Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for hotelF1 Lyon Bourgoin-Jallieu





Anmeldelser
6,6 ud af 10.
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 301 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
27. jul. - 28. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse - 1 dobbeltseng - privat badeværelse (Cabrio)

Værelse - 1 dobbeltseng - privat badeværelse (Cabrio)
Højdepunkter
Varme
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Miljøvenlige toiletartikler
Miljøvenlige rengøringsmidler
Satellit-tv
Daglig rengøring
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Værelse til 3 personer - 3 enkeltsenge - privat badeværelse (Cabrio)

Værelse til 3 personer - 3 enkeltsenge - privat badeværelse (Cabrio)
Højdepunkter
Varme
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Miljøvenlige toiletartikler
Miljøvenlige rengøringsmidler
Satellit-tv
Daglig rengøring
Skrivebord
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

RN 6-Zone Hoteliere Quartier Du Lombard, L'Isle-d'Abeau, Isere, 38080
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Hôtel Holiday Lyon Est
Hôtel Holiday Lyon Est
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Rengøring
5.8 ud af 10, 269 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Der pålægges en byskat: 0.88 EUR pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 18 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 5.90 EUR for voksne og 5.90 EUR for børn (cirkapriser)
- Tillægsgebyr for kæledyr: EUR 3.00 pr. kæledyr pr. nat
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
- Gebyr for sen udtjekning: 15 EUR (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for baby-/barneseng: 5.0 EUR pr. nat
- Gebyr for håndklæder: 3 EUR pr. person pr. ophold (alternativt kan gæster medbringe egne håndklæder)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og debetkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedet bruger miljøvenlige rengøringsmidler
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Som følge af nationale reguleringer kan der ikke overføres mere end 1000 EUR i kontanter på dette overnatningssted. Kontakt overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen for flere oplysninger
National vurdering
Dette overnatningssted har modtaget sin officielle stjernevurdering fra ATOUT France, det franske agentur for turismeudvikling.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HotelF1 Lyon Est Bourgoin Jalieu L'Isle-d'Abeau
Hotel Première Classe Lyon Est L'Isle D'Abeau L'Isle-d'Abeau
Première Classe Lyon Est L'Isle D'Abeau
Première Classe Lyon Est L'Isle D'Abeau L'Isle-d'Abeau
F1 Lyon Est Bourgoin Jalieu L
hotelF1 Lyon Bourgoin-Jallieu Hotel L'Isle-d'Abeau
hotelF1 Lyon Bourgoin-Jallieu Hotel
hotelF1 Lyon Bourgoin-Jallieu L'Isle-d'Abeau
hotelF1 Lyon BourgoinJallieu
Hotelf1 Lyon Bourgoin Jallieu
hotelF1 Lyon Bourgoin-Jallieu Hotel
hotelF1 Lyon Bourgoin-Jallieu L'Isle-d'Abeau
hotelF1 Lyon Bourgoin-Jallieu Hotel L'Isle-d'Abeau
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af hotelF1 Lyon Bourgoin-Jallieu
Anmeldelser
6,6
6,4/10
Rengøring
7,2/10
Service og personale
6,4/10
Faciliteter
6,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
7,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
20. apr. 2025
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Yves
Rejste med familie
19. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Séjour pour couper un voyage .Parfait pour une nui
Yves
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Erol
Forretningsrejsende
17. apr. 2025
Synes ikke om: Rengøring
Erol
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Vitor
Rejste med familie
12. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vitor
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Jacques
7. apr. 2025
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Jacques
Overnattede 2 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
Alexandre
7. apr. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alexandre
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Marguerite
Rejste med familie
5. apr. 2025
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Marguerite
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Bridet
Rejste med familie
4. apr. 2025
Disponible
Bridet
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
EVREN
3. apr. 2025
EVREN
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Emmanuel
3. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Emmanuel
Overnattede 1 nat i april 2025
6/10 Okay
EVREN
Forretningsrejsende
1. apr. 2025
EVREN
Overnattede 2 nætter i marts 2025
6/10 Okay
Imed
Forretningsrejsende
27. mar. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Imed
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Nicolas
Forretningsrejsende
24. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nicolas
Overnattede 2 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
MAYINJA
16. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MAYINJA
Overnattede 1 nat i marts 2025
2/10 Forfærdeligt
Jonathan
14. mar. 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jonathan
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
mickael
Forretningsrejsende
11. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
mickael
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Cedrick
8. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Cedrick
Overnattede 4 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
Jean Claude
6. mar. 2025
Jean Claude
Overnattede 2 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
Jean Claude
5. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort
Jean Claude
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Cedrick
Forretningsrejsende
28. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Cedrick
Overnattede 4 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Oumou
22. feb. 2025
Oumou
Overnattede 2 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Nadia
Rejste i en gruppe
17. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nadia
Overnattede 7 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
ZAKARIA
16. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ZAKARIA
Overnattede 1 nat i februar 2025
8/10 Udmærket
MAAMAR
15. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MAAMAR
Overnattede 1 nat i februar 2025
2/10 Forfærdeligt
Florent
2. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Florent
Overnattede 1 nat i januar 2025