Billedgalleri for Biznis Hotel





Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse

Standard-dobbeltværelse
7,4 ud af 10
Godt
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
Plasma-tv
Hårtørrer
Badekåber
Dybt badekar
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Superior-dobbeltværelse

Superior-dobbeltværelse
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
Plasma-tv
Hårtørrer
Fritliggende privat badeværelse
Badekåber
Espressomaskine
Indlæs alle billeder af Studiolejlighed

Studiolejlighed
Højdepunkter
Separat siddeområde
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Tekøkken
Køleskab
Plasma-tv
Separat soveværelse
Sovesofa
Indlæs alle billeder af Suite

Suite
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
Plasma-tv
Hårtørrer
Badekåber
Boblebadekar
Privat badeværelse
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Zelebaan 100, Lokeren, 9160
Om overnatningsstedet
Biznis Hotel
Lignende overnatningssteder

Van Der Valk Hotel Beveren
Van Der Valk Hotel Beveren
- Kæledyr tilladt
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
8.4 ud af 10, Alletiders, 573 anmeldelser
Prisen er 829 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
29. okt. - 30. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Depositum: EUR 150 pr. nat
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for baby-/barneseng: 15.0 EUR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Særlige afbestillingspolitikker og gebyrer kan gælde ved gruppereservationer (mere end 8 værelser på samme overnatningssted/datoer)
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedet forbeholder sig retten til at reservere et beløb på gæstens kreditkort inden ankomst.
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
National vurdering
Hotelstars Union tildeler en officiel stjernebedømmelse for overnatningssteder i Belgien. Dette overnatningssted er blevet bedømt til 4 stars.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Biznis Hotel
Biznis Hotel Lokeren
Biznis Lokeren
Biznis Hotel Hotel
Biznis Hotel Lokeren
Biznis Hotel Hotel Lokeren
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Biznis Hotel
8,8
Fremragende
9,0
Rengøring
7,0
Området
8,6
Service og personale
8,4
Miljøvenligt
8,6
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
20. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
Anna Margrethe
22. jan. 2025
Anna Margrethe
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
Hanne
30. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hanne
Overnattede 1 nat i juni 2024
10/10 Fremragende
Anna Margrethe
Forretningsrejsende
23. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Anna Margrethe
Overnattede 1 nat i januar 2024
8/10 Udmærket
stig bo
Forretningsrejsende
11. jun. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt Hotel
stig bo
Overnattede 1 nat i juni 2022
8/10 Udmærket
Signe
6. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Signe
Overnattede 1 nat i juli 2018
10/10 Fremragende
Emanuel, Duiven
Forretningsrejsende
18. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Emanuel
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Louah
22. jun. 2025
Louah
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
Erwin
22. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Erwin
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Kevin
Forretningsrejsende
19. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kevin
Overnattede 2 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
Pierre
31. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Pierre
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Gee
Rejste i en gruppe
30. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gee
Overnattede 2 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Otto
27. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Otto
Overnattede 4 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Petter
Forretningsrejsende
20. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Petter
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Björn
13. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Björn
Overnattede 2 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Hans Willem
18. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hans Willem
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Frank
17. feb. 2025
Frank
Overnattede 1 nat i februar 2025
6/10 Okay
Magda
23. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Magda
Overnattede 1 nat i december 2024
8/10 Udmærket
Bert
Rejste med partner
4. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bert
Overnattede 1 nat i september 2024
10/10 Fremragende
Piero
29. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Piero
Overnattede 3 nætter i september 2024
8/10 Udmærket
Roel, Duiven
Forretningsrejsende
8. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Roel
Overnattede 2 nætter i september 2024
6/10 Okay
Sven
7. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Sven
Overnattede 1 nat i september 2024
10/10 Fremragende
Chris
1. sep. 2024
Chris
Overnattede 1 nat i august 2024
10/10 Fremragende
Glo and Ade
19. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Glo and Ade
Overnattede 1 nat i august 2024
10/10 Fremragende
Cédric
Forretningsrejsende
17. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Cédric
Overnattede 1 nat i maj 2024