Billedgalleri for sequence KYOTO GOJO





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 923 kr.
3. nov. - 4. nov.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 11 ud af 11 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Queen, for 2 guests)

Værelse - ikke-ryger (Queen, for 2 guests)
7,4 ud af 10
Godt
(10 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Elkedel
Digital-tv
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Medium Queen, 2 guests)

Værelse - ikke-ryger (Medium Queen, 2 guests)
9,2 ud af 10
Fantastisk
(11 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Elkedel
Digital-tv
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (for 2 guests)

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (for 2 guests)
9,4 ud af 10
Enestående
(35 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Elkedel
Digital-tv
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (4 Beds, for 4guests)

Værelse - ikke-ryger (4 Beds, for 4guests)
9,0 ud af 10
Fantastisk
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
Gratis mineralvand på flaske
Elkedel
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Limited offer, Run of House, for 1-2)

Værelse - ikke-ryger (Limited offer, Run of House, for 1-2)
9,4 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Elkedel
Digital-tv
Indlæs alle billeder af King for 1-2 guests, Non Smoking

King for 1-2 guests, Non Smoking
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Elkedel
Digital-tv
Indlæs alle billeder af Medium Queen Room

Medium Queen Room
Indlæs alle billeder af 4-Bed Room

4-Bed Room
Indlæs alle billeder af Queen Room

Queen Room
Indlæs alle billeder af Twin Room

Twin Room
King Room
Du vil muligvis også kunne lide

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Sakyo Bydistrikt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Motionscenter
9.4 ud af 10, Enestående, 181 anmeldelser
Prisen er 3.038 kr.
13. okt. - 14. okt.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

409 Gojokarasumacho Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8418
Om overnatningsstedet
sequence KYOTO GOJO
Lignende overnatningssteder

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.6 ud af 10, Enestående, 3.564 anmeldelser
Prisen er 2.194 kr.
12. okt. - 13. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
- Destinationsgebyr: JPY 200 pr. person pr. nat. Destinationsgebyret pålægges ikke børn under 6 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmad tilberedt efter bestilling: 1980 JPY for voksne og 1980 JPY for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og mobilbetaling. Kontanter accepteres ikke
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
sequence KYOTO GOJO Hotel
sequence KYOTO GOJO Kyoto
sequence KYOTO GOJO Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af sequence KYOTO GOJO
9,0
Fantastisk
9,4
Rengøring
9,0
Faciliteter
9,0
Service og personale
9,0
Miljøvenligt
9,2
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
6. jun. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juni 2025
6/10 Okay
Azmat
3. maj 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
Fint hotel til prisen
Azmat
Overnattede 4 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Jonas
Rejste med familie
29. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great location and quality
Jonas
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Lars
Rejste med familie
27. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lars
Overnattede 6 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
Oliver Thygesen
14. okt. 2024
Oliver Thygesen
Overnattede 5 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Johan
1. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Johan
Overnattede 4 nætter i februar 2024
10/10 Fremragende
Johan
Rejste i en gruppe
26. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Johan
Overnattede 2 nætter i februar 2024
10/10 Fremragende
Kasthoori
16. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kasthoori
Overnattede 6 nætter i november 2023
10/10 Fremragende
Kristin
Rejste med familie
5. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Really nice hotel
Kristin
Overnattede 5 nætter i juli 2023
10/10 Fremragende
Sophia
Rejste med familie
7. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sophia
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
naiem
Rejste med partner
6. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
naiem
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Monica, Sacramento
Rejste med familie, Rejste med partner
5. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Monica
Overnattede 4 nætter i september 2025
6/10 Okay
Elsita
Rejste med familie
2. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Elsita
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Jonathan
Rejste med familie
1. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jonathan
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Tanya
Rejste i en gruppe
30. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tanya
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Matthew Ryan
Rejste i en gruppe
29. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Matthew Ryan
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
tomohiro
Rejste med partner
28. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
tomohiro
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Veronika
24. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Veronika
Overnattede 4 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
??
14. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
José
9. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
José
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Juan pablo
Rejste med partner
9. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Juan pablo
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Estefania
Rejste med familie
29. aug. 2025
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Estefania
Overnattede 4 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Nathan
29. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nathan
Overnattede 3 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Mark, Keperra
22. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mark
Overnattede 5 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Travis
22. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Travis
Overnattede 1 nat i august 2025