Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Bellmare





Anmeldelser
8,2 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 547 kr.
17. aug. - 18. aug.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 6 ud af 6 værelser
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Gratis ekstrasenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
Toilet med elektronisk bidet
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Gratis ekstrasenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
Toilet med elektronisk bidet
Junior-suite - ikke-ryger (Extra bed)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Extra bed)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Dobbeltværelse - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Enkeltværelse - ikke-ryger

Enkeltværelse - ikke-ryger
8,6 ud af 10
Fremragende
(12 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

2002-3 Hama, Maizuru, Kyoto, 625-0036
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Hotel Arstainn
Hotel Arstainn
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Forretningsfaciliteter
8.2 ud af 10, Alletiders, 81 anmeldelser
Prisen er 520 kr.
21. jul. - 22. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 1100 JPY pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
hotel bellmare Hotel
hotel bellmare Maizuru
hotel bellmare Hotel Maizuru
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Bellmare
Anmeldelser
8,2
Alletiders
8,2/10
Rengøring
8,2/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
7,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
7,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
2. nov. 2023
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
8/10 Udmærket
masanao
9. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

masanao
Overnattede 1 nat i juli 2025
4/10 Dårligt
Yasuo
24. jun. 2025
Yasuo
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Edward, Anjung-Ri
19. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Edward
Overnattede 2 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
Hitoshi
12. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hitoshi
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Yoichi
30. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yoichi
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Miho
25. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Miho
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Koji
25. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Koji
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
TOMOKO
21. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TOMOKO
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Yoshiaki
17. maj 2025
Yoshiaki
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Yasuo
Forretningsrejsende
2. maj 2025
Synes godt om: Rengøring
Yasuo
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
??
Forretningsrejsende
30. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 1 nat i marts 2025
6/10 Okay
Hiroyuki
26. apr. 2025
Hiroyuki
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Yasuo
Forretningsrejsende
14. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yasuo
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
TAKAHIKO
Forretningsrejsende
9. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TAKAHIKO
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Grégory
6. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Grégory
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
kawahashi
2. apr. 2025
kawahashi
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Giancarlo
Rejste med partner
17. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Giancarlo
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
yueh-chia
Rejste med familie
9. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
yueh-chia
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
MEI KAM DORA
2. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MEI KAM DORA
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
ATSUSHI
Forretningsrejsende
3. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ATSUSHI
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
Sze Teck
31. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sze Teck
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
14. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i januar 2025
8/10 Udmærket
Hitoshi
31. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hitoshi
Overnattede 1 nat i december 2024
10/10 Fremragende
keisuke
21. dec. 2024
keisuke
Overnattede 1 nat i december 2024