Billedgalleri for Hotel Kaibo





Anmeldelser
8,4 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse - ikke-ryger - havudsigt (Open Air Bath (No Mineral))

Traditionelt værelse - ikke-ryger - havudsigt (Open Air Bath (No Mineral))
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Hårtørrer
Toilet med elektronisk bidet
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger - havudsigt (Modern Japanese-Style)

Traditionelt værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger - havudsigt (Modern Japanese-Style)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Hårtørrer
Toilet med elektronisk bidet
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger - havudsigt (Modern Japanese style)

Traditionelt værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger - havudsigt (Modern Japanese style)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Hårtørrer
Toilet med elektronisk bidet
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse - ikke-ryger - havudsigt (Japanese Style)

Traditionelt værelse - ikke-ryger - havudsigt (Japanese Style)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Hårtørrer
Toilet med elektronisk bidet
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

12-3 Wakasakibu, Wakuramachi, Nanao, Ishikawa, 926-0175
Om overnatningsstedet
Hotel Kaibo
Lignende overnatningssteder

TAOYA Wakura
TAOYA Wakura
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
7.6 ud af 10, Godt, 75 anmeldelser
Prisen er 2.215 kr.
8. okt. - 9. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Der pålægges en byskat: 150.00 JPY pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 12 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for japansk morgenmad: 2000 JPY pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer kuliltealarm, brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og vinduesikring
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Der er adgang til de varme kilder fra kl. 15.00 til kl. 05.30
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Kaibo Nanao
Hotel Kaibo
Kaibo Nanao
Hotel Kaibo Japan/Nanao
Hotel Kaibo Hotel
Hotel Kaibo Nanao
Hotel Kaibo Hotel Nanao
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hotel Kaibo
8,4
Alletiders
8,4
Rengøring
8,2
Området
8,4
Service og personale
9,0
Miljøvenligt
8,0
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
24. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i august 2022
10/10 Fremragende
KAORU
Rejste med familie
5. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KAORU
Overnattede 1 nat i juli 2022
10/10 Fremragende
Hiromi
6. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hiromi
Overnattede 1 nat i november 2021
8/10 Udmærket
Tomohiro
26. okt. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tomohiro
Overnattede 1 nat i oktober 2021
10/10 Fremragende
takuya
Rejste med familie
11. okt. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
和倉によい宿
takuya
Overnattede 2 nætter i oktober 2021
4/10 Dårligt
Lichu
10. okt. 2021
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lichu
Overnattede 1 nat i oktober 2021
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
25. sep. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
また滞在したいです!
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2021
8/10 Udmærket
CHIHARU
17. sep. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
CHIHARU
Overnattede 1 nat i september 2021
10/10 Fremragende
toshiyuki
Rejste med familie
13. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
toshiyuki
Overnattede 1 nat i august 2021
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
25. jul. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juli 2021
10/10 Fremragende
YUKO
23. jul. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
YUKO
Overnattede 1 nat i juli 2021
8/10 Udmærket
Motoo
30. maj 2021
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Motoo
Overnattede 1 nat i maj 2021
10/10 Fremragende
tashiro
Rejste med familie
13. apr. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ホテル様のご好意に感謝です。




tashiro
Overnattede 1 nat i april 2021
10/10 Fremragende
Akito
12. apr. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
男湯に女性が来る事以外は完璧!但し男湯に女性が来るのが嫌な男性は避けましょう
Akito
Overnattede 1 nat i april 2021
8/10 Udmærket
YUKIKO
20. nov. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
対応に気分良く過ごせました。
YUKIKO
Overnattede 1 nat i november 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med partner
9. aug. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i august 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
27. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i juli 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
26. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
眺望1のお宿

Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
24. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2020
8/10 Udmærket
junichi
Forretningsrejsende
23. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
junichi
Overnattede 1 nat i marts 2020
4/10 Dårligt
KAZUYUKI
Rejste med familie
17. mar. 2020
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
残念な、受付対応
KAZUYUKI
Overnattede 1 nat i marts 2020
4/10 Dårligt
ryojinakamura
11. mar. 2020
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
加賀屋同等の料金設定に期待外れ
ryojinakamura
Overnattede 1 nat i september 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
24. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
12. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie
2. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i januar 2020