Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel H2 Nagasaki





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 15 ud af 15 værelser
Standard Double - Non-Smoking
Other - Non-Smoking
Standard Twin - Non-Smoking
Standard Triple - Non-Smoking
Standard Twin - Non-Smoking
Standard Single - Non-Smoking
Standard Twin - Non-Smoking
Economy Single - Non-Smoking
Standard Single - Non-Smoking
Standard Twin - Non-Smoking
Indlæs alle billeder af [14 ㎡/Bed Width 160 Cm]Smart Double Room

[14 ㎡/Bed Width 160 Cm]Smart Double Room
Indlæs alle billeder af [16 ㎡/Bed Width 110 Cm]Minimal Twin Room

[16 ㎡/Bed Width 110 Cm]Minimal Twin Room
Indlæs alle billeder af [12 ㎡/Bed Width 140 Cm]Smart Single Room

[12 ㎡/Bed Width 140 Cm]Smart Single Room
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Indlæs alle billeder af [20 ㎡/Bed Width 120 Cm]Smart Twin Room

[20 ㎡/Bed Width 120 Cm]Smart Twin Room
Indlæs alle billeder af [20 ㎡/Bed Width 120 Cm]Accessible Room

[20 ㎡/Bed Width 120 Cm]Accessible Room
Du vil muligvis også kunne lide

Nagasaki Marriott Hotel
Nagasaki
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.8 ud af 10, Enestående, 137 anmeldelser
Prisen er 1.244 kr.
22. jul. - 23. jul.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

5-11 Tsukimachi, Nagasaki, Nagasaki, 850-0877
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Hotel Forza Nagasaki
Hotel Forza Nagasaki
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 1.002 anmeldelser
Prisen er 292 kr.
22. jul. - 23. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for komplet morgenmad: 1800 JPY for voksne og 900 JPY for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Af hensyn til andre gæsters komfort på de offentlige badeområder og andre offentlige faciliteter tillader overnatningsstedet ikke, at gæster med tatoveringer benytter faciliteterne. Der kan købes op til to klistermærker på stedet for at dække tatoveringer, der er ca. 10x15 centimeter store.
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Gæster med tatoveringer bedes følge særlige instruktioner, når de anvender de offentlige badefaciliteter på stedet. Flere oplysninger er tilgængelige ved indtjekning
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel H2 Nagasaki Hotel
Hotel H2 Nagasaki Nagasaki
Hotel H2 Nagasaki Hotel Nagasaki
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel H2 Nagasaki
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,6/10
Rengøring
9,2/10
Service og personale
9,2/10
Faciliteter
9,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
13. feb. 2023
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 3 nætter i februar 2023
10/10 Fremragende
???
22. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
???
Overnattede 3 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
??
20. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
yoshihiro
Rejste med familie
21. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
yoshihiro
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Eiji
4. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Eiji
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
けん
23. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
けん
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Taiki
5. mar. 2025
Taiki
Overnattede 1 nat i november 2024
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
14. feb. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Ai
Rejste i en gruppe
6. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ai
Overnattede 3 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
さいこ
Rejste med familie, Rejste med partner
10. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
さいこ
Overnattede 2 nætter i januar 2025
8/10 Udmærket
Shinichirou
6. jan. 2025
Synes godt om: Service og personale
Shinichirou
Overnattede 2 nætter i september 2024
8/10 Udmærket
NOBUHITO
9. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
NOBUHITO
Overnattede 2 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
SYUNTAROU
7. dec. 2024
SYUNTAROU
Overnattede 2 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Simon
Rejste med partner
4. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Simon
Overnattede 2 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
miyuki
Rejste med familie
23. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
miyuki
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Hiu Yan Emily
21. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hiu Yan Emily
Overnattede 3 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
Hiroyo
20. nov. 2024
Hiroyo
Overnattede 1 nat i oktober 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
18. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
SAIKO
Forretningsrejsende
14. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SAIKO
Overnattede 2 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Sueyasu
10. nov. 2024
Sueyasu
Overnattede 1 nat i oktober 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
8. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2024
10/10 Fremragende
YUICHI
30. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
YUICHI
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
8/10 Udmærket
ichiro
Forretningsrejsende
25. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ichiro
Overnattede 1 nat i august 2024
10/10 Fremragende
haruo
22. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
haruo
Overnattede 2 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Philipp
Rejste i en gruppe
11. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Philipp
Overnattede 3 nætter i september 2024