Hôtel Au Jardin des Saveurs
Hotel med en spa med fuld service og en restaurant i Les Cabannes
Billedgalleri for Hôtel Au Jardin des Saveurs





Anmeldelser
7,6 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Standard-dobbeltværelse
Højdepunkter
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Badekåber
Kaffe-/temaskine
Digital-tv
Comfort-dobbeltværelse
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Badekåber
Kaffe-/temaskine
Digital-tv
Skrivebord
Standardværelse med 2 enkeltsenge
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Badekåber
Kaffe-/temaskine
Digital-tv
Skrivebord
Comfort-værelse med 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Badekåber
Kaffe-/temaskine
Digital-tv
Skrivebord
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

1 Promenade de l'Antan, Les Cabannes, Tarn, 81170
Om overnatningsstedet
Hôtel Au Jardin des Saveurs
Lignende overnatningssteder

Hôtel Clement V
Hôtel Clement V
- Kæledyrsvenligt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
8.8 ud af 10, Fantastisk, 12 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Der pålægges en byskat: 1.22 EUR pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 18 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 12 EUR pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Som følge af nationale reguleringer kan der ikke overføres mere end 1000 EUR i kontanter på dette overnatningssted. Kontakt overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen for flere oplysninger
Den sæsonåbne pool er åben fra den 01. maj til den 30. september
Poolen er tilgængelig fra kl. 09.00 til kl. 00.00
National vurdering
Dette overnatningssted har modtaget sin officielle stjernevurdering fra ATOUT France, det franske agentur for turismeudvikling.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Au Jardin Des Saveurs
Hostellerie Parc Hotel Les Cabannes
Hostellerie Parc Les Cabannes
Hôtel Au Jardin des Saveurs Hotel
Hôtel Au Jardin des Saveurs Les Cabannes
Hôtel Au Jardin des Saveurs Hotel Les Cabannes
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hôtel Au Jardin des Saveurs
7,6
Godt
8,0
Rengøring
9,2
Området
8,2
Service og personale
8,0
Miljøvenligt
7,4
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
21. okt. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2021
4/10 Dårligt
RÉMI
7. maj 2023
Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
RÉMI
Overnattede 2 nætter i maj 2023
10/10 Fremragende
CHRISTOPHE
10. okt. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Que du bonheur.
CHRISTOPHE
Overnattede 1 nat i oktober 2022
10/10 Fremragende
Laurie
19. dec. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Week-end amoureux
Laurie
Overnattede 1 nat i december 2021
4/10 Dårligt
Claudine, Lamontjoie
Rejste med partner
28. aug. 2020
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Claudine
Overnattede 1 nat i august 2020
8/10 Udmærket
Alain
17. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alain
Overnattede 1 nat i juli 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
3. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellence rare, à ne pas manquer!!
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
1. feb. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i januar 2019
8/10 Udmærket
Sylvie
21. sep. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sylvie
Overnattede 1 nat i september 2018
2/10 Forfærdeligt
William
21. jul. 2017
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Remove this hotel from your list
William
Overnattede 1 nat i juli 2017
2/10 Forfærdeligt
Sylvain
12. maj 2017
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hôtel indigne de ses prétentions
Sylvain
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
12. maj 2017
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
The French Fawlty towers
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
23. sep. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Christophe
15. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Christophe
8/10 Udmærket
catherine
13. aug. 2016
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
catherine
10/10 Fremragende
nick, Berkshire
25. jul. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
A welcome break on a car journey through France.
nick
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
30. aug. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Un délicieux moment
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Bertrand, Annecy
31. jul. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bertrand
8/10 Udmærket
Voyageur, Isere
2. sep. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ambiance calme et authentique
Voyageur
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
17. aug. 2014
Synes ikke om: Rengøring
古い邸宅風
Verificeret rejsende
4/10 Dårligt
Dany, Cádiz
9. jun. 2014
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
HÔTEL VIEILLOT, CONFORT TRES MOYEN, REPAS MOYEN
Dany
10/10 Fremragende
Clément, Toulouse
4. jun. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Convivialité
Clément
6/10 Okay
Marie, Toulouse
22. apr. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
Bel environnement, literie decevante... Dommage...
Marie
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
11. aug. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
hôtel plein de charme
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Reinholz
21. aug. 2012
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort


