The Millennials Kyoto
Kapselhotel kun for voksne i Kyoto
Billedgalleri for The Millennials Kyoto





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 1.064 kr.
1. dec. - 2. dec.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 11 ud af 11 værelser
Indlæs alle billeder af Economy-værelse - kun kvinder

Economy-værelse - kun kvinder
9,2 ud af 10
Fantastisk
(16 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Mørklægningsgardiner
5 badeværelser
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Værelse

Værelse
9,6 ud af 10
Enestående
(16 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Mørklægningsgardiner
5 badeværelser
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Værelse

Værelse
Højdepunkter
Aircondition
Mørklægningsgardiner
5 badeværelser
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Værelse - kun kvinder

Værelse - kun kvinder
Højdepunkter
Aircondition
Mørklægningsgardiner
5 badeværelser
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Smart Pod - All Gender

Smart Pod - All Gender
Indlæs alle billeder af Værelse

Værelse
Højdepunkter
Aircondition
Mørklægningsgardiner
5 badeværelser
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Smart Pod - Female Only (Female Only)

Smart Pod - Female Only (Female Only)
Theater Pod - Female Only (Female Only)
Theater Pod-All Gender
Indlæs alle billeder af Neighboring 2 Smart Pods - Female Only

Neighboring 2 Smart Pods - Female Only
Indlæs alle billeder af Neighboring 2 Smart Pods - All Gender

Neighboring 2 Smart Pods - All Gender
Du vil muligvis også kunne lide

Ibis Styles Kyoto Shijo
Shimogyo Distrikt
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
- Vaskeri
8.4 ud af 10, Alletiders, 377 anmeldelser
Prisen er 261 kr.
14. dec. - 15. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

235 Yamazakicho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8032
Om overnatningsstedet
The Millennials Kyoto
Lignende overnatningssteder

Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
- Forretningsfaciliteter
9.0 ud af 10, Fremragende, 796 anmeldelser
Prisen er 342 kr.
21. dec. - 22. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for kontinental morgenmad: 800 JPY pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for tidlig indtjekning: 1000 JPY (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for sen udtjekning: 798 JPY (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Gæster under 18 år er ikke tilladt på dette overnatningssted kun for voksne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
MILLENNIALS KYOTO Hotel
MILLENNIALS Hotel
MILLENNIALS KYOTO
THE MILLENNIALS KYOTO Kyoto
THE MILLENNIALS KYOTO Capsule Hotel
THE MILLENNIALS KYOTO Capsule Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af The Millennials Kyoto
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,4/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
9,4/10
Faciliteter
9,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,2/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
13. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Ida Bianca
17. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overordnet et rigtig dejligt ophold
Ida Bianca
Overnattede 4 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Sara
23. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sara
Overnattede 3 nætter i september 2019
10/10 Fremragende
Lena
24. sep. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bedste hostel
Lena
Overnattede 2 nætter i september 2018
10/10 Fremragende
Reiko
18. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Reiko
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
Prashant
16. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Prashant
Overnattede 4 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Wesley
Rejste i en gruppe
10. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wesley
Overnattede 3 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Milena
5. nov. 2025
Milena
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Alanne Joie
27. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alanne Joie
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Zaryiah
26. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Zaryiah
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Emily
24. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Emily
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Christine
4. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Christine
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Gabriel
4. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gabriel
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Yun
3. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yun
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Rebecca, queanbeyan
30. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rebecca
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
rocco
21. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
rocco
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Shao Lan
17. sep. 2025
Shao Lan
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
RYUNOSUKE
15. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
RYUNOSUKE
Overnattede 4 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Lejing
7. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lejing
10/10 Fremragende
Neerav, Markham
3. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Neerav
Overnattede 5 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
KITADA
28. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
KITADA
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Nicolo
22. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nicolo
Overnattede 2 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
4. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 7 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Mark
1. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mark
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Michael
26. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Michael
Overnattede 4 nætter i juli 2025













