Luftfoto

Anmeldelser af Hotel Rosamar Garden Resort

4 out of 5
Hotel Rosamar Garden Resort
Av. Magnòlia s/n, Lloret de Mar

Anmeldelser

7,6

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 66 af i alt 211 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 79 af i alt 211 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 35 af i alt 211 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 17 af i alt 211 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 14 af i alt 211 anmeldelser" "

7,8/10

Rengøring

7,8/10

Service og personale

7,2/10

Faciliteter

7,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

7,2/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

4/10 Dårligt

Therese

Rejste med familie
Synes ikke om: Service og personale
Små værelser og ikke særligt venligt personale med få undtagelser Ej heller ikke særlig service minded 😕 Dog var vandlandet rigtig godt 😊
Overnattede 14 nætter i juli 2020
Svar fra Montse Vilella - Director of Rosamar Hotels den 10. aug. 2020
Dear Therese, Thank you for your comment and for taking the time to describe your stay at our hotel. We are always happy to hear that our guests’ needs were met to the greatest extent possible. Thank you for counting on Rosamar Hotels, and we hope to see you again soon. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

10/10 Fremragende

Bent

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i oktober 2019
Svar fra Montse Vilella - Director of Rosamar Hotels den 5. nov. 2019
Dear Bent, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel to let us know how your stay went. We are pleased to hear that you enjoyed your holiday, and we hope to see you again soon. Thank you for relying on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juni 2019
Svar fra Director of Rosamar Hotels den 11. jul. 2019
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel to let us know how your stay went. We are pleased to hear that you enjoyed your holiday, and we hope to see you again soon. Thank you for relying on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

4/10 Dårligt

Edvard Pauli

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i april 2019
Svar fra Director of Rosamar Hotels den 24. maj 2019
Dear Edvard, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel to let us know how your stay went. We are pleased to hear that you enjoyed your holiday, and we hope to see you again soon. Thank you for relying on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

8/10 Udmærket

Brian

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 5 nætter i april 2024
Svar fra Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. den 15. apr. 2024
Dear Brian, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

8/10 Udmærket

Kathleen

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The property is perfect for families with children. It is convenient to shopping, dining and beach. It is located up a fairly steep hill—not great for people who have limited mobility. The food was ok but not excellent. Perfect for younger families
Overnattede 8 nætter i oktober 2023
Svar fra Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager den 16. okt. 2023
Dear Kathleen, We deeply appreciate your review. We are glad to read you and your family had a satisfying experience at the Hotel Rosamar Garden Resort. We will be very happy to welcome you again in the very near future. Thank you for placing your trust in us.Yours sincerely,

10/10 Fremragende

MICHEL

Overnattede 6 nætter i september 2023
Svar fra Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. den 11. okt. 2023
Cher Michel, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

10/10 Fremragende

David

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great place would definitely return
Overnattede 5 nætter i september 2023
Svar fra Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. den 2. okt. 2023
Dear David, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 Fremragende

Jose Antonio

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Todo muy bien la comida excelente y las habitaciones muy comodas
Overnattede 3 nætter i september 2023
Svar fra Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels den 22. sep. 2023
Apreciado Jose Antonio, Gracias por haber dedicado tu tiempo en valorar nuestro establecimiento. Nos complace saber que la variedad del buffet ha satisfecho las expectativas. Desde Rosamar Hotels trabajamos año tras año con el objetivo de ofrecer un buffet variado y para todos los gustos. Agradecemos tu confianza y estaremos encantados de poderte ver de nuevo. Saludos,

6/10 Okay

Lukasz

Rejste med partner
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I am very disappointed of this hotel. Very noisy overcrowded and poor organised. Long queues to restaurants, lifts and bar. It seems not enough staff for so many quests. Room was in very bad condition our friends change room twice as broken AC and dirty bathroom and all rooms seems the same. Not recommended if you want get rest on your holiday unless you like place like this.
Overnattede 8 nætter i september 2023
Svar fra Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager den 2. okt. 2023
Dear Lukasz,We are very sorry that you had this bad experience. We will take action and try to do our best to make it better. Thank you for sharing it with us, We hope to see you again and change your mind,Best regards,

6/10 Okay

K.M

Rejste med familie og småbørn
Niet schoon eten viel echt tegen ok zwembad etc was niet goed schoon
Overnattede 14 nætter i august 2023
Svar fra Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. den 15. sep. 2023
Dear client, First, thank you for sharing your rating about our establishment. We are deeply sorry to hear your stay at Rosamar Garden Resort hotel was not fully satisfactory. We will continue working with the aim of improving to offer a good experience to our guests.Best regards,

10/10 Fremragende

Aerina

Rejste med familie, Rejste med partner, Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good location and excellent food
Overnattede 3 nætter i september 2023
Svar fra Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager den 13. sep. 2023
Dear Aerina, Thank you for your comment. We are glad to read that you had a nice stay and that the assortment of our buffet has achieved your expectations. From Rosamar Hotels we work year after year to offer a buffet with a great variety for everybody likes.Best regards,

8/10 Udmærket

azzeddine

Rejste med familie
Overnattede 7 nætter i august 2023
Svar fra Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. den 23. aug. 2023
Cher Azzeddine, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

8/10 Udmærket

Stéphanie

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Le plus apprécié a été le parc aquatique dans l’hôtel qui est en plus bien surveillé par les maîtres nageurs. Les chambres sont simples mais bien nettoyées, les matelas sont de bonnes qualités. Le personnel de l’hôtel est dans l’ensemble très sympathique. Ce que nous avons le moins aimé ce sont les repas qui sont peu variés (toujours les mêmes entrées froides) et la qualité des plats sont moyens.
Overnattede 9 nætter i juli 2023
Svar fra Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. den 23. aug. 2023
Chère Stéphanie, Merci pour vos mots. Nous essayons continuellement de prendre le plus grand soin de nos installations afin que les clients se sentent chez eux et nous sommes heureux de savoir que la propreté a été à la hauteur de vos attentes. Chez Rosamar Hotels, nous voulons toujours offrir les meilleurs services à nos clients.Cordialement,

6/10 Okay

Helen, Croydon

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Hotel Rosamar Garden was great for us, very family orientated, clean, friendly. There was a variety of food at mealtimes, there could've have been a bit more choice with the live cooking section, we did like the kids self service section. However I think this could have been improved if there was a self service drinks section - even getting water was sometimes difficult. The kids entertainment went on pretty late but they loved it. Pools are great! The room was small for four of us, could really do with a bit more space or more adjoining room options. We found it clean and overall had a great time.
Overnattede 7 nætter i august 2023
Svar fra Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. den 23. aug. 2023
Dear Helen, We want to thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased to know that the assortment of our buffet has achieved your expectations. From Rosamar Hotels we work year after year to offer a buffet with a great variety for everybody likes.On the other hand, we will take note of your comment in order to keep improving our services to offert he best stay to all our clients.Best regards,

6/10 Okay

Benjamin

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i juli 2023
Svar fra Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. den 7. aug. 2023
Dear Benjamin, First, thank you for sharing your rating about our establishment. We are deeply sorry to hear your stay at Rosamar Garden Resort hotel was not fully satisfactory. We will continue working with the aim of improving to offer a good experience to our guests.Best regards,

8/10 Udmærket

Marie Pierre

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Séjour agréable. Nous avons apprécié la proximité de la plage et des commerces, le ménage dans les chambres et le tout inclus Merci à Anass d’avoir répondu favorablement à nos demandes.
Overnattede 5 nætter i juli 2023
Svar fra Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. den 7. aug. 2023
Cher Marie Pierre, Nous vous remercions du temps que vous avez pris pour laisser votre avis. Pour Rosamar Hotels, il est très important de répondre aux besoins de nos clients et nous sommes heureux de lire des avis aussi positifs que le vôtre.Nous vous remercions de votre confiance et nous nous réjouissons de vous revoir bientôt. Salutations,

10/10 Fremragende

Mounira

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i juli 2023
Svar fra Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. den 31. jul. 2023
Cher Mounira, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

2/10 Forfærdeligt

Joshua

Rejste med familie og småbørn
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Staff extremely rude, hotel filthy, DO NOT STAY
Overnattede 4 nætter i juli 2023
Svar fra Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. den 9. aug. 2023
Dear Joshua,We do not understand how you can rate at all your stay with us, knowing that the state in which you arrived to the hotel was appalling. Let us remind you that you were drunk in the middle of the street at midnight, sleeping on the pavement. Furthermore, the Police officers brought you to our hotel and, out of compassion, we accepted to accommodate you that same night, despite the fact that the check-in time is at 2.00 pm. All our staff were very kind and polite to you. We also have the surveillance camera records of the check in time as well as the moment when you spoke to the Reception Manager.In conclusion, your opinion is not valid for us and we will try to ignore it.Yours sincerely,

10/10 Fremragende

Mohamed

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
On.cest regaler en famille tout etait parfait on satender pas a sa mais come grand et petit on cest regaler tout a proximiter on a pas eu besoin se prendre la.voiture c'était court mais nos prochainz vacances on cest ou on ira
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. den 21. jul. 2023
Cher Mohamed, Nous apprécions profondément votre opinion. Nous sommes heureux de lire que votre expérience à l' Hotel Rosamar Garden Resort a été satisfaisante pour vous et votre famille. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau à une autre occasion. Merci de nous faire confiance.Cordialement,

8/10 Udmærket

houari

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tous est super sauf le parking
Tout était parfait de l’accueil jusqu’à la chambre , hôtel, propre et très bien placé pour éviter les effets sonores . Le personnel est très accueillant 😁 . Par compte gros point négatif pour le parking , car lorsqu’on réserve il y a écrit parking mais lorsqu’on arrive à l’hôtel, il faut payer leurs propres parking alors que nous avons déjà réservé une chambre chez eux , je trouve ça dommage de payer un parking dans l’hôtel auquel on reside .
Overnattede 2 nætter i juni 2023
Svar fra Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. den 14. jul. 2023
Cher Houari, Merci pour vos mots. Nous essayons continuellement de prendre le plus grand soin de nos installations afin que les clients se sentent chez eux et nous sommes heureux de savoir que la propreté a été à la hauteur de vos attentes. Cependant, nous regrettons de ne pas avoir étñe à la hauteur dans tous les égards. Chez Rosamar Hotels, nous voulons toujours offrir les meilleurs services à nos clients.Cordialement,

6/10 Okay

Marina

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i juni 2023
Svar fra Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels den 5. jul. 2023
Apreciada Marina, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Garden Resort y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

8/10 Udmærket

Marilyn

Overnattede 7 nætter i juni 2023
Svar fra Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager den 28. jun. 2023
Dear Marilyn, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon.Best regards,

8/10 Udmærket

Karl

Overnattede 7 nætter i juni 2023
Svar fra Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. den 19. jun. 2023
Dear Karl, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 Fremragende

JACOBO

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bien
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels den 14. jun. 2023
Apreciado Jacobo, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar & Spa y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

10/10 Fremragende

Ilir

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Empfehlenswert Tip top Parkplatz zu teuer 😳
Overnattede 4 nætter i maj 2023
Svar fra Montse Vilella, Direktor der Rosamar Hotels den 9. jun. 2023
Sehr geehrter Ilir,es freut uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Haus hatten. Wir bedauern jedoch, dass wir nicht in allen Punkten dem Standard entsprochen haben. Unser Ziel bei Rosamar Hotels ist es, allen unseren Gästen den besten Service zu bieten. Wir hoffen, Sie bei einer anderen Gelegenheit wiederzusehen. Vielen Dank und herzliche Grüße.

8/10 Udmærket

Sandra

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager den 22. maj 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 Fremragende

Antonio Garin

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Todo perfecto ideal para los niños
Overnattede 2 nætter i april 2023
Svar fra Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels den 3. maj 2023
Apreciado Antonio, Agradecemos profundamente tu opinión. Nos alegra leer que tu experiencia en el Hotel Rosamar Garden Resort ha sido de lo más satisfactoria para ti y tu familia. Estaremos muy alegres de recibirte de nuevo en otra ocasión. Gracias por depositar tu confianza en nosotros. Cordialmente,

10/10 Fremragende

An

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Zeker een aanrader
Uitstekend, mooie hotel met veel accommodaties en ook veel faciliteiten, loopafstand tot strand en een loopafstand van 3 min tot de dichtstbijzijnde bushalte naar Barcelona/luchthaven (Barcelona), alleen het eten was niet echt super
Overnattede 4 nætter i april 2023
Svar fra Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager den 3. maj 2023
Dear customer, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon.Best regards,

10/10 Fremragende

Danielle

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels den 24. maj 2023
Cher Danielle,Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

10/10 Fremragende

ANGELA

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Encantada , con gusto volveré
Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels den 26. apr. 2023
Apreciada Ángela, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar & Spa y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

