Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA





Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 401 kr.
28. sep. - 29. sep.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge (check-in is not available after 11PM)

Standardværelse med 2 enkeltsenge (check-in is not available after 11PM)
7,8 ud af 10
Godt
(8 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Toilet med elektronisk bidet
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Hårtørrer
Mikrobølgeovn
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse (check-in is not available after 11PM)

Standard-dobbeltværelse (check-in is not available after 11PM)
9,0 ud af 10
Fantastisk
(17 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Toilet med elektronisk bidet
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Hårtørrer
Mikrobølgeovn
Indlæs alle billeder af Double Room

Double Room
Indlæs alle billeder af Twin Room

Twin Room
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

2-6-1 Kumakura, Mooka, Tochigi, 321-4369
Om overnatningsstedet
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA
Lignende overnatningssteder

HOTEL R9 The Yard MOKA Inter
HOTEL R9 The Yard MOKA Inter
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Vaskeri
8.6 ud af 10, Fantastisk, 136 anmeldelser
Prisen er 354 kr.
5. okt. - 6. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for rengøring: JPY 800 pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HOTEL R9 Yard MOKA KUMAKURA Mooka
HOTEL R9 Yard MOKA KUMAKURA
R9 Yard MOKA KUMAKURA Mooka
R9 Yard MOKA KUMAKURA
Hotel HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Mooka
Mooka HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Hotel
Hotel HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Mooka
R9 Yard Moka Kumakura Mooka
R9 The Yard Moka Kumakura
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Hotel
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Mooka
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Hotel Mooka
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA
Anmeldelser
8,8
Fremragende
9,4/10
Rengøring
8,6/10
Service og personale
8,4/10
Faciliteter
8,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende
22. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
HIROYUKI
Rejste med partner, Forretningsrejsende
16. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
HIROYUKI
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
MASATERU
21. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MASATERU
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
Tamae
21. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Tamae
Overnattede 2 nætter i august 2025
6/10 Okay
??
16. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
takaaki
15. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
takaaki
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Mitsue
Rejste med familie
11. aug. 2025
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mitsue
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Satoko
11. aug. 2025
Satoko
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
tomonori
Forretningsrejsende
9. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
tomonori
Overnattede 2 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
Akira
25. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Akira
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
Yuko
Rejste med familie
25. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yuko
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
Yasuhisa
Rejste i en gruppe
19. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yasuhisa
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
hisashi
10. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
hisashi
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
KENJI
23. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KENJI
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Makotm
Forretningsrejsende
6. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Makotm
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
MASAYA
31. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MASAYA
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Tomoko
Forretningsrejsende
30. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Tomoko
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
HIDENORI
19. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
HIDENORI
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Ryo
19. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ryo
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Naoko
Rejste med familie
8. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Naoko
Overnattede 1 nat i maj 2025
6/10 Okay
AOKI
5. maj 2025
AOKI
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Tomoki
3. maj 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tomoki
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Seiji
22. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Seiji
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Chiemi
Forretningsrejsende, Rejste med familie og småbørn
11. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Chiemi
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Soshi
30. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Soshi
Overnattede 1 nat i februar 2025