The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels
Hotel med luksusfaciliteter og miljøcertifikat, som ligger i det historiske kvarter og blev ombygget i 2024
Gratis komplet morgenmad, en strandbar og en bar ved poolen er blot nogle af faciliteterne hos The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels. Med en beliggenhed ved stranden, gratis strandhytter og liggestole er dette hotel det perfekte sted at nyde solen. Forkæl dig selv med body wrap-behandlinger, body scrub-behandlinger eller kropsbehandlinger i stedets spa. Få lidt at spise på en af stedets 4 restauranter, som byder på morgenmad, frokost og aftensmad og har internationale retter.
Motionscenteret tilbyder fitnesshold og pilatestimer. Andre aktiviteter inkluderer vandski, parasailing og snorkling. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på værelset. Gæster kan også få glæde af andre faciliteter som en gratis reception hver dag og en terrasse.
Du kan desuden drage fordel af følgende under dit ophold:
En indendørs pool og en udendørs pool med liggestole, poolparasoller og en livredder på stedet
Gratis selvstændig parkering
Limousine- eller town car-service, en udendørs tennisbane og hurtig udtjekning
Babysitning (tillægsgebyr), udendørs møbler og en computerstation
Værelsesfaciliteter
Alle 255 værelser tilbyder komfortable faciliteter såsom roomservice døgnet rundt og premium-sengetøj plus fordele som pudemenuer og pengeskabe med plads til bærbar computer.
Ekstra faciliteter på værelserne tæller:
Babybade og børnepasning
Allergivenligt sengetøj og dundyner
Designertoiletartikler og hårtørrere
40-tommers fladskærms-tv med premium-tv-kanaler
Garderobe eller klædeskab, elkedler og daglig rengøring
Oplysninger om alt inklusive
The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels har værelsespriser med alt inklusive. Disse priser er højere, fordi de inkluderer mad og drikkevarer på stedet (begrænsninger kan gælde).
Priser og udmærkelser
Miljøcertificeret overnatningssted
Dette overnatningssted deltager i Green Key (Foundation for Environmental Education) – et program, som måler overnatningsstedets indflydelse på et eller flere af de følgende områder: miljøet, samfundet, kulturarven og den lokale økonomi.
Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi og internetforbindelse via kabel
Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi
Parkering og transport
Lufthavnstransport tur-retur døgnet rundt efter anmodning mod et tillægsgebyr
Limousineservice
Gratis overdækket selvstændig parkering på stedet
Mad og drikke
Gratis komplet morgenmad tilbydes hver dag fra kl. 07.00 til kl. 10.30
2 barer/lounger
4 restauranter
En bar ved poolen
En kaffebar/café
En strandbar
Gratis reception med hotelbestyreren hver dag
Kaffe og te på fællesarealer
Snackbar/deli
Restauranter på stedet
Açaí Seaview Restaurant
Ouzeria By the Sea
Sake Asian Bar
The Palms Restaurant
Yashinoki Asian Restauran
Oplevelser
3 boblebade
Bibliotek
Billiard-/poolbord
Børnepool
Dampbad
Dykning
Fitnesstimer
Gratis børneklub
Indendørs pool
Legeplads
Motionscenter
Parasailing
Personligt motoriseret vandfartøj
Pilateshold
Sauna
Shoppingcenter
Snorkling
Spa med stort udvalg af behandlinger
Spillehal/spillerum
Surfing/bodyboarding
Udendørs pool
Udendørs tennisbane
Vandskiløb
Windsurfing
Yogahold
Familievenlige faciliteter
Babybad
Børnepasning på værelset
Børnepool
Gratis børneaktiviteter under opsyn
Gratis børneklub
Indendørs pool
Klapvogn
Legeplads
Livreddere på stedet
Lydisolerede værelser
Poolgitter
Snackbar/deli
Spil til børn
Spillehal/spillerum
Udendørs pool
Vaskeri
Bekvemmeligheder
Bagageopbevaring
Døgnåben reception
Frisørsalon
Gavebutik/aviskiosk
Opbevaringsskabe
Pengeskab i receptionen
Vaskeri
Gæstefaciliteter
Aftenopredning
Bryllupsfaciliteter
Concierge-tjenester
Flersproget medarbejderstab
Hjælp med udflugter og billetter
Portier/piccolo
Rengøring (dagligt)
Renseri-/vaskeriservice
Forretningstjenester
6 mødelokaler
Computerstation
Forretningscenter
Konferencecenter (areal på 1.200 m²)
Udendørs
Gratis strandhytter
Have
Liggestole ved poolen
Poolparasoller
På stranden
Strandhåndklæder
Strandliggestole
Strandparasoller
Terrasse
Udendørs møbler
Ved bugten
Spa med stort udvalg af behandlinger
9 behandlingsrum
Ansigtsbehandlinger
Aromaterapi
Behandlingsrum for par
Boblebad
Body scrub-behandlinger
Body wrap-behandlinger
Dampbad
Hydroterapi
Manicure/pedicure
Massage
Sauna
Spaen er åben hver dag
Thalassoterapi
Tyrkisk bad
Hjælp til personer med et handicap
Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
Adgang for kørestolsbrugere (kan være begrænset)
Concierge-reception med adgang for kørestolsbrugere
Elevator (dørbredde på 152 centimeter)
Flisegulv på fællesarealer
Højluvet tæppe på værelset
Restaurant med adgang for kørestolsbrugere
Trægulv på fællesarealer
Trægulv på værelset
Andet
1 bygning
5 etager
Bygget i 1992
Festsal
Hele overnatningsstedet blev renoveret i januar 2024
Livreddere
Receptionssal
Selskabssal
Særlige rygeområder
Værelsesfaciliteter
Soveværelse
Allergivenligt sengelinned
Dundyne
Mørklægningsgardiner
Premium-sengelinned
Pudemenu
Badeværelse
Badekåber
Designertoiletartikler
Hjemmesko
Håndklæder til rådighed
Hårtørrer
Shampoo
Sæbe
Tandbørste og tandpasta
Toiletpapir
Underholdning
40 tommers fladskærms-tv med premium-satellitkanaler
Mad og drikke
Elkedel
Espressomaskine
Gratis vand på flaske
Minibar
Roomservice døgnet rundt
Andet
Aircondition (klimakontrolleret)
Elektriske adaptere
Forbundne værelser tilbydes
Lydisolerede værelser
Pengeskab med plads til bærbar computer
Skrivebord
Skrivebordsstol
Strygejern/strygebræt
Telefon
Politikker
Indtjekning
Indtjekning fra kl. 15.00 til når som helst
Tidlig indtjekning afhænger af tilgængelighed
Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr
Mulighed for kontaktløs indtjekning
Minimumsalder for indtjekning: 18 år
Udtjekning
Udtjekning inden: kl. 12.00
Mulighed for kontaktløs udtjekning
Sen udtjekning afhænger af tilgængelighed
Der opkræves et tillægsgebyr for sen udtjekning
Hurtig udtjekning er tilgængelig
Særlige indtjekningsinstruktioner
Dette overnatningssted tilbyder transport fra lufthavnen (tillægsgebyrer kan forekomme). Gæsterne skal kontakte overnatningsstedet med ankomstdetaljerne inden afrejse ved hjælp af oplysningerne på reservationsbekræftelsen
Gæster modtager en e-mail med indtjekningsinstruktioner inden for 48 timer inden ankomst. Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
Du vil blive bedt om at vise overnatningsstedet en kopi af dit statsudstedet billede-ID efter reservation
Adgangsmuligheder
Bemandet reception
Kæledyr
Kæledyr er tilladt mod et ekstra gebyr på EUR 30 pr. kæledyr pr. dag
Servicedyr er tilladt, og der opkræves ikke gebyrer
Kun hunde er velkomne
1 kæledyr i alt (op til 10 kg pr. kæledyr)
Kæledyr skal altid være under opsyn
Der tilbydes mad- og vandskåle, pasning af kæledyr og kattebakker
Børn og ekstra senge
Børn er velkomne
Ét barn pr. voksen op til 12 år kan overnatte gratis, hvis barnet benytter de eksisterende sengepladser i forælderens/værgens værelse
Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
Gebyr for lufthavnstransport: 70 EUR pr. køretøj (varighed: enkelt, maks. antal personer: 4)
Tillægsgebyr for kæledyr: EUR 30 pr. kæledyr pr. dag
Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer kuliltealarm, brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og vinduesikring
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Gæster under 16 år har ikke adgang til stedets motionscenter og boblebad
Gæster under 16 år har ikke adgang til spaen
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
GrandResort
GrandResort Hotel Parekklisia
GrandResort Hotel Limassol
GrandResort Limassol
Grand Hotel Limassol
Grandresort Resort Limassol
GrandResort Hotel Pareklisia
GrandResort Hotel
GrandResort Pareklisia
Ofte stillede spørgsmål
Har The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels en pool?
Ja, dette overnatningssted har en indendørs pool, en udendørs pool og en børnepool.
Hvad koster det at overnatte hos The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels?
Priserne for 1 nat for 2 voksne hos The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels den 28. jul. 2025 starter fra 2.060,04 kr., inkl. skatter og gebyrer, fra og med den 24. jul. 2025. Denne pris er baseret på den laveste pris pr. nat fundet inden for de seneste 24 timer for ophold i de næste 30 dage. Priser kan til enhver tid ændres. Vælg dine datoer for mere præcise priser.
Er The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels et kæledyrsvenligt overnatningssted?
Ja, The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels tillader hunde (maks. 1 i alt) med en maksimumvægt på 10 kg pr. kæledyr. Der er et gebyr på 30 EUR pr. kæledyr pr. dag. Servicedyr er fritaget fra gebyrer.
Hvor meget koster parkering hos The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels?
Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.
Hvornår er indtjekning på The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels?
Indtjekning fra kl. 15.00 til når som helst. Der pålægges et gebyr for tidlig indtjekning (afhænger af tilgængelighed).
Hvornår er udtjekning på The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels?
Udtjekning er kl. 12.00. Sen udtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed).
Tilbyder The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels shuttletransport til lufthavnen?
Ja, der er lufthavnstransport, der afgår (efter anmodning). Der pålægges et gebyr på 70 EUR pr. køretøj.
Tilbyder The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels fordele med alt inklusive?
Nogle prisplaner for dette overnatningssted er med alt inklusive.
Hvor ligger The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels?
Reserver et ophold lige ud til stranden på The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels i Limassol. dette hotel ligger i det historiske kvarter, mindre end 5 km fra Amathus-ruinerne, Amathus Strand og Castella Strand. Derudover ligger Skt. Anna-kirken 3,2 km derfra.
Anmeldelser af The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels
Anmeldelser
8,8
Fremragende
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 186 af i alt 327 anmeldelser
10 - Fremragende
186
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 87 af i alt 327 anmeldelser
8 - Udmærket
87
Bedømmelse på 6 − Okay. 35 af i alt 327 anmeldelser
6 - Okay
35
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 10 af i alt 327 anmeldelser
4 - Dårligt
10
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 9 af i alt 327 anmeldelser
2 - Forfærdeligt
9
9,0/10
Rengøring
8,8/10
Service og personale
8,6/10
Faciliteter
8,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,2/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
6/10 Okay
Frederik steffen
Rejste med familie
5. okt. 2024
Synes ikke om: Rengøring
Lever desværre ikke op til 5 stjerner
Vil starte med det dårlige. Receptionens ansatte var uduelig, de kunne ikke hjælpe med noget og vi fik kun kortfattet svar. Hver gang vi spurgte om noget. Det virkede som og de ikke Gad deres arbejde. Rengøring af værelserne var heller ikke det bedste. Det blev først gjort rent kl 16:00 hver dag og der manglede toiletpapir og andre ting de skulle fylde op. Værelse var fint, men lever ikke op til et 5 stjernet hotel. Samt at badeværelserne var sorte i hjørnerne.
Min søn på 1 år, kom til at ridse sig på nogle skarpe kant på marmorfliserne. Som var smartet
Morgenmaden og aftensmaden var der ikke en finger at sætte på. Søde tjenere og alt tid smilende. Dem der arbejdede ved poolen var også rigtig venlige
Frederik steffen
Overnattede 7 nætter i september 2024
8/10 Udmærket
phillip
Forretningsrejsende
11. jun. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt gedigent hotel
phillip
Overnattede 4 nætter i juni 2021
10/10 Fremragende
Lisbeth
30. maj 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rent og lækkert hotel
Meget rent og personalet var utrolig hjælpsom og venlig. Dejlig morgenmad med alt fra friskpresset juice til omeletter . Skønt poolområde med ferskvand . Masser af solstole .
Lisbeth
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
29. maj 2017
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
28. sep. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Et helt fantastisk hotel. super beliggenhed og god service. Og rigtig god resturant med levende musik ned til vandet..
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Bettina, Danmark-København
1. nov. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk ferie, tak til Alexandra fra Expedia
En fuldstændig og helt igennem toptunet kundeservice fra Expedia v./ Alexandra, tak.
Dette i en sådan grad, at jeg meget markant og ovenud positiv, har anbefalet Expedia til mit netværk.
Grand Resort på Cypern - Limassol, har en yderst serviceminded, hjælpsom og professionel tilgang til deres gæster. Dette gælder fra samtlige af de ansatte på Grand Resort.
Første gang jeg har været på Cypern og bliver absolut IKKE sidste gang.