10/10 Fremragende

tiphanie

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super familial
Hôtel très agréable, personnel très sympathique, activités proposées super pour la famille, hôtel bien situé. Petit déjeuner avec du choix. La famille a été ravi de séjourner dans cet hôtel je le recommande.
Overnattede 3 nætter i april 2023
Svar fra Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels. den 24. apr. 2023
Chère Tiphanie, Nous apprécions profondément votre opinion. Nous sommes heureux de lire que votre expérience à l' Hotel Rosamar Garden Resort a été satisfaisante pour vous et votre famille. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau à une autre occasion. Merci de nous faire confiance.Cordialement,

6/10 Okay

AGHILAS

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Svar fra Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager den 6. feb. 2023
Dear customer,Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon.Best regards,

8/10 Udmærket

joke

Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Leuk buitenzwembad. Dichtbij zee. Dichtbij de winkelstraat. Minpunt. Zeer kleine familiekamers. Wifi trekt op niks ; gaat enkel goed smorgens omdat alt volk nog slaapt Zeer vriendelijke mensen .lekker eten.
Svar fra Montse Vilella Rosamar Hotels Manager. den 7. nov. 2022
Dear Marleen, Thank you very much for taking the time to leave your comment. We are glad to read that you had a pleasant stay in the Hotel Rosamar Garden Resort. However, we are deeply sorry that we haven’t been able to meet all your expectations. We will take note of your comments in order to keep improving year by year. We hope to see you again on a new occasion. Best regards,

10/10 Fremragende

chantal

10/10 Fremragende

soedeshkoemar

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Uitstekend
Alles was naar wens mijn gezin heeft genoten
Overnattede 7 nætter i oktober 2022
Svar fra Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager den 31. okt. 2022
Dear Soedeshkoemar,We deeply appreciate your review. We are glad to read you and your family had a satisfying experience at the Hotel Rosamar Garden Resort. We will be very happy to welcome you again in the very near future. Thank you for placing your trust in us.Yours sincerely,

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i oktober 2022
Svar fra Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. den 26. okt. 2022
Dear customer, We sincerely appreciate your time to rate our hotel. We are deeply sorry to hear that your stay at the Rosamar Garden Resort did not fully accomplish your expectations. We will keep working every day in order to offer the best services to all our guests. Best regards,

8/10 Udmærket

Michael Peter

Overnattede 3 nætter i oktober 2022
Svar fra Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. den 14. okt. 2022
Dear Michael Peter,Thank you for taking the time to rate your stay at the Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. We are glad to know that we have meet your expectations. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 Fremragende

monique

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Propreté, qualité, prix, amabilité du personnel, bon petit déjeuner et dîner.
Overnattede 1 nat i oktober 2022
Svar fra Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels. den 14. okt. 2022
Chère Monique, Tout d'abord, nous voulons vous remercier d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. Nous sommes heureux de savoir que le traitement de nos travailleurs est un point positif que vous appréciez. L'objectif que nous avons à Rosamar Hotels est d'offrir un séjour unique et les meilleurs services à nos clients.Nous vous remercions de votre confiance et nous espérons avoir le plaisir de vous revoir à une autre occasion. Salutations,

8/10 Udmærket

Hajar

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bien
Overnattede 1 nat i september 2022
Svar fra Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels den 12. sep. 2022
Apreciado Hajar,Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Garden Resort y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

2/10 Forfærdeligt

David, Saint Mandé

Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 14 nætter i august 2022

8/10 Udmærket

Mamadou

Rejste med familie og småbørn
Synes ikke om: Rengøring
points positifs : - extérieurs et piscines agréables - plusieurs toboggans et jeux extérieurs (mini golf, jeux d'eau, balançoires, terrain de football ...) que les enfants apprécient - mini club et animations pour les enfants - chambre familiale correcte avec balcon, mini frigo - bons matelas points négatifs : - le ménage laisse à désirer - les serviettes sont usées pour certaines et tachées malgré le lavage - climatisation non réglable (pré programmée) bouches aération très encrassées par la poussière - grand hôtel avec beaucoup de monde même si assez de transats dans les différents espaces se lever tôt pour choisir l'emplacement près des piscines (ouverture à 9h queue des 8h et querelles !) - restaurant très très moyen façon cantine et très bruyant toujours du monde et la queue - les ascenseurs sont petits et l'attente parfois longue - parking extérieur non couvert et payant 18 euros/j en été !
Overnattede 3 nætter i august 2022
Svar fra Montse Vilella Directrice de Rosamar Hotels den 29. aug. 2022
Cher client, Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. L'équipe de l'Hotel Rosamar Garden Resort est désolée d'apprendre que votre séjour n'était pas à la hauteur de vos attentes. Nous continuerons à consacrer nos efforts afin d'offrir un agréable séjour à tous nos hôtes.Salutations,

4/10 Dårligt

Lahoucine

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring
Restaurant buffet à changer 20 jours la même chose
Overnattede 18 nætter i juli 2022
Svar fra Montse Vilella Directrice de Rosamar Hotels den 21. aug. 2022
Cher client, Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. L'équipe de l'Hotel Rosamar Garden Resort est désolée d'apprendre que votre séjour n'était pas à la hauteur de vos attentes. Nous continuerons à consacrer nos efforts afin d'offrir un agréable séjour à tous nos hôtes.Salutations,

2/10 Forfærdeligt

Daniel

Rejste med familie og småbørn
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Der Geruch vom Zimmer war gar richtig wiederlich, wie auch die Sauberkeit, es lagen Harren am boden und imBsdezimmer war es richtig Dreckig. Die Poolanlage war I.O, auusser die Wasserqualität. Unter dem Bamen All Inclusive verstehe ich etwas anders, an der Snackbar belommt man nnicht mals ekne Portion Pommes Fritas, das Bier war nicht Geniesbar. Wir haben für eine Woche gebucht und bezahlt, wir sind 1 Nacht dort gewesen und sind am nächsten Tag abgereist in ein anderes Hotel. Nie wieder, auch nicht zum empfehlen. Das Hotel Prallt mit 4 Sternen, wir würden Max. 1 Stern geben.
Overnattede 7 nætter i juli 2022
Svar fra Montse Vilella Direktor der Rosamar Hotels den 29. aug. 2022
Sehr geehrter Daniel,Vielen Dank, dass Sie unser Hotel für Ihren Urlaub gewählt haben, und wir bedauern, dass Ihr kurzer Aufenthalt nicht zufriedenstellend war. Ich hätte gerne Lösungen für all ihre Beschwerden gefunden und Chips an der Poolbar angeboten, denn das bieten wir All-Inclusive-Kunden am meisten an. Wir werden weiter daran arbeiten, uns Tag für Tag zu verbessern.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Udmærket

ismael

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i juli 2022
Svar fra Montse Vilella den 27. jul. 2022
Querido Ismael, Muchas gracias por puntuar tan positivamente nuestro establecimiento, para nosotros es muy importante conocer el grado de satisfacción de cada uno de nuestros clientes. Deseamos volveros a recibir en el Rosamar Garden Resort muy pronto. Saludos, Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels

2/10 Forfærdeligt

Sabrina

Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i juni 2022

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 6 nætter i juni 2022
Svar fra Montse Vilella den 4. jul. 2022
Dear customer, Thank you for taking the time to rate your stay at Rosamar Garden Resort hotel and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time. Best regards, Montse Vilella Rosamar Hotels Manager

8/10 Udmærket

Sarah

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hôtel très bien pour les enfants
Overnattede 1 nat i maj 2022
Svar fra Salutations, Montse Vilella Directrice de Rosamar den 29. jun. 2022
Chère Sarah, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.

8/10 Udmærket

Rawaa

Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice
Overnattede 7 nætter i juni 2022
Svar fra Montse Vilella Rosamar Hotels Manager den 27. jun. 2022
Dear customer, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon. Best regards,

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
A basic stay
The hotel was ok. The facilities for children were great. The room was ok but had very poor air conditioning which when I complained about I was told to wait and it would eventually go cold. We ended up having to change rooms to a smaller room on the ground floor but the air con was still not great. There is a lot of food choice but all quite basic.
Overnattede 3 nætter i juni 2022
Svar fra Montse Vilella Rosamar Hotels Manager den 27. jun. 2022
Dear customer, First, thank you for sharing your rating about our establishment. We are deeply sorry to hear your stay at Rosamar Garden Resort hotel was not fully satisfactory. We will continue working with the aim of improving to offer a good experience to our guests. Best regards,