Hotel Talissa 2
Hotel med gratis morgenmad og en døgnåben reception i Manaus
Billedgalleri for Hotel Talissa 2





Anmeldelser
8,4 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 326 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
17. nov. - 18. nov.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Standardenkeltværelse

Standardenkeltværelse
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Privat badeværelse
Minibar
Kabel-tv
Garderobe eller klædeskab
Daglig rengøring
Kæledyrsvenligt
Indlæs alle billeder af Standardværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Standardværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
7,0 ud af 10
Godt
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Privat badeværelse
Minibar
Kabel-tv
Garderobe eller klædeskab
Daglig rengøring
Kæledyrsvenligt
Indlæs alle billeder af Standardværelse til 3 personer

Standardværelse til 3 personer
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Privat badeværelse
Minibar
Kabel-tv
Garderobe eller klædeskab
Daglig rengøring
Kæledyrsvenligt
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Rua paraná 85, Flores, Manaus, Amazonas, 69058-540
Om overnatningsstedet
Hotel Talissa 2
Lignende overnatningssteder

ibis budget Manaus
ibis budget Manaus
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
8.6 ud af 10, Fantastisk, 1.005 anmeldelser
Prisen er 256 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
6. dec. - 7. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for kæledyr: BRL 50 pr. kæledyr pr. nat
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og debetkort. Kontanter accepteres ikke
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Talissa 2 Manaus
Hotel Talissa 2
Talissa 2 Manaus
Talissa 2
Hotel Talissa 2 Manaus, AM, Brazil
Hotel Talissa 2 Hotel
Hotel Talissa 2 Manaus
Hotel Talissa 2 Hotel Manaus
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hotel Talissa 2
8,4
Alletiders
8,2
Rengøring
7,4
Området
8,4
Service og personale
7,4
Miljøvenligt
7,6
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
25. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i oktober 2025
8/10 Udmærket
Gui
14. aug. 2025
Gui
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Paul
6. aug. 2025
Paul
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
DANIEL
Forretningsrejsende
31. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
DANIEL
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Luciane
Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
28. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Luciane
Overnattede 8 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Gabriela Thais
25. jul. 2025
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gabriela Thais
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
LUIZ FERNANDO
20. jul. 2025
LUIZ FERNANDO
Overnattede 1 nat i juli 2025
4/10 Dårligt
Vanessa
19. jul. 2025
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vanessa
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Alexandre
Forretningsrejsende
15. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Alexandre
Overnattede 6 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Joao Paulo Diniz
Forretningsrejsende
11. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Joao Paulo Diniz
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Eliane
11. jul. 2025
Eliane
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Clodoaldo
24. jun. 2025
Clodoaldo
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
jessica
Rejste med familie
21. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
jessica
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Alan
10. jun. 2025
Alan
Overnattede 2 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
Alexandre
Forretningsrejsende
6. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alexandre
Overnattede 4 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Augusta
6. jun. 2025
Augusta
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Dirley
Forretningsrejsende
24. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dirley
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Alexandre
Forretningsrejsende
16. maj 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alexandre
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
CARLOS HENRIQUE
Forretningsrejsende
25. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantástico
CARLOS HENRIQUE
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Armando
24. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Armando
Overnattede 3 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
José
Forretningsrejsende
23. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
José
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Saulo
12. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Saulo
Overnattede 5 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
artimes
Forretningsrejsende
22. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
artimes
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Alexandre
Forretningsrejsende
13. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alexandre
Overnattede 6 nætter i februar 2025
8/10 Udmærket
Emerson Trindade
29. jan. 2025
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort
Emerson Trindade
Overnattede 1 nat i januar 2025








