Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
Dette hotel med gratis parkering ligger få skridt fra Setonaikai Nationalpark
Billedgalleri for Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura





Anmeldelser
9,4 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 588 kr.
4. jan. - 5. jan. 2026
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse - 2 enkeltsenge

Standardværelse - 2 enkeltsenge
9,8 ud af 10
Enestående
(14 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Privat badeværelse
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Standardværelse - 1 kingsize-seng

Standardværelse - 1 kingsize-seng
9,2 ud af 10
Fantastisk
(19 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Privat badeværelse
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

512-154 Fukurako, Minamiawaji, Hyogo, 656-0501
Om overnatningsstedet
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
Lignende overnatningssteder

Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Vaskeri
- Rengøring
9.2 ud af 10, Fremragende, 131 anmeldelser
Prisen er 637 kr.
4. jan. - 5. jan. 2026
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og mobilbetaling. Kontanter accepteres ikke
Følgende muligheder for mobilbetaling er tilgængelige: Alipay og WeChat Pay
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og sikkerhedsalarm
Dette overnatningssted har bekræftet, at det følger retningslinjerne for rengøring og desinfektion i henhold til Commitment to Clean (Marriott)
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Hotel
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Minamiawaji
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Hotel Minamiawaji
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
9,4
Enestående
9,8
Rengøring
9,2
Faciliteter
9,2
Service og personale
9,2
Miljøvenligt
9,2
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
Forretningsrejsende
22. dec. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i december 2025
8/10 Udmærket
adachi
Rejste med partner
8. dec. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
adachi
Overnattede 1 nat i december 2025
8/10 Udmærket
Ryuya
Rejste med partner
3. dec. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ryuya
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
Motonori
24. nov. 2025
Motonori
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
KAZUMA
Rejste med familie
10. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KAZUMA
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
Yoshiko
Rejste med familie
6. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yoshiko
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
Yoshiko
5. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yoshiko
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Yin Man
Rejste med partner
3. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yin Man
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
HO YIN
1. nov. 2025
HO YIN
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Kenichi
28. okt. 2025
Kenichi
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
tatsuya
27. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
tatsuya
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Y
Rejste med partner
24. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Y
Overnattede 1 nat i oktober 2025
8/10 Udmærket
Seiji
11. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Seiji
Overnattede 1 nat i oktober 2025
8/10 Udmærket
Manami
29. sep. 2025
Manami
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
YUKIO
28. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
YUKIO
Overnattede 1 nat i september 2025
2/10 Forfærdeligt
Youka
23. sep. 2025
Youka
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Yui Ming
Rejste med familie
10. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Yui Ming
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
27. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
簡單乾淨的飯店,沒有附設餐廳,但是有提供餐廳介紹,並提供免費咖啡
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Hamsa Shijas
Rejste i en gruppe
27. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hamsa Shijas
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
伊藤, makamityo
26. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
伊藤
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
Keiko
Rejste med familie
22. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
快適でした
Keiko
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
SHINGO
Rejste med familie
16. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SHINGO
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Helen, Sandbach
Rejste med familie
15. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Helen
Overnattede 4 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
SIN YAN
10. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
SIN YAN
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Wan Ting
Rejste med familie
8. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
員工表現很棒
Wan Ting
Overnattede 1 nat i august 2025








