Mizu Hotel Boutique
Hotel med gratis morgenmad og spafaciliteter i Mar de Las Pampas
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Mizu Hotel Boutique





Anmeldelser
8,4 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Indlæs alle billeder af Junior-dobbeltværelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger

Junior-dobbeltværelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger
Højdepunkter
Balkon
Aircondition
LED-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Egyptisk bomuldslinned
Bidet
Kabel-tv
Indlæs alle billeder af Premium-dobbeltværelse - 1 kingsize-seng

Premium-dobbeltværelse - 1 kingsize-seng
Højdepunkter
Balkon
Aircondition
LED-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Egyptisk bomuldslinned
Separat badekar og bruser
Badekåber
Indlæs alle billeder af Superior-dobbeltværelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger

Superior-dobbeltværelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger
Højdepunkter
Balkon
Aircondition
LED-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Egyptisk bomuldslinned
Bidet
Kabel-tv
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Toninas y Joaquin V. Gonzalez, Mar de Las Pampas, 7165
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Jaina Resort & Spa
Jaina Resort & Spa
- Pool
- Morgenmad inkluderet
- Køkken
- Parkering inkluderet
9.0 ud af 10, Fremragende, 2 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Du bliver muligvis bedt om at betale følgende beløb på overnatningsstedet: National moms i Argentina (21%). Ikke-lokale rejsende med et gyldigt pas og turistvisum, som betaler med et udenlandsk kreditkort eller via bankoverførsel fra et andet land er muligvis fritaget for denne moms (21%).
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for tidlig indtjekning: 50 ARS (afhænger af tilgængelighed)
- Der opkræves et tillægsgebyr for sen udtjekning (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Lydisolerede gæsteværelser kan ikke garanteres
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Den sæsonåbne pool er åben fra den 01. december til den 15. april
Reservationer er påkrævet for spabehandlinger. Reservationer kan foretages ved at kontakte overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Børn på 10 år og derunder er ikke tilladt på dette overnatningssted
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Mizu Hotel Boutique Mar de Las Pampas
Mizu Boutique Mar de Las Pampas
Mizu Boutique
Mizu Hotel Boutique Hotel
Mizu Hotel Boutique Mar de Las Pampas
Mizu Hotel Boutique Hotel Mar de Las Pampas
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Mizu Hotel Boutique
Anmeldelser
8,4
Alletiders
9,6/10
Rengøring
9,6/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
7,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
10/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med partner
4. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i januar 2025
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Rejste med partner
15. feb. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i februar 2019
6/10 Okay
Verificeret rejsende
15. feb. 2019
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i februar 2019
10/10 Fremragende
ADRIAN CESAR
16. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ADRIAN CESAR
Overnattede 3 nætter i januar 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
3. dec. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i november 2018