COZY Boutique Guest House
Hotel med en døgnåben reception og en kaffebar i Malang
Billedgalleri for COZY Boutique Guest House





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 175 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
23. nov. - 24. nov.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse

Deluxe-værelse
Højdepunkter
Balkon eller gårdhave
Aircondition
LCD-tv
Premium-sengetøj
Bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Elkedel
Indlæs alle billeder af Junior-suite

Junior-suite
Højdepunkter
Balkon eller gårdhave
Aircondition
Køleskab
Minibar med gratis produkter
LCD-tv
Premium-sengetøj
Bidet
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Suite

Suite
Højdepunkter
Balkon eller gårdhave
Aircondition
Køleskab
Minibar med gratis produkter
LCD-tv
Premium-sengetøj
Sovesofa
Bidet
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Jalan TGP 8 (ex. Jalan Ringgit), Malang, East Java, 65112
Om overnatningsstedet
COZY Boutique Guest House
Lignende overnatningssteder

Hotel Tugu Malang
Hotel Tugu Malang
- Pool
- Spa
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
9.6 ud af 10, Enestående, 147 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmad tilberedt efter bestilling: 35000.00 IDR pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for ekstra seng: 210843.0 IDR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
COZY Boutique Guest House Hotel Malang
COZY Boutique Guest House Hotel
COZY Boutique Guest House Malang
COZY Boutique Guest House
Cozy Boutique Malang
COZY Boutique Guest House Hotel
COZY Boutique Guest House Malang
COZY Boutique Guest House Hotel Malang
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af COZY Boutique Guest House
9,0
Fantastisk
9,4
Rengøring
8,2
Området
8,4
Service og personale
8,4
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
29. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i september 2024
10/10 Fremragende
Darwin
Rejste med familie
3. dec. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Darwin
Overnattede 3 nætter i oktober 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
23. dec. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i december 2019
10/10 Fremragende
Aashish
17. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Amazing
Aashish
Overnattede 1 nat i august 2019
10/10 Fremragende
Slawomir
12. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super
Slawomir
Overnattede 11 nætter i juli 2019
8/10 Udmærket
MG, Ho Chi Minh City
Forretningsrejsende
26. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MG
Overnattede 4 nætter i juni 2019
10/10 Fremragende
Deidei
24. dec. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Deidei
Overnattede 2 nætter i december 2018
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
9. nov. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very good experience.
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i november 2018
10/10 Fremragende
Ichi
24. okt. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ichi
Overnattede 1 nat i oktober 2018
10/10 Fremragende
wesley, Rotterdam
5. okt. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Stylish and comfortable hotel
wesley
Overnattede 3 nætter i september 2017
10/10 Fremragende
Sophia
11. okt. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Comfortable Hotel
Sophia
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
26. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
2. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Mooi hotel
Verificeret rejsende
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
2. aug. 2016
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Double standard
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
eef, netherlands
22. jul. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Nice guesthouse
eef
8/10 Udmærket
Chan, hong kong
5. jan. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter








