar 2022
10/10 Fremragende
Manuel
Forretningsrejsende
27. feb. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Manuel
Overnattede 4 nætter i februar 2022
10/10 Fremragende
Andy
Forretningsrejsende
9. dec. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Andy
Overnattede 1 nat i december 2021
8/10 Udmærket
Mathias
Forretningsrejsende
5. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mathias
Overnattede 1 nat i november 2021