Hotel Hiperion
Hotel med gratis morgenmad i nærheden af Jodoshu Nippakuji Buddhisttempel
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Hiperion





Anmeldelser
8,4 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 249 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
20. jul. - 21. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 5 ud af 5 værelser
Indlæs alle billeder af Classic-dobbeltværelse

Classic-dobbeltværelse
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat spiseområde
Separat siddeområde
Aircondition
Minikøleskab
LCD-tv
Allergivenligt sengetøj
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Classic-enkeltværelse

Classic-enkeltværelse
Højdepunkter
Separat spiseområde
Separat siddeområde
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Minikøleskab
LCD-tv
Allergivenligt sengetøj
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Værelse til 3 personer

Værelse til 3 personer
Højdepunkter
Separat spiseområde
Separat siddeområde
Aircondition
Minikøleskab
LCD-tv
Allergivenligt sengetøj
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Standardværelse til 4 personer

Standardværelse til 4 personer
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat spiseområde
Separat siddeområde
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Minikøleskab
LCD-tv
Allergivenligt sengetøj
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge

Standardværelse med 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Separat spiseområde
Separat siddeområde
Aircondition
Minikøleskab
LCD-tv
Allergivenligt sengetøj
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

R. Mitsuzo Taguchi 305, Maringá, PR, 87045-110
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

King Konfort Hotel
King Konfort Hotel
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Parkering tilgængelig
8.2 ud af 10, Alletiders, 162 anmeldelser
Prisen er 303 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
21. jul. - 22. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for kæledyr: BRL 20 pr. kæledyr pr. nat
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Hiperion Hotel
Hotel Hiperion Maringá
Hotel Hiperion Hotel Maringá
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Hiperion
Anmeldelser
8,4
Alletiders
9,0/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
5,4/10
Faciliteter
8,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende
14. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Alan
Rejste i en gruppe
11. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alan
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Hendryl
Forretningsrejsende
8. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hendryl
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Heide
2. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Heide
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Mario
30. mar. 2025
Mario
Overnattede 1 nat i januar 2025
8/10 Udmærket
Ana paula
29. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Ana paula
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Caetano
Forretningsrejsende
24. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Caetano
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Anibal
21. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Anibal
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Carlos Eduardo
Forretningsrejsende
18. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Carlos Eduardo
Overnattede 1 nat i marts 2025
6/10 Okay
Jackson
4. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hospedagem bem localizada e tranquila
Jackson
Overnattede 2 nætter i februar 2025
6/10 Okay
evanize Soares
Forretningsrejsende
18. feb. 2025
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
evanize Soares
Overnattede 3 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Janaina
17. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel excelente
Janaina
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Aniéli
Forretningsrejsende
14. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort


Aniéli
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
LEONARDO
4. feb. 2025
LEONARDO
Overnattede 1 nat i november 2024
4/10 Dårligt
Joao Ricardo
Forretningsrejsende
2. feb. 2025
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Estadia negócios
Joao Ricardo
Overnattede 1 nat i januar 2025
8/10 Udmærket
ELIZEU
Forretningsrejsende
29. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Bom atendimento e cafe da manhã.
ELIZEU
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
Mauro Cesar Marques
18. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mauro Cesar Marques
Overnattede 2 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Belfort
Forretningsrejsende
10. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
exelente
Belfort
Overnattede 2 nætter i januar 2025
8/10 Udmærket
Hamilton
Rejste med familie
19. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Hamilton
Overnattede 1 nat i december 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
17. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i december 2024
6/10 Okay
Edenilza
Rejste med familie
15. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Tudo muito bom.
Edenilza
Overnattede 1 nat i december 2024
8/10 Udmærket
Marcos A
11. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Marcos A
Overnattede 1 nat i december 2024
8/10 Udmærket
Ana Thainara
7. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ana Thainara
Overnattede 1 nat i december 2024
8/10 Udmærket
Renato
27. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Renato
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
LEANDRO
17. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
LEANDRO
Overnattede 1 nat i november 2024
Expedias nyeste trends
Hoteller
Udlejningsbiler