Billedgalleri for Vallér Montanha Hotel





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ikke-ryger

Dobbeltværelse - ikke-ryger
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(16 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Hårtørrer
Minibar
Kabel-tv
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - 2 enkeltsenge

Værelse med 2 enkeltsenge - 2 enkeltsenge
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Hårtørrer
Minibar
Kabel-tv
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Basic-værelse til 3 personer

Basic-værelse til 3 personer
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Hårtørrer
Minibar
Kabel-tv
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Værelse til 3 personer

Værelse til 3 personer
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Hårtørrer
Minibar
Kabel-tv
Skrivebord
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

R. Donga Menezes, 156 - Montanha, Lajeado, Rio Grande do Sul, 5905-154
Om overnatningsstedet
Vallér Montanha Hotel
Lignende overnatningssteder

Tri Hotel Lajeado
Tri Hotel Lajeado
- Morgenmad inkluderet
- Kæledyr tilladt
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
8.2 ud af 10, Alletiders, 146 anmeldelser
Prisen er 268 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
10. okt. - 11. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for ekstra seng: 40.00 BRL pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Valler Lajeado
Hotel Valler
Valler Lajeado
Hotel Hotel Valler Lajeado
Lajeado Hotel Valler Hotel
Hotel Hotel Valler
Hotel Valler Lajeado
Valler
Hotel Valler
Vallér Mountain Hotel
Vallér Montanha Hotel Hotel
Vallér Montanha Hotel Lajeado
Vallér Montanha Hotel Hotel Lajeado
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Vallér Montanha Hotel
Anmeldelser
9,0
Fantastisk
8,8/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
8,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende
27. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Júlio C
25. jun. 2025
Júlio C
Overnattede 2 nætter i juni 2025
6/10 Okay
HELIO
Forretningsrejsende
18. jun. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
HELIO
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Alysson
16. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alysson
Overnattede 1 nat i juni 2025
4/10 Dårligt
Allison
10. jun. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Allison
Overnattede 1 nat i juni 2025
6/10 Okay
Simone Munhoz
7. jun. 2025
Simone Munhoz
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Deborah
3. jun. 2025
Deborah
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Cesar
Forretningsrejsende
25. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Cesar
Overnattede 2 nætter i maj 2025
6/10 Okay
Renato
23. maj 2025
Renato
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Pedro
Forretningsrejsende
19. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pedro
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Juliana
Forretningsrejsende
12. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Juliana
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Everton
Forretningsrejsende
10. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Everton
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Luiz
4. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Luiz
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Everton
Forretningsrejsende
12. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Everton
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
FABIO MIGUEL
8. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
FABIO MIGUEL
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Racquel
6. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Racquel
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Manuella
Rejste med familie
6. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Manuella
Overnattede 2 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
Robinson
Forretningsrejsende
15. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Robinson
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Francielli
14. mar. 2025
Synes godt om: Værelsets komfort
Francielli
Overnattede 7 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
ROSEMEYRE
Forretningsrejsende
12. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ROSEMEYRE
Overnattede 1 nat i marts 2025
4/10 Dårligt
Rodrigo
Forretningsrejsende
28. feb. 2025
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rodrigo
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Altemir
Forretningsrejsende
14. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Altemir
Overnattede 1 nat i februar 2025
8/10 Udmærket
EVANDRO FRANCISCO
13. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
EVANDRO FRANCISCO
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Evandro Francisco
1. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Evandro Francisco
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
Júlio C
Forretningsrejsende
1. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantástico
Júlio C
Overnattede 1 nat i januar 2025