Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Miramare





Anmeldelser
7,0 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse til 4 personer

Værelse til 4 personer
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Daglig rengøring
Skrivebord
Kæledyrsvenligt
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Værelse til 3 personer

Værelse til 3 personer
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Daglig rengøring
Skrivebord
Kæledyrsvenligt
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Basic-dobbeltværelse - 1 dobbeltseng

Basic-dobbeltværelse - 1 dobbeltseng
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Daglig rengøring
Skrivebord
Kæledyrsvenligt
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Basic-enkeltværelse - 1 enkeltseng

Basic-enkeltværelse - 1 enkeltseng
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Daglig rengøring
Skrivebord
Kæledyrsvenligt
Pengeskab på værelset
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Via Damiano Chiesa, Marotta, Mondolfo, PU, 61037
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Hotel Villa Pina
Hotel Villa Pina
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
- Parkering tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 2 anmeldelser
Prisen er 662 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
6. jul. - 7. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Der pålægges en byskat: EUR 1.00 pr. person pr. nat, op til 7 nætter. Denne skat gælder ikke for børn under 14 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for kæledyr: EUR 25 pr. enhed pr. ophold
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
- Gebyr for aircondition: 8 EUR pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Alle gæster, inklusive børn, skal være til stede på indtjekningstidspunktet, hvor alle skal fremvise deres pas
Som følge af nationale reguleringer kan der ikke overføres mere end 5000 EUR i kontanter på dette overnatningssted. Kontakt overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen for flere oplysninger
National vurdering
Dette overnatningssted har fået sin officielle stjernebedømmelse fra the local rating authority.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Miramare Fano
Miramare Fano
Hotel Miramare Hotel
Hotel Miramare Mondolfo
Hotel Miramare Hotel Mondolfo
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Miramare
Anmeldelser
7,0
Godt
8,4/10
Rengøring
8,0/10
Service og personale
6,8/10
Faciliteter
6,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
6,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie, Rejste med kæledyr
1. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i juli 2023
4/10 Dårligt
Matteo
Rejste med partner
30. jul. 2023
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Matteo
Overnattede 1 nat i juli 2023
4/10 Dårligt
Massimo
18. jul. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Puzza di fogna.

Massimo
Overnattede 5 nætter i juli 2021
6/10 Okay
santina, Germania
Rejste med familie
24. aug. 2020
Synes godt om: Service og personale
santina
Overnattede 1 nat i august 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie
16. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 7 nætter i juni 2019
6/10 Okay
Verificeret rejsende
5. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Brutta sorpresa
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i maj 2019
6/10 Okay
Verificeret rejsende
17. jul. 2018
Synes godt om: Service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 7 nætter i juli 2018
4/10 Dårligt
Ramona
7. aug. 2017
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Lasciati in piena notte fuori con un bimbo 2 anni
Ramona
Overnattede 1 nat i august 2017
8/10 Udmærket
Rocchina, Milano
4. aug. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
...con 3 bambini....
Rocchina
6/10 Okay
S. Vecchia, Bologna
3. jun. 2014
Synes godt om: Service og personale
Persone molto simpatiche e disponibili
S. Vecchia
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
14. maj 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ottimo
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Sabrina, Cavarzere VE
13. sep. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Albergo con un buon rapporto qualità/prezzo.
Sabrina
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
7. jul. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ausgezeichneter und Freundlicher Sevice
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
dechouk
19. maj 2012
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort