Hotel Royal Morioka
Hotel med en døgnåben reception og en kaffebar i Morioka
Billedgalleri for Hotel Royal Morioka





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
8,6 ud af 10
Fremragende
(13 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Badekåber
Privat badeværelse
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Superior-dobbeltværelse - ikke-ryger

Superior-dobbeltværelse - ikke-ryger
9,6 ud af 10
Enestående
(40 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Badekåber
Privat badeværelse
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

1-11-11 Saien, Morioka, Iwate, 020-0024
Om overnatningsstedet
Hotel Royal Morioka
Lignende overnatningssteder

ART HOTEL Morioka
ART HOTEL Morioka
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
8.8 ud af 10, Fantastisk, 1.001 anmeldelser
Prisen er 257 kr.
24. nov. - 25. nov.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Der opkræves muligvis en badeskat, der skal betales på overnatningsstedet. Denne skat gælder for overnatningssteder med varme kilder og ligger mellem 150 og 500 JPY pr. person pr. nat afhængigt af lokal lovgivning. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 1430 JPY pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for nærliggende parkering: 800 JPY pr. dag (65 meter væk)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og røgalarm
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Royal Morioka Hotel
Hotel Royal Morioka Morioka
Hotel Royal Morioka Hotel Morioka
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Royal Morioka
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,4/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
8,8/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
19. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
KENJI
Rejste med partner
23. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KENJI
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
Yuna
Rejste med familie
23. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yuna
Overnattede 2 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
KENJI
23. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KENJI
Overnattede 1 nat i november 2025
8/10 Udmærket
noriyuki
22. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
noriyuki
Overnattede 1 nat i november 2025
8/10 Udmærket
Yuko
14. nov. 2025
Yuko
Overnattede 1 nat i november 2025
8/10 Udmærket
Tatsuya
Forretningsrejsende
13. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring
Tatsuya
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
Kenji
Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
10. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kenji
Overnattede 1 nat i oktober 2025
8/10 Udmærket
Orie
Forretningsrejsende
10. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Orie
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Satomi
5. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Satomi
Overnattede 2 nætter i november 2025
8/10 Udmærket
Allan, Huonville
5. nov. 2025
Allan
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
2/10 Forfærdeligt
nobuko
Forretningsrejsende
4. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
nobuko
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Kazuki
Forretningsrejsende
3. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring
Kazuki
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Helen
2. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Helen
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Jennie
Rejste med partner
31. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jennie
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Jeffrey, Spearfish
Rejste med partner
27. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jeffrey
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
AKIKO
25. okt. 2025
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
AKIKO
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Osamu
25. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Osamu
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
NAMI
Rejste med familie
25. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
NAMI
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Koji
24. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Koji
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
ken
20. okt. 2025
ken
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Kimio
19. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kimio
Overnattede 1 nat i oktober 2025
4/10 Dårligt
Suzanne
Rejste med partner, Rejste i en gruppe
19. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Suzanne
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
motoko
Rejste med familie
13. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
motoko
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Clark
Rejste med familie
10. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter


Clark
Overnattede 2 nætter i oktober 2025