Bettina
8/10 Udmærket
Line
29. jul. 2014
Synes godt om: Service og personale
Bob bob
Hotellet var i ringere stand end forventet.. Dog var servicen i top.. Priserne var helt hen i vejret på hotellet.. Fra morgen til aften var der underholdning for både store og små.. Dog MEGET dødt om aftenen, trods deres mange barer (ikke noget for dem som godt kan lide at være længe oppe og få en lille en i baren).. Man skal ALT for langt i forhold til oplevelser (som der ikke er mange af) og centrum (byen) ligger også alt for langt væk.. Tilgengæld ligger stranden klods op af hotellet.. Alt efter hvilken ferie man søger, kan det være ret skidt til (måske) ret godt..
Line
2/10 Forfærdeligt
Hans Henrik, København
12. apr. 2011
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Grand Resort
Very run down rooms (poor condition) and very noisy if you have mountain view. Service and bad and we overhead several loud arguments with guest - including our own. Old caprets in boht rooms and coridors.
Hans Henrik
10/10 Fremragende
Einav
Rejste med familie
5. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The rooms are big and very nice and clean, I recommend the swim up rooms which are perfect for privacy
Einav
Overnattede 5 nætter i juni 2025
6/10 Okay
Leila
Rejste med familie og småbørn
4. jul. 2025
The staff are nice. I came to extend they didn’t even facilitate for me. The spa there is bad. The lady put oil on the bottom of my feet and I fell and hurt myself
Leila
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Armen
24. jun. 2025
Armen
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
baruch
18. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Beautiful enjoyable resort stuff are very accommodating.
baruch
Overnattede 3 nætter i juni 2025
6/10 Okay
busola
Rejste i en gruppe
12. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I wouldn’t really say this is a 5* hotel. Having been to many other 5* properties, the rooms are definitely comparable but the customer service let the experience down. Check in wasn’t what I expected and the breakfast options were lacking (compared to other hotels of the same standard). Customer service was a 3-star standard in my option. You expect 5* customer service to be hands on, creative and go above and beyond. Things that make you come back but it was the bare minimum throughout
busola
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Theodosis
Forretningsrejsende
11. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great Hotel form the time I arrived to the time Ieft. so much so that I would receommedna nd return to this hotel.
The price is very good fro a 5 star hotel in limassol so I was not expecting the experiance to be the best but I was wrong. The service was excellent from all staff. the food was very very good. The cleanliness was very good. Well done to the GrandResort team!
Theodosis
Overnattede 2 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
astghik
Rejste i en gruppe
10. apr. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
astghik
Overnattede 4 nætter i april 2025
4/10 Dårligt
Barry
6. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Rather disappointing.
Service was terrible, no ice cream parlour open, June is opening time from what we were told at reception. When asked at the pool bar for ice cream they said we couldn't take it to the pool and had to sit in the bar restaurant. Lifeguard in the indoor pool wouldn't let kids in the pol without armbands, supposedly a rule for 6 and under but the chap was insistent for our 8 year old, who incidentally is an excellent swimmer. Beer offering are poor, Keo or Carlsberg, unlucky if you don't like that beer, Not good enough for a so called 5 star hotel.
The Asian restaurant, only limited offerings, not the full menu. Excuses galore around staff being new, the hotel only just re-opening.
Looks like the grand opening is expected in June, despite the hotel being open......work that one out!!
For me the hotel is at best a 4 star hotel.
Much better offerings in other hotels in Limassol, we won't be visiting again.
Barry
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Michael
Rejste med familie
5. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Michael
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
EFI
9. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
EFI
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
DAVID
30. okt. 2024
DAVID
Overnattede 4 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Chaïna
Rejste med familie
10. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hôtel très agréable
Chaïna
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Susan
29. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The only thing I didn’t like was I asked the front desk about going to the City of Dreams casino, if the casino enforces the rule of no open toes shoes or flip flops. The woman said it is strictly enforced. So I bought a pair of closed toe shoes in the hotel shop. Everyone at the casino had flip flops on. I couldn’t return the shoes I bought because our flight out was before the shop opened. If you don’t know something just say you don’t know.
Susan
Overnattede 1 nat i september 2024
8/10 Udmærket
Pavlos
29. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Είχαμε καποιο θέμα με το check in.εγινε στις 7:30. Αλλα κατα τα αλλα ηταν οκ.
Pavlos
Overnattede 1 nat i september 2024
2/10 Forfærdeligt
Guy
Rejste med familie
27. sep. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Terrible
Guy
Overnattede 4 nætter i september 2024
4/10 Dårligt
Monica
19. sep. 2024
Monica
Overnattede 3 nætter i august 2024
2/10 Forfærdeligt
TONY
Rejste med familie
17. sep. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I visited this hotel in 2023. This recent visit disappointing room not cleaned every day and when it was cleaned it was cleaned very late in the day. Even though the door label was put on the door handle before 09:00 every day. Hotel has decided to remove the bar, and the hotel is pushing fully inclusive packages which very sub standard.