2/10 Forfærdeligt
Dorte
18. jun. 2018
Kæmpe skuffelse i forhold til tidligere ophold.
Vi har boet på hotellet tidligere men denne gang var det en stor skuffelse.
Hotel har skiftet ejer og det er standarden blev dårligere af.
Vi havde fået værelse ud til gade hvor der er meget larm fra nattelivet.
Den første aften spiste vi i hotellets restaurant, maden var ikke veltilberedt og smagsløs.
Lørdag morgen var vi overrasket over at den morgenmadsbuffeten som vi i tillæg til værelses pris havde bestil og allered betalt for kun indeholdt: lidt yoghurt med musli, 2 varianter af toastbrød med platikbrikker af smør og marmelade, samt mini crossaint og en sød brødsnegl. Æg, bacon mm skulle ordres. (ved vores sidste ophold var der en meget lækker og velassorteret buffet)
Den engelske fuldside bacon var fuldstændig tørstegt, pølsen var sortstegt på ene side og ikke stegt på den anden. Den bestilte omelet med champignon og ost var tørsteg i kanten og rå i midten - uspiselig.
Søndag morgen indeholdt buffeten æg, pølser mm som høre til en engelsk breakfrast. Igen var bacon tørstegt, pølserne var enter oversteg eller ikke stegt, champignon lignede noget der havde været opvarmet -bestemt ikke indbydende.
Mini crossainten var fra dagen før.
Det er tydeligt at hotellet er nedgraderet i forholdt til vores tidligere ophold.
Vores lufthavnschaffør fortalte at hotellets restaurant havde været lukket i flere måneder af fødevaremyndighederne og gav os henvisning til hvordan vi kunne checke spisestedet på forhånd.
Vi kommer ikke til at bruge dette hotel igen eller anbefalde det
Dorte
Overnattede 2 nætter i juni 2018























