Billard

Anmeldelser af Best Western Plus Park City Lund

4 out of 5
Best Western Plus Park City Lund
Hedvig Möllers gata 2, Lund

Anmeldelser

8,6

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 475 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 388 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 81 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 35 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 21 af i alt 1000 anmeldelser" "

9,0/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

9,0/10

Faciliteter

9,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Mikael Zacho

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Meget pænt og rent. Venligt personale.
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Front Office Supervisor den 10. maj 2024
Dear Mikael,Thank you very much for taking the time to evaluate your stay with us.We are happy to see that you enjoyed your stay and we hope to see you again. Best regards, David

10/10 Fremragende

Andersen

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Front Office Manager den 15. feb. 2024
Dear Andersen,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.It is great to see that you have enjoyed your stay with us.We hope to see you again.Sincere regards,StineFront Office Manager

6/10 Okay

Karin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ingen udluftning
En enkelt overnatning i værelse med panoramic view, desværre uden mulighed for at åbne vindue og uden aircondition, så temperaturen i værelset kunne ikke reguleres. Ellers pænt værelse og dejlig morgenmad. Parkering kun mulig mod betaling af 200 kr.
Overnattede 1 nat i november 2023

10/10 Fremragende

Jakob Søgren

Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Emma den 7. nov. 2023
Dear JakobThank you for taking your time to leave a review after your stay.We are pleased to see that you enjoyed your stay and hope to welcome you again in the near future.Best regards,Emma

10/10 Fremragende

Casper

Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Emma den 2. nov. 2023
Dear Casper,Thank you for taking the time to give us a review after your stay.We are happy to see you enjoyed you stay and hope to welcome you back soon again.Best Regards,Emma

10/10 Fremragende

Christian

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Emma den 19. okt. 2023
Dear Christian,Thank you for staying with us at Radisson Blu Lund and for taking you time to give us a review after your stay.We are glad to see you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future.Best regards,EmmaRadisson Blu Lund

8/10 Udmærket

Kasper

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Emma den 12. okt. 2023
Dear Kasper,Thank you for taking your time to give us a review after your stay. We are glad to see your stay met you expectations and hope to welcome you back in the near future.Please do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regards,Emma HanssonRadisson Blu Lund

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i august 2023
Svar fra Emma den 12. okt. 2023
Dear Guest,We appreciate you for taking your time to give us a review after you stay and hope to welcome you bac kin the near future.Do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regardsEmma Hansson Radisson Blu Lund

6/10 Okay

Tina

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Emma den 10. okt. 2023
Dear Tina, Thank you for giving your feedback in regards to your stay.On behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Lund, I look forward to welcoming you back. We would be very happy if you would consider giving us a second chance in the future. Sincerely, Emma Radisson Blu Hotel, Lund

8/10 Udmærket

Pia Strøm

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i august 2023

10/10 Fremragende

camilla

Overnattede 1 nat i juli 2023

6/10 Okay

Gudrun Marie

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Christian den 27. jul. 2023
Many thanks for your contribution!Kind regardsChristian

4/10 Dårligt

June

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Christian den 27. jul. 2023
HiYour feedback is truly appreciated.Kind regardsChristian

2/10 Forfærdeligt

Martin Sattrup

Overnattede 2 nætter i juni 2023

6/10 Okay

Thomas

Overnattede 1 nat i juli 2023

8/10 Udmærket

Niels

Overnattede 1 nat i juli 2023

10/10 Fremragende

Kenneth

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2023

8/10 Udmærket

Per

Overnattede 1 nat i juli 2023

10/10 Fremragende

Leif Klit

Overnattede 1 nat i juli 2023

10/10 Fremragende

Kenneth

Overnattede 1 nat i juli 2023

6/10 Okay

Peter

Overnattede 2 nætter i juni 2023

8/10 Udmærket

JB

Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Christian den 27. jul. 2023
Thank you, your feedback is appreciated.Kind regardsChristian

2/10 Forfærdeligt

Casper

Overnattede 1 nat i maj 2023

10/10 Fremragende

Mette

Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Emma - Front Office Manager den 24. apr. 2023
Dear Mette,Thank you for your feedback and we are happy to hear you enjoyed your stay with us.We hope to welcome you back sson again.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra Emma - Front Office Manager den 20. feb. 2023
Dear Guest,Thank your for taking you time to give us feedback.We are happy to hear you enjoy your stay with us and hope to welcome you back soon again.Best regardsEmma

10/10 Fremragende

Per

Overnattede 1 nat i januar 2023
Svar fra Emma - Front Office Manager den 6. feb. 2023
Hej Per,Tack för er feedback och för att ni valde att bo med oss på Radisson Blu Lund.Vi är glada och tacksamma att du tog dig tiden att ge oss feedback och att du trivts hos oss.Vi hoppas vi får välkomna dig snart igen.med vänliga hälsningarEmma

6/10 Okay

Anne

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
For dyrt i forhold til hvad det er…..
Hotellet var fuldt booket og det kunne mærkes! Særligt omkring morgenmaden var det hæsligt, der var ikke rent service til folk og det beskidte blev ikke hentet, så der var flere borde hvor man ikke kunne sodde da de blev “forvandlet” til parkeringsplads til beskidt service. Der manglede brød, pålæg, smør mv. og det blev ikke fyldt op særligt hurtigt. Det virkede til at der var for få folk på arbejde til at klare opgaverne ifm. morgenmaden! Derudover er der aircon på hotellet, men man kan ikke stille på det på værelserne så det var for varmt når man sov og min hud og slimhinder tørrede meget ind. Prisen på opholdet er for dyr ift. hvad man får for pengene særligt når man også skal betale for parkering ved siden af… det var vores andet besøg på dette hotel og vi kommer ikke igen!
Overnattede 4 nætter i december 2022
Svar fra Emma - Receptionschef den 31. dec. 2022
Hej Anne,Tack för din vistelse hos oss på Radisson Blu Lund och för din feedback. Vi beklagar verkligen att frukosten inte levde upp till era förväntningar och kommer att jobba på att skaffa bättre rutiner för frukosten för att den ska bli bättre. Vi vill gärna uppmärksamma att det går att justera AC:n i rummet via en kontroll panel precis vid ingången till rummet..Tack för er detaljerade feedback och vi hoppas att få välkomna er åter igen snart

8/10 Udmærket

Carsten

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Voldsom dyr parkerings hus ved siden af hotellet. Hvis man ikke er i bil ligger hotellet, lidt for langt fra centrum. Modtagelsen var venlig og ligeledes udtjekning. Morgenmaden bar på første dag dårlig og der var beskidt. Der manglede service og mange ting var løbet tør. En del af personale fremstod ligegyldige og nærmest opgivende. Morgenmaden på anden dagen fungerede, men vi var det også 07:30 som nogen af de første. Alt i alt en ludt skuffende oplevelse på morgenmaden i forhold til andre oplevelser på andre Radisons. I forhold til placering er værelset dyrt og hotellet ligger nærmest i et industri område.
Overnattede 2 nætter i december 2022
Svar fra Emma - Receptionen den 31. dec. 2022
Hej Carsten,Tack för din vistelse hos oss på Radisson Blu Lund och för din feedbck. Vi gädjer oss av att hör att du tyckte att receptionspersonalen var trevlig. Vi beklagar verkligen att frukosten inte levde upp till era förväntningar och kommer att jobba på att skaffa bättre rutiner för frukosten för att den ska bli bättre. Vi vill gärna uppmärksamma att vi erbjuder parkering i parkeringshuset till rabatterat pris om man köper den via receptionen.Tack för er detaljerade feedback och vi hoppas att få välkomna er åter igen snart

2/10 Forfærdeligt

Martin Dam

Overnattede 1 nat i december 2022
Svar fra Emma - Receptionschef den 1. jan. 2023
Hej Martin,Tack för er vistelse hos oss på Radisson Blu Lund och din feedback. Vi hade uppskattat om du hade haft möjlighet att förklara lite mer i detalj vad det var ni är missnöjda över kring er vistelse.Ha en god fortsättning

10/10 Fremragende

Allan

Overnattede 1 nat i oktober 2022
Svar fra Emma - Front Desk den 16. okt. 2022
Thank you for your review. I was pleased to read that overall you were extremely satisfied with your recent stay at the Radisson Blu Hotel Lund and that you found the hotel excellent. We look forward to welcoming you back to the hotel in the future. Yours sincerely,

10/10 Fremragende

stephanie

Overnattede 1 nat i september 2022
Svar fra Stine - Front Desk den 8. sep. 2022
Dear Stephanie,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.It is great to see that you have enjoyed your stay with us and we hope to see you again.Sincere regards,StineFront Desk

10/10 Fremragende

Bendt

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2022
Svar fra Emma - Receptionen den 5. sep. 2022
Thank you very much for staying with us at Radisson Blu Hotel Lund and for your feedback. We hope to welcome you back again soon. Best regards

10/10 Fremragende

Johnni

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kan anbefales
Meget godt
Overnattede 1 nat i august 2022
Svar fra Emma - Receptionen den 15. aug. 2022
Thank you so much for taking the time to give us a positive review! We get so happy from satisfied guests. Hope we have the opportunity to welcome you again soon!

4/10 Dårligt

Michael

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 2 nætter i juni 2022
Svar fra Natasja - receptionen den 16. jul. 2022
Hej Michael, Vad tråkigt att vi inte lyckades uppnå dina förväntningar, vi arbetar ständigt på att förbättra oss. Tusen tack för att vi fått ha dig som vår gäst och för att du tog dig tid att recensera oss. Varmt välkommen tillbaka!

10/10 Fremragende

Casper

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i maj 2022
Svar fra Christian den 15. jun. 2022
Thanks Casper and welcome back to us the next time you visit Lund. Kind regards Christian

8/10 Udmærket

Mina

Overnattede 1 nat i maj 2022
Svar fra Natasja - receptionen den 23. maj 2022
Hej Mina, Tusen tack för att du tog dig tid att recensera oss. Vi är glada att ni vart nöjd med din vistelse och hoppas få välkomna dig tillbaka inom en snar framtid. Allt gott!

10/10 Fremragende

Marianne

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Business stay
Overnattede 1 nat i april 2022
Svar fra Emily den 2. maj 2022
Stort tack för att du bott hos oss på Radisson Blu Hotel Lund och för din feedback. Vi hoppas snart få välkomna dig tillbaka igen. Varmt Välkommen! Hälsningar, Emily Jensen – Service Manager

6/10 Okay

Per

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i marts 2022
Svar fra Vladimir den 6. apr. 2022
Stort tack för att du bott hos oss på Radisson Blu Hotel Lund och för din feedback. Vi hoppas snart få välkomna dig tillbaka igen. Varmt Välkommen! Hälsningar, Vladimir - Rooms Divsion Manager

10/10 Fremragende

Benny, Solrød Strand

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i februar 2022

8/10 Udmærket

allan

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2021
Svar fra Christian den 16. feb. 2022
Many thanks and welcome back! Best regards Christian

10/10 Fremragende

Morten

Rejste med familie, Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2021

10/10 Fremragende

Karsten

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2021

10/10 Fremragende

Poul

Forretningsrejsende
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i november 2021

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Udmærket hotel med dyr parkering
Hotellet er udmærket. Men parkering er ikke inkluderet i prisen, og du skal betale 200 kr per døgn for at parkere i det parkeringshus, som ligger ved siden af hotellet. Det er dyrere end at parkere inde midt i centrum af Lund (hotellet ligger i udkanten af byen).
Overnattede 2 nætter i oktober 2021
Svar fra Emily den 26. okt. 2021
Kära Gäst, Vi är mycket besvikna att höra att parkeringen inte fungerade, detta är något vi kommer ta till oss och förbättra för framtiden. Vi hoppas verkligen att detta inte avskräcker dig från att stanna hos oss inom en snar framtid och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Radisson Blu Hotel Lund. Vänliga hälsningar Emily- Service Manager

8/10 Udmærket

Casper

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i oktober 2021
Svar fra Natasja - Receptionen den 26. okt. 2021
Hej Casper, Vad roligt att du kände dig nöjd med din senaste vistelse hos oss. Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tiden att svara på enkäten. Vi hoppas få välkomna dig tillbaka som vår gäst igen inom en snar framtid!

8/10 Udmærket

Mette

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Parkering dyrt. Ellers fint.
Overnattede 1 nat i oktober 2021
Svar fra Emily den 26. okt. 2021
Kära Mette, Vi är mycket besvikna att höra att parkeringen inte fungerade, detta är något vi kommer ta till oss och förbättra för framtiden. Men vi är glada för att höra att du har haft det bra hos oss. Vi hoppas verkligen att detta inte avskräcker dig från att stanna hos oss inom en snar framtid och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Radisson Blu Hotel Lund. Vänliga hälsningar Emily- Service Manager

8/10 Udmærket

Christian

Overnattede 1 nat i oktober 2021
Svar fra Natasja - Receptionen den 26. okt. 2021
Hej Christian, Vad roligt att du kände dig nöjd med din senaste vistelse hos oss. Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tiden att svara på enkäten. Vi hoppas få välkomna dig tillbaka som vår gäst igen inom en snar framtid!

8/10 Udmærket

Birthe

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Week-end ophold
Fint ophold, fint og rent værelse og et venligt personale.
Overnattede 2 nætter i september 2021
Svar fra Emily- Service Manager den 21. sep. 2021
Kära Birthe, Tack för din fina respons, det glädje oss att höra att du har haft det bra här hos oss. Hälsningar Emily

8/10 Udmærket

Morten

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Fint ophold med plads til lidt forbedring
Dejligt ophold med plads til forbedringer Værelset var fint med enkelte defekter herunder løs lampe, defekt toiletbørste, Tom minibar. Morgenmaden var overordnet god bortset fra defekt espressomaskine og gammel ananas i buffeten. Personalet reagerede dig hurtigt og fiksede espressomaskinen til dagen efter.
Overnattede 3 nætter i september 2021
Svar fra Emily- Service Manager den 21. sep. 2021
Kära Morten, Tack för att du har tagit dig tiden att ge oss ett fint omdöme. Vi hoppas att kunna välkomna er tillbaka i framtiden. Hälsningar Emily

8/10 Udmærket

Preben

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2021
Svar fra Natasja - Receptionen den 13. okt. 2021
Hej Preben, Tusen tack för att du tog dig tid att svara på enkäten. Vi är glada att du är nöjd med din vistelse hos oss och hoppas få välkomna dig tillbaka som vår gäst inom en snar framtid. Ha det fint!