Hotel Rennova
Hotel med gratis morgenmad og et fitnesscenter i La Paz
Billedgalleri for Hotel Rennova





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 480 kr.
27. dec. - 28. dec.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge

Værelse med 2 enkeltsenge
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Varme
Fladskærms-tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Elkedel
Gratis mineralvand på flaske
Minibar
Kaffe-/temaskine
Indlæs alle billeder af Executive-dobbeltværelse til 1 person - 1 dobbeltseng

Executive-dobbeltværelse til 1 person - 1 dobbeltseng
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Varme
Fladskærms-tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Elkedel
Gratis mineralvand på flaske
Minibar
Kaffe-/temaskine
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Calle 13 esq. Julio Patiño 695, Calacoto Zona Sur, La Paz
Om overnatningsstedet
Hotel Rennova
Lignende overnatningssteder

DREAM By Stannum Hotel
DREAM By Stannum Hotel
- Morgenmad inkluderet
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Roomservice
9.6 ud af 10, Enestående, 21 anmeldelser
Prisen er 347 kr.
27. nov. - 28. nov.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Du bliver muligvis bedt om at betale følgende beløb på overnatningsstedet: National moms i Bolivia (13%). Ikke-lokale rejsende med et gyldigt pas og turistvisum er muligvis fritaget fra denne moms (13%).
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lufthavnstransport: 18.00 USD pr. køretøj (enkelt)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm, sikkerhedsalarm og vinduesikring
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Rennova La Paz
Rennova La Paz
Hotel Rennova Hotel
Hotel Rennova La Paz
Hotel Rennova Hotel La Paz
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hotel Rennova
9,2
Fantastisk
10
Rengøring
8,4
Området
9,8
Service og personale
9,6
Miljøvenligt
9,8
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
22. okt. 2025
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Fabian
3. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fabian
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Fabian
12. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fabian
Overnattede 8 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Juan David
Forretningsrejsende
6. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Juan David
Overnattede 4 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Wilson
25. apr. 2025
Wilson
Overnattede 4 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Doriangela
17. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Doriangela
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Andreas, Nordkirchen
24. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andreas
Overnattede 3 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Kevin
23. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kevin
Overnattede 1 nat i november 2024
8/10 Udmærket
Analisa
Forretningsrejsende
18. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Analisa
Overnattede 7 nætter i juli 2024
6/10 Okay
Fabian
15. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fabian
Overnattede 6 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
William
Forretningsrejsende
19. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
William
Overnattede 7 nætter i september 2024
8/10 Udmærket
William
Rejste i en gruppe
16. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
William
Overnattede 8 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
MELVIN
4. aug. 2024
MELVIN
Overnattede 1 nat i juli 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
22. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Buena experiencia
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juni 2024
10/10 Fremragende
RICHARD
16. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
RICHARD
Overnattede 2 nætter i juni 2024
10/10 Fremragende
Isaac
Forretningsrejsende
11. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Exelente precio!
Isaac
Overnattede 1 nat i april 2024
10/10 Fremragende
Christian, New York
Forretningsrejsende
28. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Christian
Overnattede 3 nætter i februar 2024
10/10 Fremragende
Martin
Forretningsrejsende
21. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Buen Hotel
Martin
Overnattede 2 nætter i februar 2024
10/10 Fremragende
Jorge
17. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jorge
Overnattede 2 nætter i december 2023
10/10 Fremragende
Christian
Rejste med familie
28. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Christian
Overnattede 1 nat i oktober 2023
10/10 Fremragende
Carlos
12. mar. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Carlos
Overnattede 6 nætter i marts 2023
8/10 Udmærket
Denis
Forretningsrejsende
27. maj 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Denis
Overnattede 3 nætter i maj 2022
6/10 Okay
Carlo
Forretningsrejsende
13. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort
Carlo
Overnattede 1 nat i november 2021
8/10 Udmærket
Carlo
Forretningsrejsende
8. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Carlo
Overnattede 1 nat i november 2021
10/10 Fremragende
Pablo
Forretningsrejsende
13. okt. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pablo
Overnattede 1 nat i oktober 2020








