HOTEL OSCAR GOLD
Hotel med gratis morgenmad og en døgnåben reception i Montes Claros
Billedgalleri for HOTEL OSCAR GOLD





Anmeldelser
8,4 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Indlæs alle billeder af Enkeltværelse

Enkeltværelse
7,6 ud af 10
Godt
(8 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Bidet
Daglig rengøring
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse

Dobbeltværelse
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Bidet
Daglig rengøring
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Rua Píres e Albuquerque - Centro, 291, Montes Claros, MG, 39400-057
Om overnatningsstedet
HOTEL OSCAR GOLD
Lignende overnatningssteder

La Defense Apart Hotel
La Defense Apart Hotel
- Morgenmad inkluderet
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
8.4 ud af 10, Alletiders, 166 anmeldelser
Prisen er 306 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
24. nov. - 25. nov.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for kæledyr: BRL 40.00 pr. enhed pr. nat
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af HOTEL OSCAR GOLD
8,4
Alletiders
8,2
Rengøring
8,4
Faciliteter
8,6
Service og personale
7,6
Miljøvenligt
7,6
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
7. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2025
2/10 Forfærdeligt
BRENO
Forretningsrejsende
7. aug. 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
BRENO
Overnattede 1 nat i august 2025
4/10 Dårligt
Sarah
Forretningsrejsende
7. aug. 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sarah
Overnattede 1 nat i august 2025
6/10 Okay
Breno
Forretningsrejsende
30. jul. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel sente o peso da idade. Instalações antigas!
Breno
Overnattede 2 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
Maria I K
26. jul. 2025
Synes godt om: Reng øring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Maria I K
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
MATEUS
14. jul. 2025
MATEUS
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
DIOGO CAMPOS
12. jul. 2025
DIOGO CAMPOS
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Gleyson
2. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gleyson
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
renan
30. jun. 2025
renan
Overnattede 3 nætter i juni 2025
4/10 Dårligt
Luiz Guilherme
28. jun. 2025
Luiz Guilherme
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Amberlee
Rejste med familie
24. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Amberlee
Overnattede 2 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
Antonio Masaji
Forretningsrejsende
19. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Antonio Masaji
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
José
Forretningsrejsende
17. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfeito
José
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Gleyson
19. maj 2025
Gleyson
Overnattede 1 nat i maj 2025
6/10 Okay
ADENILSON
19. maj 2025
ADENILSON
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Fernanda
17. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fernanda
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Jhony
6. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tudo ótimo, indico
Jhony
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Edmur
Forretningsrejsende
23. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Edmur
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Gleyson
Forretningsrejsende
21. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gleyson
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Antonio
Forretningsrejsende
15. mar. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Antonio
Overnattede 3 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
Piero
13. mar. 2025
Piero
Overnattede 1 nat i marts 2025
2/10 Forfærdeligt
Guilherme Henrique
12. mar. 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Guilherme Henrique
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Gleyson
Rejste med familie
10. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gleyson
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Charlene
12. feb. 2025
Charlene
Overnattede 4 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Gilberto
29. jan. 2025
Gilberto
Overnattede 1 nat i januar 2025








