Grand Inna Medan
Hotel ved flodbredden med døgnåbent forretningscenter og døgnåben reception
Vælg datoer for at se priser
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 9 ud af 9 værelser
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Deluxe-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Tv
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Bidet
Kaffe-/temaskine
Indlæs alle billeder af Royal-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Royal-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Tv
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Bidet
Kaffe-/temaskine
Indlæs alle billeder af Grand-suite

Grand-suite
Højdepunkter
Separat spiseområde
Separat siddeområde
Lydisolering
Privat boblebad
Aircondition
Tv
Separat soveværelse
Premium-sengetøj
Indlæs alle billeder af Deluxe-suite

Deluxe-suite
Højdepunkter
Separat spiseområde
Lydisolering
Privat boblebad
Aircondition
Tv
Separat soveværelse
Premium-sengetøj
Bidet
Indlæs alle billeder af Deluxe Suite

Deluxe Suite
Indlæs alle billeder af Deluxe Room

Deluxe Room
Indlæs alle billeder af Royal Deluxe Room

Royal Deluxe Room
Junior Suite
Deboer Suite
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Jl. Balai Kota, No. 2, Medan, North Sumatra, 20111
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

ibis Styles Medan Pattimura
ibis Styles Medan Pattimura
- Pool
- Børnepool
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
8.6 ud af 10, Fantastisk, 67 anmeldelser
Prisen er 210 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
25. jul. - 26. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Administrationsgebyr: 100000 IDR pr. enhed pr. ophold
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 90000 IDR for voksne og 45000 IDR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 350000 IDR pr. køretøj (enkelt)
- Gebyr for ekstra seng: 350000.0 IDR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Poolen er tilgængelig fra kl. 06.00 til kl. 18.00
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Inna Dharma Deli
Inna Dharma Deli Hotel
Inna Dharma Deli Hotel Medan
Inna Dharma Deli Medan
Grand Inna Medan Hotel
Grand Inna Medan Hotel
Grand Inna Medan Medan
Grand Inna Medan Hotel Medan
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Grand Inna Medan
Anmeldelser
7,6
Godt
7,6/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
7,4/10
Faciliteter
7,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
6,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
10. jul. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Sonia
Rejste med familie
24. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sonia
Overnattede 2 nætter i juli 2024
6/10 Okay
Ivor
19. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Ivor
Overnattede 2 nætter i juli 2024
4/10 Dårligt
Peter
22. apr. 2024
Synes ikke om: Rengøring
Peter
Overnattede 1 nat i april 2024
4/10 Dårligt
Peter
Rejste i en gruppe
22. apr. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Peter
Overnattede 2 nætter i april 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
13. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Normal, but noisy
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2024
10/10 Fremragende
Jon
12. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jon
Overnattede 1 nat i januar 2024
8/10 Udmærket
Bernard
27. dec. 2023
Bernard
Overnattede 1 nat i december 2023
10/10 Fremragende
JORGE
23. mar. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Experiencia para volver a repetir
JORGE
Overnattede 1 nat i marts 2023
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
16. dec. 2020
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i december 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
6. apr. 2020
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2020
10/10 Fremragende
Krzysztof
23. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
A very pleasant hotel
Krzysztof
Overnattede 1 nat i september 2019
10/10 Fremragende
Vincent
23. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vincent
Overnattede 2 nætter i juli 2019
8/10 Udmærket
zainol
19. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
zainol
Overnattede 1 nat i juli 2019
8/10 Udmærket
Abang, Jakarta
Forretningsrejsende
15. maj 2019
Synes godt om: Service og personale
Abang
Overnattede 2 nætter i maj 2019
10/10 Fremragende
solby
4. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
solby
Overnattede 3 nætter i marts 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
24. mar. 2019
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2019
10/10 Fremragende
Kamarulzaman
7. mar. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Grand inna hotel bertaraf istimewa
Kamarulzaman
Overnattede 2 nætter i februar 2019
8/10 Udmærket
rainer
24. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Familiär aber es gibt besseres in Medan
rainer
Overnattede 3 nætter i december 2018
8/10 Udmærket
rainer
13. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
traditionshotel aus alten zeiten neu aufgepeppt
rainer
Overnattede 2 nætter i december 2018
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
23. sep. 2018
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i september 2018
8/10 Udmærket
Arez, Purmerend
21. dec. 2017
Synes godt om: Service og personale
Good for one night
Arez
Overnattede 1 nat i december 2017
8/10 Udmærket
jimmy togar
29. aug. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Convenient enough but need to improve
jimmy togar
Overnattede 4 nætter i august 2017
6/10 Okay
Yeoh, Malaysia
9. maj 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Old hotel but good location
Yeoh
8/10 Udmærket
muhammad
7. nov. 2014
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort