Garner Hotel Maastricht by IHG
Hotel med miljøcertifikat og med døgnåben reception og kaffebar/café
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Garner Hotel Maastricht by IHG





Populære faciliteter
Den nuværende pris er 614 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
21. aug. - 22. aug.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 5 ud af 5 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse

Standardværelse
Højdepunkter
Lydisolering
Forbundne værelser er tilgængelige
Fladskærms-tv
Allergivenligt sengetøj
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Standardværelse - 3 enkeltsenge (Up to 3 Adults)

Standardværelse - 3 enkeltsenge (Up to 3 Adults)
Højdepunkter
Lydisolering
Forbundne værelser er tilgængelige
Fladskærms-tv
Allergivenligt sengetøj
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Standardværelse - 2 enkeltsenge

Standardværelse - 2 enkeltsenge
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Forbundne værelser er tilgængelige
Fladskærms-tv
Allergivenligt sengetøj
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Standardværelse - 1 queensize-seng

Standardværelse - 1 queensize-seng
8,6 ud af 10
Fremragende
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Forbundne værelser er tilgængelige
Fladskærms-tv
Allergivenligt sengetøj
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Suite - 1 soveværelse

Suite - 1 soveværelse
Højdepunkter
Lydisolering
Forbundne værelser er tilgængelige
Fladskærms-tv
Allergivenligt sengetøj
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Pierre De Coubertinweg 3, Maastricht, 6225 XT
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

NH Maastricht
NH Maastricht
- Boblebad
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
8.4 ud af 10, Alletiders, 922 anmeldelser
Prisen er 603 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
17. aug. - 18. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Der pålægges en byskat: 6.61 EUR pr. person pr. nat.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 21 EUR for voksne og 10.5 EUR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for selvstændig parkering: EUR 15 pr. dag
- Tillægsgebyr for kæledyr: EUR 25 pr. kæledyr pr. nat
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
- Gebyr for tidlig indtjekning: 15 EUR (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for sen udtjekning: 20 EUR (afhænger af tilgængelighed)
- Der er mulighed for rengøring mod et ekstra tillægsgebyr
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Særlige afbestillingspolitikker og gebyrer kan gælde ved gruppereservationer (mere end 8 værelser på samme overnatningssted/datoer)
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og førstehjælpskasse
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
National vurdering
Hotelstars Union tildeler en officiel stjernebedømmelse for overnatningssteder i Holland. Dette overnatningssted er blevet bedømt til 4 stars.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Golden Tulip Apple
Golden Tulip Apple Hotel
Golden Tulip Apple Hotel Maastricht Park
Select Hotel Apple
Novum Hotel Apple
Novum Apple Park Maastricht
Golden Tulip Apple Park Maastricht Hotel
Apple Park Hotel
Apple Park Maastricht
Novum Apple
Select Apple Park Maastricht
Golden Tulip Maastricht
Maastricht Golden Tulip
Golden Tulip Apple Park Maastricht
Apple Park Hotel Maastricht
Novum Hotel Apple Park Maastricht
Select Hotel Maastricht
Garner Hotel Maastricht
Garner Maastricht By Ihg
Select Hotel Apple Park Maastricht
Garner Hotel Maastricht by IHG Hotel
Garner Hotel Maastricht by IHG Maastricht
Garner Hotel Maastricht by IHG Hotel Maastricht
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Garner Hotel Maastricht by IHG
Anmeldelser
8,0
Alletiders
8,0/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
7,6/10
Faciliteter
7,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende
6. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Anne
10. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Anne
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
Jørgen Jonas
23. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt sted
Jørgen Jonas
Overnattede 10 nætter i april 2024
10/10 Fremragende
Susanne
1. okt. 2023
Susanne
Overnattede 1 nat i september 2023
10/10 Fremragende
Lone
19. jun. 2023
Lone
Overnattede 1 nat i juni 2023
8/10 Udmærket
Jan
Forretningsrejsende
9. jun. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jan
Overnattede 1 nat i juni 2023
8/10 Udmærket
Charlotte
7. jun. 2023
Charlotte
Overnattede 1 nat i juni 2023
10/10 Fremragende
Solveig
16. sep. 2022
Solveig
Overnattede 1 nat i september 2022
10/10 Fremragende
Christian
7. jul. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Glimrende hotel
Christian
Overnattede 1 nat i juni 2022
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
30. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
fint
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2021
8/10 Udmærket
Marianne Sejer
1. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Marianne Sejer
Overnattede 11 nætter i august 2021
10/10 Fremragende
Lisbeth Holm
Rejste i en gruppe
29. sep. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kommer gerne igen.
Lisbeth Holm
Overnattede 2 nætter i september 2021
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
21. sep. 2021
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel til forretningsrejse
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i september 2021
6/10 Okay
jens
31. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
jens
Overnattede 5 nætter i august 2021
10/10 Fremragende
Janne
20. jul. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Janne
Overnattede 1 nat i juli 2021
10/10 Fremragende
christen
24. maj 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
christen
Overnattede 3 nætter i maj 2021
10/10 Fremragende
Vibeke
16. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vibeke
Overnattede 1 nat i august 2019
8/10 Udmærket
Morten, Danmark
28. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
to gode dage i Maastricht
Morten
Overnattede 1 nat i juli 2019
8/10 Udmærket
Morten, Danmark
23. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
dejlig miniferie i Maastricht
Morten
Overnattede 1 nat i juli 2019
8/10 Udmærket
Mogens
13. aug. 2018
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mogens
Overnattede 1 nat i august 2018
6/10 Okay
Morten, Danmark
1. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale
vi betalte næsten dobbelt pris for vær.9mdr. før.
Morten
Overnattede 3 nætter i juli 2018
8/10 Udmærket
Steffen tuxen
17. dec. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Generelt tilfreds
Steffen tuxen
Overnattede 1 nat i december 2017
6/10 Okay
Verificeret rejsende
17. apr. 2017
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
27. okt. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Komfortabelt business hotel
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Jan
3. aug. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jan
Expedias nyeste trends
Hoteller
Pakkerejser
Ferieboliger