The Lusaka Hotel

3.5-stjernet overnatningssted
Hotel med gratis morgenmad og døgnåben reception i Lusaka

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for The Lusaka Hotel

Udendørs pool
Der serveres morgenmad, frokost, aftensmad og internationale retter
Forhal
Overnatningsstedets indgangsparti
Premium-sengetøj, pengeskab på værelset, skrivebord

Anmeldelser

5,2 ud af 10.

Populære faciliteter

  • Bar
  • Pool
  • Morgenmad inkluderet
  • Døgnåben reception
  • Aircondition
  • Rengøring

Værelsesmuligheder

Værelse

Højdepunkter

Aircondition
Gratis ekstrasenge
Køleskab
Tv
Premium-sengetøj
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Kaffe-/temaskine
  • Plads til 2 personer
  • 1 enkeltseng

Du vil muligvis også kunne lide

Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
Corner Cairo / Katondo, Lusaka, 10101

Hvad ligger i nærheden?

  • Lusaka City Market - 9 min. gang - 0.8 km
  • Lusaka Nationalmuseum - 12 min. gang - 1.1 km
  • Frihedsstatue - 12 min. gang - 1.1 km
  • Parays Game Ranch - 3 min. kørsel - 2.0 km
  • National Assembly of Zambia (Zambias Nationalforsamling) - 7 min. kørsel - 5.4 km

Sådan kommer du rundt

  • Lusaka (LUN-Kenneth Kaunda Internationale Lufthavn) - 45 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Coffee talk - ‬11 min. gang
  • ‪Hungry Lion Intercity - ‬16 min. gang
  • ‪Galito's Flame Grilled Chicken - ‬3 min. kørsel
  • ‪KFC - ‬7 min. gang
  • ‪Matebeto - ‬3 min. kørsel

Om overnatningsstedet

The Lusaka Hotel

Højdepunkter på overnatningsstedet
Overnat hos The Lusaka Hotel, og nyd godt af gratis kontinental morgenmad, en bar ved poolen og en terrasse. Forkæl dig selv med manicure og pedicure eller andre spafaciliteter. Stedets restaurant byder på morgenmad, frokost og middag. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på fællesarealer. Gæster kan også få glæde af andre faciliteter som en kaffebar/café og renseri/vaskeservice.
Du kan desuden få glæde af fordele som:
  • En udendørs pool
  • Gratis selvstændig parkering
  • Lufthavnstransport tur-retur (tillægsgebyr), concierge-tjenester og et mødelokale
  • Aviser i lobbyen, hjælp med udflugter/billetter og pengeautomat/banktjenester
Værelsesfaciliteter
Alle 80 værelser har komfortable faciliteter som premium-sengetøj og aircondition plus faciliteter som pengeskabe og gratis aviser.
Andre faciliteter tæller:
  • Tv med kabelkanaler
  • Gratis ekstra senge, daglig rengøring og skriveborde

Sprog

Engelsk

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Lufthavnstransport tur-retur (tillægsgebyr)
  • Gratis selvstændig parkering på stedet

Mad og drikke

  • Gratis kontinental morgenmad tilbydes hver dag fra kl. 06.00 til kl. 10.00
  • En bar ved poolen
  • En bar/lounge
  • En kaffebar/café
  • En restaurant
  • Snackbar/deli

Oplevelser

  • Udendørs pool

Familievenlige faciliteter

  • Gratis ekstra seng
  • Snackbar/deli
  • Udendørs pool
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Aviser i lobbyen
  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Hæveautomat
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Concierge-tjenester
  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice

Forretningstjenester

  • Mødelokale

Udendørs

  • Grillfaciliteter
  • Terrasse

Spa

  • Manicure/pedicure

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang for kørestolsbrugere (kan være begrænset)
  • Blindeskrift eller hævede tegn
  • Ingen elevator

Andet

  • 1 bygning
  • 2 etager
  • Bygget i 1914
  • Pejs i lobbyen
  • Selskabssal
  • Særlige rygeområder

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Gratis ekstra seng
  • Premium-sengelinned

Badeværelse

  • Gratis toiletartikler
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer (efter anmodning)

Underholdning

  • Tv med kabelkanaler

Mad og drikke

  • Gratis vand på flaske

Andet

  • Aircondition
  • Gratis aviser dagligt
  • Pengeskab
  • Skrivebord
  • Strygejern/strygebræt (efter anmodning)

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 05.30
Tidlig indtjekning afhænger af tilgængelighed
Mulighed for kontaktløs indtjekning
Sen indtjekning afhænger af tilgængelighed
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 11.00
Sen udtjekning afhænger af tilgængelighed
Gebyr for sen udtjekning: 50% af værelsesprisen

Særlige indtjekningsinstruktioner

Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at få indtjekningsinstruktioner. Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen, mindst 24 timer før du ankommer, for at arrangere indtjekning

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Gratis ekstrasenge
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for sen udtjekning: 50% af værelsesprisen (afhænger af tilgængelighed)

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Lusaka Hotel
The Lusaka Hotel Hotel
The Lusaka Hotel Lusaka
The Lusaka Hotel Hotel Lusaka

Ofte stillede spørgsmål

Har The Lusaka Hotel en pool?

Ja, dette overnatningssted har en udendørs pool.

Er The Lusaka Hotel et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos The Lusaka Hotel?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på The Lusaka Hotel?

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 05.30. Sen indtjekning er mulig i et begrænset tidsrum.

Hvornår er udtjekning på The Lusaka Hotel?

Udtjekning er kl. 11.00. Sen udtjekning er mulig mod et gebyr på 50% (afhænger af tilgængelighed).

Tilbyder The Lusaka Hotel shuttletransport til lufthavnen?

Ja, der er lufthavnstransport.

Hvor ligger The Lusaka Hotel?

Dette hotel ligger i Lusaka, kun 2 km fra Lusaka City Market, Soweto Market og Frihedsstatue. Derudover ligger Lusaka Nationalmuseum og Chilenje House ca. 2 km derfra.

Anmeldelser af The Lusaka Hotel

Anmeldelser

5,2
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 2 af i alt 20 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 5 af i alt 20 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 3 af i alt 20 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 2 af i alt 20 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 8 af i alt 20 anmeldelser

5,6/10

Rengøring

5,2/10

Service og personale

6,0/10

Faciliteter

4,4/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

5,6/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

2/10

Property is very old and poorly maintained. Requires thorough refurbishment before advertising it for international guests. This is a perfect case of What You See Is Not What You Get (WYSINWYG). Terrible and Pathetic!
Overnattede 6 nætter i august 2022

10/10

Overnattede 5 nætter i august 2022

8/10

Overnattede 2 nætter i juni 2022

6/10

Overnattede 1 nat i juli 2022

10/10

Best location closer to everything
Overnattede 3 nætter i juni 2022

6/10

Vastaanotto huono, ei tiedetty mitään tulostani, mistä varattu, paljon maksettu jne. Hotelli on vanha ja rapistunut. Aamiainen hyvä. Osa henkilökunnasta ystävällisiä. Uima- allas ala- arvoinen, likainen. Ei pystynyt uimaan. Keskellä kaupunkia, kiureinen ja rauhaton paikka. Huone kuitenkin rauhallinen.
Overnattede 2 nætter i december 2021

6/10

Overnattede 3 nætter i marts 2021

8/10

Overnattede 1 nat i marts 2021

8/10

The Lusaka Hotel was in a good condition. The staff was kind. Unfortunately the did not reply to any of my mails.
Overnattede 2 nætter i marts 2021

8/10

Das Personal war hilfsbereit, obwohl ich kein englisch gesprochen habe.
Overnattede 2 nætter i marts 2021

2/10

The hotel is the worst of more than 150 hotels l have ever been. It's seriously fithy. The toilt the bedding you can't recognise the colur of the mosquito net. The toile is like the 1950s toile and never been renovated since the hotel has been opened. The cooks and the people saving in the kitche were filthy. To say the list the hotel should be closed down. It is appalling.
All these are the list of what l could take picture

Unsafe wall plugs  
See all pictures on the left side and all below pictures as proof of what l experienced and paid for it.
Fithy toilet and walls
The most fithy floor the room and the bathroom
Dirt mosquito net
Overnattede 1 nat i november 2019

2/10

L’hôtel se trouve au centre la ville c'est bien mais le reste était horrible. il est très vieux et pas bien renouvelé. dans l’ancien temps il était peut-être bon il y a plus de 60 ans.don pour ce standing le prix est trop élevé. le réceptionniste ne savait pas la réservation de l'Expedia. il n'y avait pas de l'eau chaude, les serviettes de bain étaient pas bien propres. son restaurant était nul. la nuit bruyante .
Overnattede 1 nat i juni 2017

2/10

周りは、観光対象は特になく、首都なのにレストランやスーパーもなく、ほぼ露店だけで、日没とともに店も人もいなくなり、閑散として治安が悪そうです。 予約が入っていないと言われ、68ドル払わされた。 これについてはExpediaのHelpにメールしたが5日経過後も何も回答なし。

2/10

1. No electric power consent in the room 2. No remote controller of air conditioner 3. Dirty electric tea pot 4. No free WiFi - Desk sell the WiFi Coupon (6 ZMW per hakf an hour)

4/10

Hotel in need of urgent reservation such as damaged roof,very old furniture. Staff need to be well trained in customer service, free breakfast should be clearly stated as continental as hot food must be paid for

8/10

I enjoyed my stay. The staff were all helpful and the breakfast was good. Don't expect a luxury hotel as this isn't a top of the range hotel but it was good value, with clean rooms and a TV.

2/10

We had booked this hotel 4 months in advance. I had emailed the Manager Mr. Mbewe ahead of time to arrange for transport from the airport to the hotel. He stated that they would "send transport as per our confirmation". When we arrived no one was at the airport to transport us and when I called the hotel, the desk said that did not provide that service. When we arrived at the hotel there was trash knee deep in the street in front of the hotel. The hotel did not have the booking information from expedia and tried to charge us for the room. I had to call expedia at a cost of $1 per minute (a $17 call) to straighten things out. The room was filthy, the bedding worn, the bathroom had tiles coming off the wall and it was infested with roaches. The power went out at midnight. We had to get up early to catch a bus the next morning and lugged our luggage down the stairs in the dark (Its a good thing we had brought head lamps). The front door had been broken in the night and no effort had been made to pick up the glass, so we lugged our luggage over the glass. We had booked and paid for 2 rooms for 2 days later in the week, but cancelled and made other arrangements for our stay. Look elsewhere.

2/10

When I arrived at this hotel (late at night) the hotel claimed to have no record of my booking and were full. I do not know if the problem lies with hotels.com or the hotel. All I know is that I had to walk the streets to find an alternative hotel late at night in a strange city. This is simply not acceptable from a safety point of view. To add insult to injury I have now been charged by hotels.com for the room. I have emailed to inform hotels.com of this but have received no reply and now when I go onto the website and click on 'contact us' it takes me to a 'page not found' response. I have also attempted to contact via skype but could not be heard correctly. Please refund my money ASAP and provide an explanation for this appalling service.

4/10

Made Expedia booking and payment two days before arrival. When checking in, they told me they had no record of a booking and that they were fully booked and had no room for me. After pressing them hard they magically found my booking saying that it had come in only that morning. On further pushing them, they found that indeed they had a room but it was a higher class room than the one I had booked, and asked for an upgrade payment. I refused, saying that they already took my payment for a basic room and were now committed to giving it to me. They relented and gave me the room that was one class better than the basic one. Having finally negotiated my way in to the hotel, I checked my room. There was some evidence that the sheets and pillowcases had not been changed, the mattress was only a piece of foam, and there was no shower in the bathroom. They kindly provided a bar of soap for use in the bathtub, but no towels or other linens. On the plus side, there were only a few cockroaches and they weren't very large. I was left wondering what the basic room would have looked like!