Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt overnatningsstedets afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Airway Naha
Hotel Airway Hotel
Hotel Airway Hotel Naha
Ofte stillede spørgsmål
Hvor meget koster parkering hos Hotel Airway?
Der tilbydes selvstændig parkering mod et gebyr.
Hvornår er indtjekning på Hotel Airway?
Indtjekning starter kl. 14.00.
Hvornår er udtjekning på Hotel Airway?
Udtjekning er kl. 11.00.
Hvor ligger Hotel Airway?
Dette hotel ligger i Naha Centrum, kun 10 minutters gang fra Matsuyama Park og Kokusai-dori Shopping Street. Derudover ligger Tomari Havn og Naminoue Strand ca. 2 km derfra. Du kan desuden gå til Miebashi Station på 6 minutter og Kenchomae Station på 7 minutter.
Anmeldelser af Hotel Airway
Anmeldelser
7,6
Godt
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 0 af i alt 4 anmeldelser
10 - Fremragende
0
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 3 af i alt 4 anmeldelser
8 - Udmærket
3
Bedømmelse på 6 − Okay. 1 af i alt 4 anmeldelser
6 - Okay
1
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 0 af i alt 4 anmeldelser
4 - Dårligt
0
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 4 anmeldelser
2 - Forfærdeligt
0
8,6/10
Rengøring
10/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
8,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
8/10 Udmærket
keita
27. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
普通のビジネスホテルだが立地 宿泊費を考えれば十分です。
keita
Overnattede 1 nat i februar 2025
8/10 Udmærket
ONOGI
12. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ONOGI
Overnattede 3 nætter i januar 2025
8/10 Udmærket
Eiichi
Forretningsrejsende
15. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring
快適でした
部屋のイスに背もたれが無かった以外は快適でした。また宿泊します。
Eiichi
Overnattede 1 nat i december 2024
6/10 Okay
Kai Leung
24. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good service for the hotel and bad for hotels.com
Mainly feel bad with hotels.com service, I confirmed I've booked three days room with breakfast on hotels.com site and it also shows with breakfast on the screen. When I checked in with the hotel and they said my booking is no breakfast, then check it again with someone I don't know and confirm that my booking is no breakfast. The hotel overall is ok. The worst is hotels.com. I'll reconsider if I book a room on hotels.com again for my next trip.