ibis Styles Makkah

Hotel med 2 restauranter i nærheden af Den Store Moske i Mekka

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for ibis Styles Makkah

Udsigt fra overnatningsstedet
Restaurant
Udsigt fra værelset
Udsigt fra værelset
Standardværelse - 3 enkeltsenge | Minibar, pengeskab på værelset, skrivebord, lydisolering

Anmeldelser

8,0 ud af 10.
Rigtig godt

Populære faciliteter

  • Morgenmad tilgængelig
  • Rengøring
  • Døgnåben reception
  • Vaskeri
  • Parkering inkluderet
  • Aircondition
Den nuværende pris er 154 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
4. okt. - 5. okt.

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser

Standardværelse - 1 dobbeltseng

8,6 ud af 10
Fremragende
(14 anmeldelser)

Højdepunkter

Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Miljøvenlige toiletartikler
Gratis mineralvand på flaske
  • 22 m²
  • Bjergudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 dobbeltseng

Standardværelse - 3 enkeltsenge

Højdepunkter

Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Sovesofa
Miljøvenlige toiletartikler
Hårtørrer
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
  • 22 m²
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 3 enkeltsenge

Standardværelse - flere senge (Quad Family)

Højdepunkter

Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Miljøvenlige toiletartikler
Hårtørrer
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Kaffe-/temaskine
  • Marinaudsigt
  • Plads til 4 personer
  • 1 dobbeltseng og 3 enkeltsenge

Standardværelse - flere senge

Højdepunkter

Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Sovesofa
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Miljøvenlige toiletartikler
  • 22 m²
  • Bjergudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 2 enkeltsenge og 1 sovesofa (dobbeltseng)

Du vil muligvis også kunne lide

Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Ibis Styles Makkah befinder sig i Al Maabda – et område i Makkah. Jabal al-Nour og Safa og Marwah er begge bemærkelsesværdige seværdigheder, du kan opleve. Er du mere interesseret i at shoppe, kan du med fordel besøge Indkøbscenteret Makkah Mall. Overvej at kigge forbi Faqih Moské og Kaaba'en.
Kort
4490 King Fahd Road, Al Maabdaah Al Azizia Makkah, Makkah

Hvad ligger i nærheden?

  • Den Store Moske i Mekka - 3 min. kørsel - 3.3 km
  • Kaaba'en - 3 min. kørsel - 4.4 km
  • Zamzam Brønd - 3 min. kørsel - 4.4 km
  • King Fahad Gate - 3 min. kørsel - 4.4 km
  • Abraj Al-Bait-tårnene - 4 min. kørsel - 4.7 km

Sådan kommer du rundt

  • Makkah Station - 17 min. kørsel
  • Jeddah (JED-Kong Abdulaziz International) - 70 min. kørsel

Restauranter

  • ‪ستاربكس - ‬3 min. kørsel
  • ‪بارنيز Barnue's - ‬3 min. kørsel
  • ‪kanaat turkish restourant - ‬2 min. kørsel
  • ‪M Hotel Al Dana Makkah By Millennium - ‬9 min. gang
  • ‪مطعم صحتين اللبناني - ‬2 min. kørsel

Om overnatningsstedet

ibis Styles Makkah

Hotel i nærheden af Den Store Moske i Mekka
Nær Faqih Moské og Safa og Marwah ligger ibis Styles Makkah, som byder på et bibliotek, renseri/vaskeri og en pejs i lobbyen. Få lidt at spise på stedets to restauranter. Gratis Wi-Fi på værelset er til rådighed for alle gæster, og der tilbydes et forretningscenter og en snackbar/deli.
Du kan desuden drage fordel af:
  • Gratis selvstændig parkering
  • Morgenmadsbuffet (tillægsgebyr), gratis transport i området og hurtig udtjekning
  • Hurtig indtjekning, en vandbeholder og røgfrie områder
  • Anmeldelserne fra gæster fremhæver det hjælpsomme personale
Værelsesfaciliteter
All 286 rooms inkluderer fordele såsom aircondition samt faciliteter som gratis Wi-Fi og pengeskabe.
Andre faciliteter på værelserne inkluderer:
  • LED-pærer og miljøvenlige rengøringsmidler
  • Badeværelser med miljøvenlige toiletartikler og brusere
  • Fladskærms-tv med satellitkanaler
  • Elkedler, daglig rengøring og skriveborde

