Franchise One Hotel
Hotel i art deco-stil med spafaciliteter og døgnåben reception
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Franchise One Hotel





Anmeldelser
7,2 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Familieværelse

Familieværelse
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Køleskab
HD-tv
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Standardværelse - 1 queensize-seng

Standardværelse - 1 queensize-seng
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Køleskab
HD-tv
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

7430 Santillan Street Corner Fernando, Street, Brgy. Pio del Pilar, Makati, Manila, 1230
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

The E-Hotel Makati
The E-Hotel Makati
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
6.6 ud af 10, 120 anmeldelser
Prisen er 232 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
28. jul. - 29. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lokale morgenmadsretter: Mellem 165 og 300 PHP pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 950 PHP pr. køretøj (varighed: enkelt, maks. antal personer: 4)
- Der opkræves et tillægsgebyr for sen udtjekning (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for ekstra seng: 450.0 PHP pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Reservationer er påkrævet for massagebehandlinger. Reservationer kan foretages ved at kontakte overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Franchise One Hotel Makati
Franchise One Hotel
Franchise One Hotel Makati
Franchise One Makati
Franchise 1 Hotel
Franchise One Hotel Makati, Metro Manila
Franchise One Hotel Hotel
Franchise One Hotel Makati
Franchise One Hotel Hotel Makati
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Franchise One Hotel
Anmeldelser
7,2
Godt
7,4/10
Rengøring
7,6/10
Service og personale
7,0/10
Faciliteter
7,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
4,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
30. nov. 2011
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
6/10 Okay
Luc david
24. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Luc david
Overnattede 2 nætter i december 2024
6/10 Okay
Kazuhiro
Forretningsrejsende
22. nov. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kazuhiro
Overnattede 3 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
HIDEYUKI
12. feb. 2020
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
HIDEYUKI
Overnattede 2 nætter i februar 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
12. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i januar 2020
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
7. dec. 2019
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2019
8/10 Udmærket
Koichi
Forretningsrejsende
28. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Koichi
Overnattede 3 nætter i oktober 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
22. jul. 2019
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juli 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
10. jul. 2019
Synes godt om: Værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i juli 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
2. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i maj 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
22. maj 2019
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i maj 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
3. apr. 2019
Synes godt om: Værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i marts 2019
6/10 Okay
Verificeret rejsende
28. mar. 2019
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2019
10/10 Fremragende
HIDEYUKI
20. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
立地とコストパフォーマンス良い。
HIDEYUKI
Overnattede 2 nætter i januar 2019
10/10 Fremragende
HIDEYUKI
9. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
コスパ良い
HIDEYUKI
Overnattede 2 nætter i december 2018
6/10 Okay
Verificeret rejsende
7. okt. 2018
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i oktober 2018
10/10 Fremragende
akio
19. jun. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
とてもべんり
akio
Overnattede 7 nætter i juni 2018
10/10 Fremragende
akio
19. jun. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
akio
Overnattede 4 nætter i juni 2018
6/10 Okay
Verificeret rejsende
19. mar. 2018
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ひとり旅
Verificeret rejsende
Overnattede 8 nætter i marts 2018
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
6. mar. 2018
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i marts 2018
6/10 Okay
HIDEYUKI
29. jun. 2017
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
清潔感があり、コストパフォーマンス抜群。
HIDEYUKI
Overnattede 2 nætter i juni 2017
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
24. maj 2017
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
worse hotel
Verificeret rejsende
2/10 Forfærdeligt
Rocky, Tokyo
27. apr. 2017
このホテルに泊まれませんでした
Rocky
4/10 Dårligt
N, Pampanga
29. mar. 2017
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Affordable hotel in a good location but...
N
4/10 Dårligt
eddie, eddie-dallas-TX
14. dec. 2016
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort