Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Katsuyama Premiere





Anmeldelser
7,8 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 556 kr.
18. jul. - 19. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse

Dobbeltværelse
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
Privat badeværelse
Toilet med elektronisk bidet
Indlæs alle billeder af Economy-enkeltværelse

Economy-enkeltværelse
8,8 ud af 10
Fremragende
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
Privat badeværelse
Toilet med elektronisk bidet
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

1-11-1, KATSUYAMACHO, Matsuyama, Ehime, 790-0878
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Candeo Hotels Matsuyama Okaido
Candeo Hotels Matsuyama Okaido
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
8.8 ud af 10, Fantastisk, 1.002 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 880 JPY for voksne og 880 JPY for børn (cirkapriser)
- Gebyr for selvstændig parkering: JPY 800 pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Business Hotel Katsuyama EHIME
Business Hotel Katsuyama
Hotel Katsuyama Premiere Hotel
Hotel Katsuyama Premiere Matsuyama
Hotel Katsuyama Premiere Hotel Matsuyama
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Katsuyama Premiere
Anmeldelser
7,8
Godt
8,4/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
8,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
7,2/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende
9. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Takashi
17. apr. 2025
Takashi
Overnattede 1 nat i april 2025
6/10 Okay
ゆみ
24. feb. 2025
ゆみ
Overnattede 1 nat i februar 2025
8/10 Udmærket
???
4. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
???
Overnattede 1 nat i januar 2025
6/10 Okay
ナオコ
5. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ナオコ
Overnattede 5 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
SUNBIN
6. dec. 2024
SUNBIN
Overnattede 2 nætter i november 2024
6/10 Okay
BAN
3. dec. 2024
BAN
Overnattede 1 nat i november 2024
8/10 Udmærket
みきお
18. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
みきお
Overnattede 1 nat i november 2024
8/10 Udmærket
kenji
16. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
kenji
Overnattede 1 nat i november 2024
4/10 Dårligt
syuji
10. nov. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
syuji
Overnattede 1 nat i november 2024
8/10 Udmærket
なおひと
18. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
なおひと
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
yoshihito
Forretningsrejsende
12. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
yoshihito
Overnattede 1 nat i oktober 2024
10/10 Fremragende
??
3. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 1 nat i december 2023
6/10 Okay
shingo
12. aug. 2023
shingo
Overnattede 1 nat i august 2023
2/10 Forfærdeligt
Naoki
10. maj 2023
Naoki
Overnattede 1 nat i maj 2023
8/10 Udmærket
Akihiko
Forretningsrejsende
12. jun. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Akihiko
Overnattede 2 nætter i juni 2022
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
13. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i januar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med partner
4. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
30. nov. 2019
Synes godt om: Rengøring
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2019
10/10 Fremragende
受験者A
Forretningsrejsende
25. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
受験者A
Overnattede 2 nætter i oktober 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
10. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2019
8/10 Udmærket
wasaharu, 福岡
Rejste med partner, Forretningsrejsende
7. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
wasaharu
Overnattede 1 nat i oktober 2019