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Gratis transport til områder i nærheden
  • Gratis selvstændig parkering på stedet
  • Begrænset parkering på stedet
  • Mulighed for handicapparkering

Mad og drikke

  • Morgenmadsbuffet tilbydes dagligt fra kl. 06.30 til kl. 10.30 mod et gebyr på 40 SAR pr. person
  • 2 restauranter
  • Snackbar/deli

Oplevelser

  • Bibliotek

Familievenlige faciliteter

  • Gratis transport til områder i nærheden
  • Lydisolerede værelser
  • Snackbar/deli
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Hæveautomat
  • Opbevaringsskabe
  • Vandbeholder
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Concierge-tjenester
  • Flersproget medarbejderstab
  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice
  • Udskiftning af håndklæder efter anmodning
  • Udskiftning af sengelinned (efter anmodning)

Forretningstjenester

  • Computerstation
  • Forretningscenter
  • Mødelokaler

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang for kørestolsbrugere
  • Elevator
  • Handicapparkering

Andet

  • 1 bygning
  • 18 etager
  • Bionedbrydelige rørepinde tilbydes
  • Bionedbrydelige sugerør tilbydes
  • Genanvendelige kopper
  • Genanvendeligt service og bestik
  • Human behandling af vilde dyr i fangenskab
  • Ingen rørepinde af plastic
  • Ingen sodavandsflasker af plastic
  • Ingen sugerør af plastic
  • Ingen vandflasker af plastic
  • Mindst 10% af indtjeningen geninvesteres i lokalsamfundet og bæredygtighed
  • Mindst 80% af belysningen kommer fra LED-pærer
  • Omfattende politik for affaldssortering
  • Pejs i lobbyen
  • Receptionssal
  • Røgfrit overnatningssted
  • Udflugter og oplevelser, der ejes og organiseres lokalt
  • Udstilling med lokale kunstnere
  • Veganske spisemuligheder
  • Vegetarisk morgenmad tilbydes
  • Vegetariske spisemuligheder

Værelsesfaciliteter

Badeværelse

  • Bruser
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • Fladskærms-tv med satellitkanaler

Mad og drikke

  • Elkedel
  • Gratis vand på flaske
  • Kaffe-/temaskine
  • Minibar

Andet

  • Aircondition
  • LED-belysning
  • Lydisolerede værelser
  • Miljøvenlige rengøringsprodukter
  • Miljøvenlige toiletartikler
  • Pengeskab
  • Skrivebord
  • Store flasker på badeværelset (f.eks. shampoo, balsam og sæbe)
  • Vandbesparende brusere

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 15.00 til kl. 00.00
Tidlig indtjekning afhænger af tilgængelighed
Mulighed for kontaktløs indtjekning
Huritg indtjekning er tilgængelig
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00
Mulighed for kontaktløs udtjekning
Hurtig udtjekning er tilgængelig

Særlige indtjekningsinstruktioner

Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
2 børn op til 11 år kan overnatte gratis, hvis de benytter de eksisterende sengepladser i forælderens/værgens værelse
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for morgenmadsbuffet: 40 SAR pr. person (cirkapriser)

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Overnatningsstedets registreringsnummer 10010219
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Par, der ønsker at dele værelse, skal fremvise vielsesattest
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Alkohol er ikke tilladt og serveres ikke på dette overnatningssted

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

ibis Styles Makkah Opening January 2017 Hotel Mecca
ibis Styles Makkah Opening January 2017 Hotel
ibis Styles Makkah Opening January 2017 Mecca
ibis Styles Makkah Opening January 2017
ibis Styles Makkah Hotel Mecca
ibis Styles Makkah Hotel
ibis Styles Makkah Mecca
ibis Styles Makkah (Opening January 2017)
ibis Styles Makkah Hotel
ibis Styles Makkah Makkah
ibis Styles Makkah Hotel Makkah

Ofte stillede spørgsmål

Er ibis Styles Makkah et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvad koster det at overnatte hos ibis Styles Makkah?

Priserne for 1 nat for 2 voksne hos ibis Styles Makkah den 4. okt. 2025 starter fra 154,34 kr., inkl. skatter og gebyrer, fra og med den 30. sep. 2025. Denne pris er baseret på den laveste pris pr. nat fundet inden for de seneste 24 timer for ophold i de næste 30 dage. Priser kan til enhver tid ændres. Vælg dine datoer for mere præcise priser.

Hvor meget koster parkering hos ibis Styles Makkah?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på ibis Styles Makkah?

Indtjekning fra kl. 15.00 til kl. 00.00.

Hvornår er udtjekning på ibis Styles Makkah?

Udtjekning er kl. 12.00.

Hvor ligger ibis Styles Makkah?

Dette hotel ligger i Al Maabda, mindre end 5 km fra Den Store Moske i Mekka, Faqih Moské og Safa og Marwah. Derudover ligger Zamzam Brønd og Kaaba'en ca. 5 km derfra.

Anmeldelser af ibis Styles Makkah

Anmeldelser

8,0

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 109 af i alt 224 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 60 af i alt 224 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 20 af i alt 224 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 12 af i alt 224 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 23 af i alt 224 anmeldelser

7,8/10

Rengøring

8,0/10

Service og personale

7,8/10

Faciliteter

7,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

7,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Mohamed

Overnattede 8 nætter i oktober 2024

10/10 Fremragende

Abdi Rashid

Overnattede 9 nætter i januar 2024

10/10 Fremragende

Abdi Rashid

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

The breakfast was Good clean rooms.

Our stay its was wonderfull and We enjoyed.
Overnattede 4 nætter i december 2017

8/10 Udmærket

Sabiyumva

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The experience was amazing considering the affordability.
Overnattede 4 nætter i september 2025

8/10 Udmærket

Abdullah

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
there is no shuttle service for 24 hours there is only one bus and it has its pwn timing and even not for every prayer time. bus go toward haram 2 to 3 hours before prayer and after prayer bus come back from haram after 2 to 3 hours mean bus is of no use . and taxi charge 15 to 20 riyal by 1 side
Overnattede 3 nætter i august 2025

4/10 Dårligt

Mohamad, Neuss

Rejste med familie, Rejste med partner, Rejste med familie og småbørn
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Das Hotel ist nicht hygienisch im Gegensatz zu anderen IBIS Hotels in Jeddah. Für Leute die auf Qualität und Hygiene Wert darauf legen, ist dieser Unkunft nichts. Housekipping macht absolut nicht richtig sauber. Ansonsten ist das Personal im allgemeinen nicht schlecht. Frühstücksbuffet ist nicht einladend.
Overnattede 1 nat i august 2025

4/10 Dårligt

Mohamad, Neuss

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Das Hotel ist mit den Jahren gekommen. Das Personal ist zwar höflich, aber das Zimmerservice ist absolut nicht geeignet, es wird absichtlich nicht richtig gereinigt. Zwar bekommt das Hotel ab und zu mal gute Bewertung, liegt wohl daran das andere dies so akzeptieren wie es ist.
Overnattede 3 nætter i august 2025

2/10 Forfærdeligt

hussein

Overnattede 1 nat i juli 2025

10/10 Fremragende

Ferdous

Synes godt om: Rengøring, faciliteter
Very nice property in good location. Friendly reception and service. Very clean. Next to a mosque. And very reliable shuttle to Haram.
Overnattede 16 nætter i juni 2025

10/10 Fremragende

Mohammad

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very clean and somewhat modern with great service
Overnattede 5 nætter i juni 2025

10/10 Fremragende

Shala

Overnattede 1 nat i juni 2025

4/10 Dårligt

Anab

Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Room was in very poor condition it was dirty, the carpet was dirty, the sink drain was broken, the bedding smelled bad, the bathroom was dirty and the towels were used and dirty. The location was not too far from the Haram, but the room condition was really bad. I stayed at an Ibis hotel before but this Ibis was poor.
Overnattede 2 nætter i april 2025

8/10 Udmærket

YASAR

Overnattede 10 nætter i april 2025

8/10 Udmærket

Ahmed

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i marts 2025

10/10 Fremragende

Ashif

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I will give 10 out of 10 everything was perfect I love the way they treat their customers is excellent, in addition their free shuttle service to haram and breakfast was fab.
Overnattede 3 nætter i april 2025

10/10 Fremragende

Gueladio

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i januar 2025

10/10 Fremragende

Leyla

Overnattede 3 nætter i marts 2025

2/10 Forfærdeligt

Abu bakar

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Avoid. No use at all if you encounter any issues

Hotel was shut down by the local authorities. They're now refusing to refund my booking, despite them being shut down. What stupidity. Thankfully, we are protected by regulations such as the Section 75 claim.
Overnattede 1 nat i marts 2025

2/10 Forfærdeligt

Abu bakar

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

THEY WERE SHUT DOWN BY THE LOCAL AUTHORITIES

The hotel was shut shut down by the local authorities. You can imagine our shock when we reached at 1am,with a young child and elderly parents. Neither they or hotels.com bothered to inform us. We had to pay a premium to find alternative accommodation at such short notice. Don't even get me started on the stress and hassle we had to go through.
Overnattede 3 nætter i marts 2025

10/10 Fremragende

Leyla

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i april 2025

10/10 Fremragende

Zakir

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
We had exceptional service from staff
Overnattede 5 nætter i marts 2025

2/10 Forfærdeligt

Abu bakar

Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Avoid booking this hotel. The hotel has been non operational since Feb 2025 and nobody bothered to let us know. You can imagine the shock my family and I had to endure upon arrival at 2am on the 4th of March. We had to find alternative accommodation at short notice, which meant paying a premium. Expedia were useless too. There was no way of getting through to customer services.
Overnattede 13 nætter i marts 2025

2/10 Forfærdeligt

Mo

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Leider gibt es keine Null-Sterne-Bewertung. Ich habe am 7. Januar ein Hotel in Maçka für den Zeitraum vom 8. bis 12. März gebucht. Als ich am 8. März vom Flughafen am Hotel ankam, stellte ich fest, dass es seit dem 6. Februar geschlossen war, weil das saudi-arabische Tourismusministerium es gesperrt hatte. Ich habe sofort die Nummer angerufen, die auf der Buchung stand – niemand hat abgehoben. Dann habe ich eine andere Nummer versucht, die am Hoteleingangstür angebracht war – auch dort keine Antwort. Also musste ich mein Gepäck herumschleppen und mir ein günstiges Hotel suchen, weil mein Bargeld eigentlich für Essen und nicht für eine zweite Unterkunft gedacht war. Während der gesamten Reise habe ich nur Joghurt und Brot gegessen, weil meine Bankkarte in Saudi-Arabien nicht funktioniert hat. Am 11. März habe ich Expedia per E-Mail kontaktiert und eine Rückerstattung gefordert. Ich war schockiert, als ich die Antwort bekam: Sie teilten mir mit, dass ich kein Recht auf eine Rückerstattung habe, weil ich meine Buchung nicht rechtzeitig storniert hätte. Daraufhin schrieb ich Expedia erneut und erklärte, dass sie lügen – ich habe meine Buchung nicht storniert. Ich kündigte an, dass ich rechtliche Schritte einleiten würde und erwähnte, dass ich Videoaufnahmen als Beweis habe. Einen Tag später rief mich ein freundlicher Herr an, entschuldigte sich hundertmal und überwies mir schließlich das Geld zurück. Nach einem Telefongespräch mit meinem Rechtsanwalt wurde mir bestätigt, dass ich
Overnattede 4 nætter i marts 2025

4/10 Dårligt

Abdelhafidh

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Réservation confirmée arrivée sur place hôtel fermé depuis un mois pour rénovation, on a reçu aucun message et on plus service non joignable de l'hôtel ni par téléphone ni par email. Horrible expérience
Overnattede 2 nætter i marts 2025

2/10 Forfærdeligt

Fariba Gull

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
The hotel was closed on the dates that I had booked. And I got to know about this when I arrived at the hotel, outside the entrance. I did not receive any emails or messages about this from this hotel. I also did not receive anything from hotels.com. I have contacted the hotel, but they have not answered my email. When I arrived at the hotel I also called them, but they did not answer.
Overnattede 2 nætter i marts 2025