THE BLOSSOM KYOTO
Dette hotel har en restaurant og ligger 7 min. gang fra Kawaramachi-gaden
Billedgalleri for THE BLOSSOM KYOTO





VIP Access
Anmeldelser
9,6 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Få mere som medlem
- Spar mindst 15% på udvalgte VIP Access-overnatningssteder, når du når Silver eller et højere niveau
- Få enestående kvalitet og service
- Få en fordel under opholdet på udvalgte overnatningssteder samt gratis værelsesopgraderinger, tidlig indtjekning og sen udtjekning, når det er muligt
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 9 ud af 9 værelser
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger (Moderate, Max 2 Adults)

Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger (Moderate, Max 2 Adults)
10,0 ud af 10
Enestående
(34 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Værelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger (Moderate, Max 2 Adults)

Værelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger (Moderate, Max 2 Adults)
9,8 ud af 10
Enestående
(44 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Moderate, Max 2 Adults)

Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Moderate, Max 2 Adults)
9,8 ud af 10
Enestående
(74 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Standardværelse til 3 personer - ikke-ryger (Moderate, Max 3 Adults)

Standardværelse til 3 personer - ikke-ryger (Moderate, Max 3 Adults)
9,6 ud af 10
Enestående
(63 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Superior-værelse til 3 personer - ikke-ryger (Moderate, Max 3 Adults)

Superior-værelse til 3 personer - ikke-ryger (Moderate, Max 3 Adults)
9,6 ud af 10
Enestående
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Max 2 Adults)

Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Max 2 Adults)
9,8 ud af 10
Enestående
(21 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Max 2 Adults)

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Max 2 Adults)
10,0 ud af 10
Enestående
(19 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse til 4 personer - ikke-ryger (With Tatami, Max 4 Adults)

Deluxe-værelse til 4 personer - ikke-ryger (With Tatami, Max 4 Adults)
10,0 ud af 10
Enestående
(12 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Premium-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Max 2 Adults)

Premium-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Max 2 Adults)
10,0 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Minikøleskab
Minibar med gratis produkter
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Hårtørrer
Badekåber
Du vil muligvis også kunne lide

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Downtown Kyoto
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 754 anmeldelser
Prisen er 681 kr.
24. nov. - 25. nov.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

140-2 Manjujicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8104
Om overnatningsstedet
THE BLOSSOM KYOTO
Lignende overnatningssteder

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.6 ud af 10, Enestående, 3.711 anmeldelser
Prisen er 1.319 kr.
26. nov. - 27. nov.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 3300 JPY pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Særlige afbestillingspolitikker og gebyrer kan gælde ved gruppereservationer (mere end 8 værelser på samme overnatningssted/datoer)
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO Hotel
THE BLOSSOM KYOTO Kyoto
THE BLOSSOM KYOTO Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af THE BLOSSOM KYOTO
9,6
Enestående
9,8
Rengøring
9,6
Faciliteter
9,6
Service og personale
9,6
Miljøvenligt
9,8
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
19. okt. 2025
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Jesper
Rejste med familie
18. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jesper
Overnattede 2 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
Frodi
17. jul. 2025
Frodi
Overnattede 4 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Joachim Voola
Rejste med familie
15. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Joachim Voola
Overnattede 3 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
Poul
21. jun. 2025
Poul
Overnattede 4 nætter i juni 2025
6/10 Okay
Andreas
13. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
Andreas
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Linea Madeline
23. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Linea Madeline
Overnattede 5 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Eva Friis
28. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Eva Friis
Overnattede 3 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Lars
Rejste med familie
12. feb. 2025
Lars
Overnattede 3 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Tina
Rejste med familie
12. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tina
Overnattede 4 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
Maryam
Rejste med familie, Forretningsrejsende
19. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Maryam
Overnattede 3 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Birgit
Rejste med familie
23. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Birgit
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Nicolai Kamstrup
Rejste med familie
5. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nicolai Kamstrup
Overnattede 3 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Soeren
9. sep. 2024
Soeren
Overnattede 1 nat i september 2024
10/10 Fremragende
Sofie Desmareth
Rejste med familie
6. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt beliggenhed og skønt hotel
Sofie Desmareth
Overnattede 4 nætter i juli 2024
8/10 Udmærket
Peter
Rejste med familie
25. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Peter
Overnattede 2 nætter i april 2024
10/10 Fremragende
Peter
Rejste med familie
22. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Peter
Overnattede 3 nætter i april 2024
10/10 Fremragende
Nadia
Rejste med partner
29. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nadia
Overnattede 5 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Mary
19. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mary
Overnattede 2 nætter i november 2025
8/10 Udmærket
Daniel
Rejste med familie
18. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Daniel
Overnattede 4 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
John
Rejste med familie, Rejste med partner, Rejste i en gruppe
17. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
John
Overnattede 2 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Olcay
Rejste i en gruppe
16. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Olcay
Overnattede 3 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
David, Arlington
Rejste med familie
16. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
David
Overnattede 2 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Lauren
Rejste med familie, Rejste med partner
15. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lauren
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
Milosz
Rejste med partner
14. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Milosz
Overnattede 6 nætter i november 2025

















