Vælg datoer for at se priser
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 5 ud af 5 værelser
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse

Deluxe-værelse
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Badekåber
Gratis mineralvand på flaske
Elkedel
Kabel-tv
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse (Superior)

Deluxe-værelse (Superior)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Badekåber
Gratis mineralvand på flaske
Elkedel
Kabel-tv
Indlæs alle billeder af Executive-værelse

Executive-værelse
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Gratis mineralvand på flaske
Elkedel
Kabel-tv
Daglig rengøring
Indlæs alle billeder af Standardværelse

Standardværelse
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Gratis mineralvand på flaske
Kabel-tv
Daglig rengøring
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Familieværelse

Familieværelse
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Gratis mineralvand på flaske
Elkedel
Kabel-tv
Daglig rengøring
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Gov. Locsin, Brgy 16, Legazpi, 4500
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

The Marison Hotel
The Marison Hotel
- Pool
- Spa
- Gratis lufthavnstransport
- Børnepool
9.2 ud af 10, Fremragende, 226 anmeldelser
Prisen er 503 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
19. aug. - 20. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmad tilberedt efter bestilling: Mellem 120 og 145 PHP pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 300 PHP pr. køretøj (varighed: enkelt, maks. antal personer: 7)
- Gebyr for ekstra seng: 1000.0 PHP pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Ninong's Hotel Legazpi
Ninong's Legazpi
Ninong's Hotel Hotel
Ninong's Hotel Legazpi
Ninong's Hotel Hotel Legazpi
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Ninong's Hotel
Anmeldelser
7,8
Godt
7,8/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
7,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med partner
10. maj 2025
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Angelo
23. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Cleanliness and accessibility
Angelo
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Glicerio
28. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Glicerio
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Marinela Nipal
Rejste i en gruppe
11. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Marinela Nipal
Overnattede 3 nætter i februar 2025
8/10 Udmærket
Arsenia
Rejste med familie
8. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Arsenia
Overnattede 2 nætter i januar 2025
8/10 Udmærket
ARIELLE KAYE
21. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ARIELLE KAYE
Overnattede 2 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Rowena
29. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rowena
Overnattede 1 nat i september 2024
8/10 Udmærket
Joy
4. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Joy
Overnattede 4 nætter i juni 2024
8/10 Udmærket
Gary
4. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good location and nice, clean hotel.
Gary
Overnattede 4 nætter i maj 2024
2/10 Forfærdeligt
Darrell
29. maj 2024
Darrell
Overnattede 1 nat i maj 2024
6/10 Okay
Kim Christine
Rejste med partner
19. maj 2024
Synes godt om: Service og personale
Kim Christine
Overnattede 3 nætter i maj 2024
6/10 Okay
Patrick, Mineola
19. maj 2024
Patrick
Overnattede 9 nætter i maj 2024
8/10 Udmærket
Jordan
Rejste med familie, Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
16. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Comfortable beds!
Jordan
Overnattede 6 nætter i februar 2024
6/10 Okay
Ranulfo C Solano
Rejste med familie
5. maj 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ranulfo C Solano
Overnattede 2 nætter i maj 2024
8/10 Udmærket
Joanna
4. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Joanna
Overnattede 2 nætter i april 2024
6/10 Okay
Marilyn
8. apr. 2024
Synes godt om: Faciliteter
Marilyn
Overnattede 1 nat i marts 2024
10/10 Fremragende
Jonathon
Rejste i en gruppe
6. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
JD's review
Jonathon
Overnattede 6 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
jean luc
19. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
bel hôtel à Legazpi




jean luc
Overnattede 2 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Richard, Virginia Beach
Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
9. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Richard
Overnattede 2 nætter i februar 2024
10/10 Fremragende
Richard, Virginia Beach
Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
9. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Richard
Overnattede 2 nætter i februar 2024
10/10 Fremragende
Richard, Virginia Beach
Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
9. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Richard
Overnattede 3 nætter i februar 2024
10/10 Fremragende
Ruben
Rejste med familie
7. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ruben
Overnattede 1 nat i december 2023
8/10 Udmærket
Alfon John
28. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alfon John
Overnattede 1 nat i november 2023
8/10 Udmærket
Joanna
14. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Joanna
Overnattede 1 nat i november 2023
8/10 Udmærket
Mariel
10. nov. 2023
Synes godt om: Service og personale
Mariel
Overnattede 2 nætter i november 2023